پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۰
۲۳

زندگی خواهر شهید در گوشه خیابان!+عکس

چهارشنبه ۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 429718
خواهر شهید احمد شاکر شوکتی با فرزند معلولش یک ماه است در خیابان زندگی می کند و تاکنون مسئولی به او کمک نکرده است.
به گزارش جهان به نقل از شهدای ایران؛ خواهر شهید احمد شاکر شوکتی با فرزند معلولش یک ماه است در خیابان زندگی می کند و تاکنون مسئولی به او کمک نکرده است.

بنا بر این گزارش؛ در میان شلوغی و ترافیک خیابان و با توضیحات همرزم شهید شوکتی از وضعیت بغرنج خواهر این شهید و فرزند معلولش راهی شهرک آزمایش می شویم تا از نزدیک آنچه گفته شده را مشاهده کنیم.


خواهر شهید به همراه فرزندش وسایل درب و داغان باقی مانده از خانه شان را به دیوار آموزش و پرورش تکیه داده اند و خود در چمن کنار خیابان یعنی جایی که همسایه ها سگ هایشان را برای استراحت می آورند نشسته اند. ماجرا را پرس و جو می کنیم و او هم ساعت ها توضیح می دهد تا بالاخره اذان می گویند و افطار می شود.



خواهر شهید شوکتی می گوید: چند سال پیش در یک اسباب کشی ۲۰ میلیون تومان از پول پیش خانه ام را دزدیدند و من هم چون تنها بودم نتوانستم پیگیری کرده و حقم را بگیرم و مدتی آواره بودم تا اینکه بعد از مراجعه به شهرداری و درخواست کمک از ایشان هیچ مساعدتی صورت نگرفت و وقتی یک خیری پیدا شد تا ۱۰ میلیون پول پیش خانه بدهد؛ شهرداری منطقه ۵ پول را می گیرد و خانه ای برای ایشان در محدوده سرسبیل ( به دلیل پایین بودن نرخ اجاره) اجاره می کند و تمام اجاره های ماهیانه را خواهر شهید با کار کردن شخصا پرداخت کرده اما صاحب خانه هیچ رسیدی به وی نداده و مدعی شده است که رسید را به شهرداری می دهد و بعد از گذشت چند ماه صاحب خانه بدون دلیل به او می گوید که خانه اش را تخلیه کند.


خواهر شهید ادامه می دهد: صاحب خانه ام آب و برق و گازم را قطع کرد و من چند شب با شمع زندگی کردم وقتی عجز و ناله کردم که خواهر شهید هستم، به شهیدم توهین کردند و گفتند شهرداری پولش را خواسته و تو هم باید خانه را تخلیه کنی. خانم شوکتی می گوید: از شدت ناراحتی در بیمارستان بستری شدم و در همین مدت صاحب خانه وسایلم را گوشه کوچه ریخته بود که وقتی مرخص شدم متوجه شدم بخشی از وسایل خانه ام را معتاد های آن خیابان دزدیده اند و هیچ چیزی دیگر ندارم.


این خواهر شهید افزود: یک ماه است در کوچه و خیابان با بچه معلولم زندگی می کنم و همرزم برادرم به ما کمک می کند و چون همه وسایلم را معتادها می دزدیند و از شهرداری هم به من تذکر می دادند که نمی توانید در کوچه و خیابان وسایلتان را بگذارید؛ شب گذشته با پول یازانه وانت گرفتم و وسایلم را به این منطقه آورده ام. شهرداری منطقه می گفت: این منطقه را ترک کن چون پول اجاره ات را منطقه ۵ پرداخت کرده است!


همرزم شهید هم در این رابطه گفت: من با شهرداری مناطق مختلف صحبت کرده ام و روز گذشته شهردار منطقه تهران ویلا گفت که تا سقف ۱۰ میلیون تومان یک خانه اجاره کنید و این مبلغ را ما پرداخت می کنیم و حالا برایشان خانه ای پیدا کرده ام اما شهرداری گفت هنوز در جلسه تصمیم گرفته نشده است!


این خواهر شهید اضافه کرد: در این یک ماه برخی از مردم به ما کمک کرده اند و برخی هم آمده و گفته اند فیلمتان را به شبکه های خارجی بدهید اما من این کار را نکردم.

این خواهر شهید حتی در این یک ماه نتوانسته است استحمام کند و وضعیت فرزند معلولش هم مساعد نیست.

وی ناگفته هایی از زجر های این مدت دارد که فیلم آن در صورت عدم رسیدگی مسئولین منتشر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تو را بخدا از خواب بیدار شوید و دین خدا را یاری کنید، این درسته که در مملکت ثروتمند و اسلامی ایران این وقایع حادث شود!؟؟؟؟؟؟؟
وقتی عده ای به بیت المال دزدی کنند نتیجه این می شود که می بینید. حق امثال این خواهر شهید را عده ای آقازاده مفت خور خورده اند و ادعا می کنند که در حقشان و در حق انقلاب جفا شده است خدایا تو جای حق نشسته ای خودت جواب این بی دینان را که دست درازی به بیت المال را می کنند را بده یا حق .
دبیر
تا مهدی بابا و خاوری و دوستان باشن خواهر شهیدکیلویی چند؟ مگه غیر از بابای مهدی بابا کسی برا این انقلاب زحمت کشیده که الان سهم میخواد؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که مسئولین ما از قصه بمیرند رواست
نمیدونم چرا یاد اختلاس های چند هزار میلیاردی افتادم!
سه هزار میلیاردی,
2,8 میلیارد دلار....
Iran, Islamic Republic of
چشم بنياد شهيد روشن
کردستان
وای بر ما
مردی که برای حفظ ابرو و ناموس ما رفت ، اکنون ناموسش باید در خیابان بخوابد
وای اسفا برای ما و مسئولین
Iran, Islamic Republic of
اینا به بنیاد شهید باید گفتو به بدهکاران بانکی و پزشکان و مسئولان و...
Iran, Islamic Republic of
واقعا که! دولتی ها بجای اینکه دامن آمریکای خونخوار را بچسبید یه نیم نگاهی به اوضاع جامعه داشته باشید؟....
مثبت دادم البته بعضی دولتیها
Iran, Islamic Republic of
چرا پول خیر را به خود این خانم نداده اند که خودش اموراتش را بگذراند؟!!! به شهرداری چه مربوط است که پول خیر را گرفته و خانه اجاره می کند؟!!
رضا
United States
تبریک به من ... تبریک به تو.. تبریک به همه که این چنین جواب شهدا را دادیم... خدایا خودت از سر تقصیرات ما بگذر
مجيد
United States
خدامنولعنت كنه كه زنده ام وچنين خبرهايي روميبينم
قابل توجه دولت تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه دولت مهرورزی هم بود این مطلب
تدبیر! امید! کجا باید ببینیم این دو تا رو؟!
Romania
خواهر شهید تحریمیم میفهمی؟!!!
کاظم
همدلى وهم زبانى. سهم دولت کجاست!
خب حداقل برای کمک کردن به ایشان شماره حسابی ذکر کنید قطعا مردم کمک میکنند دولت و مسولین که با کدخدا نشست و برخاست میکنن فرصت این کارا رو ندارن
سعید
آقازاده که نیست وقتی زندون بیفته کلی وکیل و و صی داشته باشه به بیمارستان که میره زندگیش هم تعطیل میشه
ما داریم کجا میریم معلومه؟
شهدا شرمنده ایم...
Iran, Islamic Republic of
بجای درخواست از مسئولین یه شماره حساب میدادی مشکلشون زودتر حل بشه
امیر اسلامی
کدام مسئول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقازاده هائی با وثیقه های چند میلیاردی !! و امثال آنها؟
ناشناس
اگه نام شهیدبرزبان آوردی وکاری انجام ندادیدبرای خانوادهاش بایددرآن دنیا پاسخ گو باشند مسوولین