پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عاشقتم، سوئیس

شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 207075
سفارتخانه‎‎های سوئیس در کلیه نقاط جهان بسته شد. به گزارش پایگاه خبری «دودنا»، وابسته به انجمن معتادان قانونی سراسر جهان، در پی اعلام خبر «قانونی شدن قریب‎الوقوع استعمال مواد مخدر در سوئیس»، این کشور کلیه سفارتخانه‎‎ها و کنسولگری‎‎های خود در کلیه کشور‎های جهان را بست و دور آن‎ها دیوار کلفتِ بتونی کشید.

به گزارش پایگاه یادشده، این عمل در پی هجوم سیل‎آسای معتادین به مواد مخدر در سطح جهان، به‎سمت محل سفارتخانه سوئیس و تقاضای ویزای فوری برای سفر و نیز پناهندگی به این کشور، صورت گرفت.

چندی پیش در خبر‎ها اعلام شد به‎زودی با تصویب قانون لازمه، استفاده از مواد مخدر در سوئیس قانونی می‎شود.

گزارش‎‎ها از سطح جهان، حاکی از آن است که پس از اعلام این خبرِ خوش، معتادانِ جهان ضمن بیرون آمدنِ فوری از مخفیگاه‎ها، خانه‎‎های تیمی و محافلِ دودآلود خود، برای اخذ ویزا و سفر به سوئیس به‎سمت سفارتخانه‎‎های سوئیس هجوم آوردند و ضمن در دست گرفتن پلاکارد‎هایی حاوی شعار‎های «سوئیس دوستت داریم»، «ما خواستار الگوگیری حاکمان کشور‎ها از حاکمان کشورِ دوست و برادر و ساقی، سوئیس هستیم»، «ای مجلس سوئیسی، حمایتت می‎کنیم» و «کم بکش، همیشه بکش» خواستار صدور ویزای سوئیس برای خود و دوستان‎شان شدند.

گفتنی است سفارتخانه سوئیس در کشور ما، به علت عدم وجودِ حتی یک معتاد در کشور، تنها سفارتخانه‎ای بود که درش بسته نشد و کماکان پاسخگوی نیاز عزیزان هموطن می‎باشد.

منبع: پنجره
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *