چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱۶
۶۶
در مرکز جذب اعضای هیأت علمی چه می گذرد؟

حق مدیریت ۳۷ میلیونی یک مسئول وزارت علوم برای ۲ ماه کار! +سند

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب: 437872
یکی از مسئولان وزارت علوم، پس از گذشت دوماه از حکم آغاز به کارش، برای خود حق مدیریت سی‌و هفت میلیون و ۵۹۲ هزارتومانی درنظر گرفت!
حق مدیریت ۳۷ میلیونی یک مسئول وزارت علوم برای ۲ ماه کار! +سند
به گزارش جهان به نقل از فارس، یکی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از ۲ ماه آغاز به کار خود، در اسفندماه سال ۹۲ برای خود حق مدیریت معادل سی‌و هفت میلیون و ۵۹۲ هزارتومان درنظر گرفت!

این میزان حق مدیریت از حساب مستقل و با امضای ذی حساب و مدیرکل امور مالی که به محمدرضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی این وزارت علوم پرداخت شده، تنها برای ۲ ماه مسئولیت وی در این مرکز در نظر گرفته شده است.

به گزارش جهان، وی در روزهای پایانی دی ماه سال ۱۳۹۲ به این سمت منصوب شده و این حق مدیریت که برای یک سال در نظر گرفته شده است را بابت کار در دو ماه بهمن و اسفند ۱۳۹۲ دریافت کرده است.


در سند دوم که در ذیل منتشر شده، میزان حق مدیریت رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم از سوی هیئت‌امنای وزارت علوم در ابتدای سال ۹۳ و به امضای سمنانیان رئیس سابق این هیئت رسیده است.


چندی پیش تنی چند از محققان همکار این مرکز از عدم پرداخت حقوق خود گلایه داشتند و اعلام کردند مرکز جذب ۶ ماه یک بار حقوق آنها را پرداخت می‌کند.

چندی پیش نیز خبری درباره جلسه مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم برای بررسی وضعیت صلاحیت علمی و پرونده‌های خاص در هتل دیزین را منتشر شده بود.



با این شرایط وزیر علوم و نهادهای نظارتی باید بررسی کنند که در حساس‌ترین بخش وزارت علوم یعنی مرکز جذب اعضای هیأت علمی واقعا چه می‌گذرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
خوب ببینید چه کار ویژه ای انجام داده که مستحق پاداش انچنانی شده؟!
Iran, Islamic Republic of
کار ویژه ایشون رو باید از بچه های مظلوم بورسیه پرسید
بدو بدو نخبه پروری داریم
دو تا از بچه های بورسیه که به دلیل مشکل مالی با دانشگاه تهدید شدن میندازیم تون زندان!
2 ماه را معادل یکسال میدهند تا شکم پر شود از مال حرام و بعد هرآنچه خواستند انجام دهد

مدیران زیرک و مفسد برای اینکه کارشون رو عادی کنند همیشه پای یک شیخ را آهسته و ظریف بدون اینکه خودش هم بفهمد وسط میکشند و او را همراه میکنند تا سکوت کند و دیگر پندی نباشد و هرچه خواستن بکنن
همیشه در مشکلات این کشور پای یک شیخ کم تقوا بوده و نخست شکم او را پر کردند و سپس در سراپرده فساد باز شده و بردند

فتنه 78 و 88 به وضوح در راسش یک شیخ کم تقوا بود و فتنه های زیر خاکستر را هم میبینیم که چنین میشود
به این میگن اعتدال!
اعتدال در ...!
مسوول عزیز نیومده...., فقط 37 میلیون...!جا داره تشکر کنیم از وجدان جناب ...
Iran, Islamic Republic of
یارانه قطع ولی ؟
United States
خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن اسان بود
عجب !!!!! احتمالا در راستای ارتقای جایگاه علمی کشور این پاداش را گرفته است.!!!!!
اسلامی
در نامه دکتر سمنانیان که بعنوان سند پرداخت آورده اند، صراحتأ به رییس مرکز جذب اعلام شده که حق مدیریت ایشان معادل 130% حق مدیریت رییس دانشگاه تهران ...... یعنی معادل حدود سه میلیون و هفتاد هزار تومان میباشد . دوستانی که کامنت می نویسند و یا به آن مثبت و منفی می دهند ، قبل از هر اقدام باید متن خبر و ... را به دقت بخوانند. کجای اسناد ذکر شده که این مبلغ برای دو ماه است؟؟؟ یعنی یک آقای روحانی چنین پولهایی از گلویش پایین میرود؟؟؟ خالی از غرض ورزی رسانه ای برای خراب کردن روحانیت ، آنچه در اسناد فوق می بینیم، یا حق مدیریت یکساله است یعنی این آقا از مدیران وزیر علوم قبلی بوده و حق مدیریت یک ساله سال 92 خود را گرفته، که مبلغ آن کاملأ منطقی است، و مربوط به مدیرانی که در این دولت بر سر کار آمده اند نیست (که به این بهانه آنان را بکوبیم) و یا اینکه اشتباه تایپی بوده و در نامه سمنانیان مبلغ حق مدیریت کاملأ محرز است. مدیران سایت هم لازم است قبل از بررسی حداقل ظواهر اسناد ، آنرا در سایت نگذارند . مگر اینکه قضیه ، (طبق معمول)دلواپسی !!!!! سیاسی و توجیه ماکیاوالیستی باشد .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای اسلامی شما اسناد را با دقت بخوانید.
1. حق مدیریت تعییم شده حدود سه میلیون است که ماهیانه و برای سال 1393 است.
2. پاداش اول سی و هفت میلیون برای سال 1392 است.
اما مزید اطلاع آقای رضوان طلب از مدیران زمان دانشجو نیست و زمستان 92 به این سمت منصوب شده است.
سرور
خانم یا آقای اسلامی چرا سفسطه می کنید این حق مدیریت برای دوماه وی درنظر گرفته شده است نه یکسال.موضوع ربطی به روحانی بودن یا نبودن وی ندارد.اتفاقا باید دلواپس اینها بود تا آبروی روحانیت را به اسم راستگویی و اعتدال بیش از این نبرند.
اسلامی
با تشکر از سایت جهان که علیرغم انتظار من ، کل اظهار نظرم را بطور کامل انتشار داد ، و دوستانی که به آن پاسخ دادند، لازم میدانم اشاره کنم که هیچگونه آشنایی با جناب رضوان طلب نداشته و به هیچ وجه قصد دفاع از ایشان را ندارم. کار خلاف و دست اندازی به بیت المال از سوی هر شخص و جناحی مذموم و شایسته پیگیری مراجع ذیربط است. من صرفأ با دیدن نیمه پایین یک برگه که روز 28 اسفند (!!!!!!) 92 بعنوان سند در این مطلب آمده ، نشانی از سند پرداخت ندیدم. اگر آقای رضوان طلب دو ماه کار کرده و چنین مبلغی دریافت نموده باشد، قطعأ تخلفی محرز مرتکب شده. آنچه در نامه دکتر سمنانیان بعنوان مسئول آمده ، نشان میدهد که نامه ای در تاریخ 26 فروردین از سوی معاونت مالی مرکز جذب در رابطه با حق مدیریت مسئول مرکز نوشته شده و ایشان در تاریخ 93/1/30 پاسخ داده و مبلغ قانونی را که همان حدود سه میلیون تومان در ماه برای سال 92 است اعلام میدارد. تمام حرف من ، قانونی و منطقی بودن نامه و عمل دکتر سمنانیان است. نه مجوزی برای چنین برداشتی داده شده ، و مبلغ صحیح را اعلام کرده. شاید سند اول که کامل چاپ نشده ، سند پرداخت نباشد ، و برآورد بودجه مربوطه باشد. خواستم دوستان زود قضاوت نکنند و دین خود را به دنیای دیگران نفروشند.
نیت خوبی است ولی اگر فرمایش شما درست بود تا حالا تو صدتا روزنامه و خبرگزاری زنجیره ای فریاد وا اسلاما سر داده بودند! و خود این آقا هم دفاعی میکرد و منتشر می شد. ولی دریغ از یک دفاع در این زمینه. این یعنی شما زیادی خوشبین هستید.
Romania
حرف مفت
نیماراسخ
حساب کردم دیدم این مبلغ دقیقا معادل دو سال حقوق و مزایای پدر فرهنگی من است که سالهای سال علاوه بر تدریس در دبیرستانها تالیفاتی نیز داشته است.
مدرک؟
Iran, Islamic Republic of
