جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

"عصبانیت کی‌روش از من نبود"

پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 309612
رئیس سازمان لیگ گفت که به مربی تیم ملی اطلاع داده بود که نمی‌تواند در جلسه امروز با کی‌روش حضور یابد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم پس از جلسه چند روز پیش که بین کی‌روش، کفاشیان و تاج برگزار شد، مقرر شد جلسه بعدی امروز (پنج شنبه) بین سرمربی تیم ملی و رئیس سازمان لیگ برگزار شود اما غیبت تاج در جلسه امروز عصبانیت کی‌روش را به دنبال داشت.
 
مهدی تاج در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: من هم اکنون در شهرستان به سر می‌برم و برای تماشای یکی از مسابقات لیگ و برگزاری جلسه به خارج از تهران هستم و به همین دلیل نتوانستم در جلسه با کی‌روش حاضر شوم.
 
وی درباره اینکه آیا کی‌روش از این موضوع مطلع بوده یا نه تاکید کرد: در تماس تلفنی با امید نمازی،‌ مربی تیم ملی این موضوع را به وی اطلاع داده بودم.
 
تاج اظهار داشت:  آقای کاظمی به عنوان دبیر سازمان لیگ و مسئول برنامه ریزی مسابقات به همراه آقای بهروان رئیس کمیته برگزاری مسابقات  در جلسه با کی‌روش حضور یافتند و مسائل و راهکارهای موجود را با سرمربی تیم ملی بررسی کردند. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با اتخاذ بهترین تصمیم هم به تیم ملی کمک کنیم و هم لیگ پویایی داشته باشیم.
 
رئیس سازمان لیگ درباره عصبانیت کی‌روش از عدم حضور او در این جلسه عنوان کرد: ناراحتی سرمربی تیم ملی به خاطر دیر رسیدن علی کاظمی به جلسه بود و از بابت عدم حضور من ناراحتی نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *