سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

پاسخگویی وزیرکشور به سؤالات۱۰نماینده

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 371677
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: رحمانی فضلی با حضور در این کمیسیون به سؤالات ۱۰ نفر از نمایندگان پاسخ داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور وزیر کشور به سؤالات نمایندگان پاسخ داد.

وی با اعلام این خبر افزود: سؤال ۱۰ نفر از نمایندگان در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت که بر این اساس با دعوت از رحمانی فضلی سؤالات مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، آمایش سرزمین، تقسیمات کشوری، نظارت بر مصوبات شوراهای شهر و روستا، اجرای قانون مدیریت بحران، تخصیص کدهای روستایی، عدم استفاده از نیروهای توانمند در وزارت کشور،‌وضعیت امنیتی ایرانشهر و افزایش ضریب امنیت در این شهر، حوادث و سوانح جاده‌ای و رانندگی، برخورد با موتورسواران متخلف طرح جامع حمل و نقل عمومی شهری، وضعیت مناطق آزاد و مرزی از جمله سؤالات نمایندگان از وزیر کشور بود.

نماینده همدان طرح سؤالات نمایندگان را عامل برای رفع مشکلات مناطق مختلف کشور ارزیابی کرد و گفت: مشکلاتی در حوزه اجرایی کشور به صورت طبیعی وجود دارد که با برگزاری جلسات مختلف با وزرا، نمایندگان به دنبال رفع این مشکلات و آسیب‌ها هستند که سؤال از وزرا نیز در همین راستا دنبال می‌شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در توصیف نتایج جلسه امور خاطرنشان کرد: طبق وعده وزیر کشور قرار شد تا دغدغه‌های نمایندگان پیگیری و نسبت به تأمین امکانات مورد نیاز اقدام و با همکاری وزارت کشور فراکسیون توسعه پایدار شهر و روستا تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا با موتورسواران متخلف با شدت بیشتری برخورد شود و وضعیت شرکت سازنده اتوبوس‌های اسکانیا تعیین تکلیف شود. خجسته در پایان یادآور شد: همچنین در این جلسه قرار شد تا جلسات منظم ماهانه با محوریت کمیسیون و با حضور وزیر کشور برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *