پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷۰
۲۱

ماجرای تکان دهنده شیعه شدن سلمان وهابی+فیلم

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 307777
در آن دانشگاه مناظره هایی با یک دوست شیعه به اسم مهدی رضایی داشتم. در آن مناظره ها من به ایشان گفتم یا باید من شیعه بشوم و یا تو وهابی بشوی.
ماجرای تکان دهنده شیعه شدن سلمان وهابی+فیلم

به گزارش جهان، سلمان حدادی، متولد سال ۱۳۶۱ در شهرستان سنندج است. او از پدری سنی و مادری شیعه به دنیا آمد. سلمان بعد از اتمام دبیرستان، ۳ سال دوره ی تكمیلی حوزه را در زاهدان و مسجد مكی گذراند و پس از مولوی شدن، ۴ ماه هم به رایوند پاكستان، برای آموزش یك دوره كامل نحوه ی تبلیغ و جذب رفت.

وی چندی پیش در بخش رهیافتگان بیست و یکمین نمایشگاه قرآن حضور یافت و به نحوه شیعه شدنش اشاره کرد. گزیده سخنان وی را در ادامه می خوانید:

- من پیش از شیعه شدن همه دروس وهابیت را در زاهدان خواندم. ۴ ماه هم در پاکستان نحوه جذب وهابیت را آموختم و بعد از آن هم با ادامه تلاشهایم ماموستا شدم. حتی دوره ای آموزش خود در زاهدان با عبدالمالک ریگی هم دوره بودیم. با قبول شدن کنکور در دانشگاه کرمانشاه پذیرفته شدم و در آن دانشگاه مناظره هایی با یک دوست شیعه به اسم مهدی رضایی داشتم. در آن مناظره ها من به ایشان گفتم یا باید من شیعه بشوم و یا تو وهابی بشوی.

- طی این مناظرات ایشان چند کتاب برای من آورد که این کتابها در من تاثیری نگذاشت. تا اینکه یک بار من را به مجلس امام حسین علیه السلام بردند و با اینکه خوشم نمی آمد اما پای منبر یک سید روحانی نشستم و به حرفهایش گوش دادم. در آن شب همه بعد از سخنرانی سینه زدند و من تنها گریه می کردم. آنجا بود که احساس کردم دین ناقصی دارم و از وهابیت زده شدم. بعد از ان بود که قبول کردم شیعه حق است اما شیعه شدن برای خودم بسیار سخت و دشوار بود.

- من تمام کتابهای مکاتب و مذاهب را خوانده ام و با شیطان پرستی آشنا هستم و حتی کتابهای صادق هدایت را حفظ هستم. اما از اینها هیچ چیز دستگیرم نشد و همه اینها به نوعی شبیه به هم بودند. تا اینکه نزد بزرگان و علمای شیعه دوازده امامی رفتم و پاسخ سوالات خود را از آنها گرفتم.

- بیشترین تاثیر در هدایت من را کتاب "المراجعات" نوشته علامه شرف الدین عاملی داشت که من قوبل کردم شیعه حق است و یک سال طول کشید تا شیعه بشوم.

- من کتابی نوشتم تحت عنوان "آیا شیعه حق است" که منتشر شده و آن را به دوستان صمیمی خود دادم. دوستانم آن را به پدرم برگرداندند و او وقتی فهمید که من شیعه شده ام گفت تو فریب خورده ای ولی من به او گفتم من فریب خورده نسیتم چرا که خودم بیش از هزار نفر را به وهابیت جذب کرده ام. در نهایت با پدرم مناظره کردیم که منجربه درگیری ما در خانه شد. بعد از آن ۶ ماه با بزرگان وهابیت مناظره کردم و همه آنها را شکست دادم که موجب شد آنها از من عصبانی بشوند و بگویند که انگلیس مرا برای شکست آنها فرستاده! بعد از ان به من پیشنهادهای مالی دادند که شیعه نشوم و اسمی از شیعه نیاورم اما قبول نکردم.

- آنها کسانی هستند که وقتی در دوره کودکی و نوجوانی صحبت های آقای قرائتی را در تلویزیون نگاه می کردم سه بار پای مرا برای تنبیه سوزاندند که این کار را نکنم. همین طرز تفکر بود که موجب شد پس از شیعه شدن من یک روز به دستور پدرم با چوب و چماق سر راه من ایستادند و من به شدت کتک زدند و حتی شاهرگ دست من را بریدند. وقتی همسر باردارم به کمک من آمد او را هم چنان زدند که منجر به سقط جنین او شد، تا اینکه ما بیهوش شدیم و دست از سر ما برداشتند و وقتی بهوش امدیم که در بیمارستان بودیم. بعد از آن ما از سنندج رانده شدیم.

- بعد از آن با همسرم به تهران آمدیم و ۴۵ روز آواره خیابانهای تهران بودیم و سرپناهی نیافتیم تا اینکه به جمکران رفتیم متوسل به امام زمان (عج) شدیم و ۴۵ روز هم آنجا ماندیم و با غذای نذری مردم سر کردیم. تا اینکه یک آشنایی مرا دید و مبلغی به من داد و گفت ما غیرتمان قبول نمی کند یک شیعه با همسرش در خیابان بماند. بعد از آن به دفتر یکی از مراجع رفتیم و ایشان پیشنهاد دادند که من در قم بمانم.

- به خاطر این جراحات من مشکل تکلم دارم و هنوز هم دارو مصرف می کنم. الان پدرم برای سر من جایزه ۵۰ میلیونی تعیین کرده و کسانی هم برای کشتن من فرستاده است. حتی در یکی از شبکه های تلویزیونی وهابی یک برنامه علیه من پخش کردند.

- دلایل مخالفت وهابیت با شیعه این است که شیعه بر حق است و قبول کردن آن برای آنها سخت است. شیعه برای هر چیز دلیل دارد و همه چیز آن آزاد است. اما در وهابیت همه چیز بر اساس اجبار بدون دلیل است.

- مرکز اصلی جهان وهابیت در رایوند پاکستان است که علاوه بر استفاده از آخرین شیوه ها برای جذب وهابیت، همه آموزشهای تخریب، ترور و بمب گذاری ها با سرمایه گذاری غربیها در آن انجام می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
سلام خسته نباشید!لطفا واژه مسلمان رو از واژه زشت وهابی جدا کنید آخه مگه وهابی ها مسلمانند.وهابی ها کافر هستند.ممنونم.خداقوت
شیعه
بزرگوار!
لطف کنین و یه بار دیگه تیتر رو با دقت بخونین!!!
سیما
خدا نگهبان شیعه است
دین شیعه پایدارترین دین
Iran, Islamic Republic of
حاجی اونا کورهستن لازم نیست کور بشن
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم همینطوره
محمد
United States
کوربشه چشم ال سعود وآل خلیفه
جعفری
Finland
شیعه یعنی عشق بازی با خدا
عصام العماد
شیعه یعنی حق اگر حق نبود هر روز زیاد نمی شد ...
حسن کهدوئی
Iran, Islamic Republic of
ب سلام خوش بحالت که توانستی شیعه را درک کنی و انشاله که بمانی
عنابستاني
Iran, Islamic Republic of
برادر عزيز وبزرگوار آقاي حدادي سخت كوشي وروح حقيقت جوي شما قابل تقدير است خداوند لطف بزرگي در حق تونموده است تا بتواني مسير درست وحقيقت را درك كني برايت ارزوي سلامتي وموفقيت دارم
فاضل
Iran, Islamic Republic of
اگه به قرآن توجه داشته باشند دنبال دین زورکی نمیرن وبچه ی خودشونو تو خیابانها آواره نمیکنند .ماشیعه هادلهای علی وار داریم واز هر کمک دریغ نمیکنم
استان شاهوار
Moldova, Republic of
به آغوش اهل بیت خوش آمدی برادر
علیرضا
سلام خداخودش نگهدارشیعه هست
جاسم
France
برادر تبریک میکم خوش امدی
محمد
France
شیعه یعنی اسلام واقعی
رضا
France
تبریک میکم عزیز
غلام اهل بیت
شیعه یعنی لبیک گفتن بالله ورسوله وولیه مبارکت باد قسمتت خوردن آب کوثر بود
محمود
زندگیم عوض شد به حضرت علی قسم

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین.........
به علی شناختم من به خدا قسم خدا را
كريمى
Canada
به اغوش اهل بيت خوش امدى
محمد
Iran, Islamic Republic of
شیعه یعنی اسلام راستین و برحق
شیعه یعنی به آغوش اهل بیت برگشتن وپیرو آنان بودن
شیعه یعنی راه حق