صفحه ات رو رفرش کن تا مدرک رو ببینی
fz
Iran, Islamic Republic of
این احتمالا از مردان دولت احمدی نژاد است که به خاطر تفکر فرا جناحی در دولت اعتدال در حال خدمت گذاری است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ههههههههههه
به نظر نمیاد خیلی هم ...باشه که این حقوق را قبول کرده و دم برنیاورده که چرا؟؟؟؟ و بابت چی؟!
سید
حتما بخاطر افت رتبه علمی دو رتبه دو سال اخیر پاداش کرفته
مصطفی
احتمالا دستمزد ایشون برای قضیه بورسیه ها است
قوه قضائیه نباید اجازه دهد فساد همه جانبه کشور را فرار بگیرد اگر طوفانم بیاید قوه قضائیه نیز با طوفان ازبین خواهد رفت.
چوبین
دولت تدبیر و امید!
یاد مسابقه "بخور_ بخور" افتادم. در اون مسابقه هر کسی بیشتر ماست میخورد برنده بود!!!
Turkey
کاین هنوز از نتایج سحر است .
مهندس
عزیزان شلوغش نکنید الکی، عدد موجود در نامه سمنانیان رو بنا به دستورالعمل خودشون ضرب در 1.3 کنید و سپس اون رو در 12 که تعداد ماه های یک سال هست ضرب کنید به عددی نزدیک به 37 میلیون تومان می رسید. در رسید منتشر شده در خبر هم مبلغ رو مربوط به حق مدیریت سال 92 عنوان کرده نه برای یک ماه. اینقدر عادت کردیم همینطوری جو الکی بدیم. این حقوق با توجه به مسئولیتی که این شخص داره اتفاقا کم باشه یقینا زیاد نیست.
منتشر کنید لطفا تا بیش از این به یک مطلب از بیخ باطل دامن نزنید.
United States
عزیزم اصلا صحبت همینه که ایشون از دی ماه این مسئولیت را تحویل گرفتندو نباید حق مدیریت 12 ماهه سال 92 را بگیرند. قبل از ایشون آقای دکتر فریدون و پیش از او دکتر مردانی بودند و ایشان در اواخر سال 92 آمدند و خوشبختانه همه 37 میلیون را گرفتند!!! نوش جانش . بالاخره تونسته گرفته، بقیه هم اگه می تونن برن بگیرن.
همسایه مهندس
مهندس عزیز شما حواست باشه تو شلوغی گم نشی!
بعدشم بفرمایید کسی که روزهای پایانی دی ماه سال ۱۳۹۲ به این سمت منصوب شده تا پایان سال 92 چند ماه میشه؟نه بفرمایید؟
اول متن دقیق بخون بعد نظر بده!
بعدشم حق مدیریت ایشون حدودا اندازه 12 تا مدیر یک مدرسه است!یعنی واقعا به اندازه 12 تا مدیر مدرسه کار میکنن؟
مگه میشه؟!!!
مگه داریم؟!!!!!
م
United Kingdom
حال باید بررسی شود اعضای علمی که زیر نظر ایشون جذب می شوند چه خصوصیاتیشون لحاظ شده است وجذب شدند
شمس
چرافقط گیردادیدبه وزارت علوم ؟چرابه تخلفات ...سازمان مالیاتی توجه نمیکنید؟چرابه استخدام فامیلی وهمشهری بازی....سازمان مالیاتی ،دریافت پاداش چندده میلیونی به مدیران سازمان چشم خودرا بسته اید؟اگردنبال ظلم هستیدنبایدبرایتان فرق کند
Iran, Islamic Republic of
برای کارکنان مرکز جذب زعفران، نبات، سکه، پول نفرستید این کلیدی ترین جمله مدیر دولت تدبیر و کلید بود به دانشگاههای سراسر کشور . با آبروی کارمندان جذب بازی کردن و طوری وانمود کنی در افکار عمومی کارمندان مرکز جذب که عمدتا از نخبگان فرهنگی جامعه علمی هستند و در دولت قبل مشغول بکار شدند همه رشوه گیر و و... هستند . حالا چشمان جنابتان دید که دست خدا با لاتر است . با آبروی کارمندان بی گناه و زحمت کش بازی میکردی فکر به این روزها نکردی . کسی که باد می کارد طوفان درو میکند حاج آقاااااااااااااااااا
اصغر
بنام خدا . حقوق رئیس جمهور اطریش به چهارهزاردلار نمی رسد .حضرت آقا نزدیک شش هزار دلار گرفته . دم آقای توفیقی و فرجی دانا گرم . اصلاحاتشون منو کشته !!!؟
Iran, Islamic Republic of
من نفهمیدم 6000 دلار رو از کجات در آوردی!!!
اصغر
بنام خدا . من از جائیم در نیاوردم .بپرس اون استحقاقشو از کجا آورده . بعد هم یک حساب کوچولو کردم . تعاونی حساب کردم مشتری بشید .!!؟
باید یارانه نیازمندان را حذف کنند تا این ...
چرا یارانه ما را با از کارافتادگی پدرم حذف کردند؟؟؟؟؟
من حقوق یکسالم هم اینقدر نمیشه.
خدا ازشون نگذره.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا قبول باشه
راستش من بیشتر به این فکر می کنم که این آقا با این کبکبه و دبدبه و لباس مقدس چه طوری این را قبول کرده و خرج کرده؟؟!! یعنی از نگاه خودش که یه روحانی هست این پول حلال بوده؟؟

من را بگو که با اینکه کارمندم به خودم نهیب میزنم که مبادا به اندازه حقوقت کار نکنی که حلال نشه!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
این بابا روحانی است یا ...؟
جالبه که اینها دولت قبل رو به فساد متهم میکنن
..از نوع قانونی
بیت المال
مرام انقلاب اسلامی ریخت و پاش بیت المال نیست
مبارک است!!!!!!!!!
بوسجین
بیچاره معلمان ان موقع می خواهند تومان ریالی به حقوق معلمان اضافه کنند اولا" هفت خوان رستم می گذارند که فقط تعداد کمی از ان عبور می کنند و دیگر هم واویلا و وااسفا سر می دهند یک بودجه نیست کفگیر به ته دیگ خورده حال معلوم می شود چرا کفگیر به ته دیگ خورده
عبداله
ازرییس جمهورمحترم خواهش میکنم سازمان امورمالیاتی به عنوان یک سازمان حساس رادریابد,به خدابه خاطرعملکردبسیاربدوپرابهام رییس کل این سازمان اکثریت مطلق کارکنان روحیه وانگیزه کارندارندوبه یک سازمان ناکارآمدتبدیل شده است
Moldova, Republic of
خدایا میدونم فردا قیامتی هست ولی برخی ها به والله نان شب رو ندارند ولی یک نفر با این لباس مقدس پول رو میگره فکر نمیکه ،آیا حلال هست یا نه ؟ به اندازه کارش پو دادن یانه؟ ....
بابک
ولی آنگونه که دراین اسناد پیداست بااین مبلغ موافقت نشده است.......؟؟؟
اباذر
اینکه چیزی نیست در این مرکز یکی از مدیران همین شیخ 37میلیونی فقط ماهی 2 میلیون تومن پول بلیط هواپیماش از جنوب به تهرانه و برعکس که البته با حضور دو روز تو هفتشون مجموعه رو شخم زدن حالا بماند دریافتیشون. آخه مگه تو تهران قحط الرجله؟
ناشناس
جالبه بنده به عنوان عضو هیأت علمی چندی پیش جهت پیگیری پرونده ام به معاونت تأیید صلاحیت آن مرکز مراجعت داشته ام که متاسفانه فضای آن معاونت بیشتر شبیه به بنگاه و میدان گمرگ بود معاون مرکز بطور علنی در اتاق خود مشغول معامله و دلالی ملک بود . واقعا متاسف شدم.
ناشناس
خیلی ممنون که این قدر ریزبین و دلسوز نظام هستید، ولی فکر نیروهای از ابتدای تاسیس ساعتی مرکز جذب را نیز بکنید که از فردا همین مرد یازده هزار و پانصد و شصد و دو دلاری به همراه معاون زیر دیپلمی خود دمار از روزگار کارشناسان مرکز در خواهد آورد. و باز هم بیچاره مردم بی گناه
ناشناس
United States
رسول اکرم - صلی الله علیه و آله - فرمود: پنج کس اند که من و هر پیامبر مستجاب الدعوه ای، آنان را لعنت کرده است: آن کس که در کتاب خدا، آیه ای را زیاد گرداند و کسی که سنت و روش مرا رها کند و کسی که قضا و قدر خدا را تکذیب کند و کسی که حرمت عترت مرا که خدا واجب فرموده نگه ندارد، و کسی که اموال عمومی را به خود منحصر سازد و (تصرف در) آن را (به نفع خود) حلال شمارد.
محمد
Latvia
مملکت گل و بلبله ! من کارمند با مدرک تحصیلی لیسانس بعد از 30 سال کار و شصت سال عمر 20 میلیون سنوات می گیرم . اونوقت این از ما بهتران ها فقط بابت دوماه حق مدیریت از بیت المال اینقدر دریافت میکنند .!!!
دولت راست گويان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!مخالفان فساد اداري!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به قول پروین اعتصامی : این اشک دیده من و خون دل شماست ...
نگاه
این پول حق اسکی بازی روی آبروی نخبگان علمی کشور در موضوع 3000 بورسیه کذایی بود .... برای هولوکاست سازی باید هم حق مدیریت گرفت
غلی
جالب اینکه این آقا درمصاحبه هاش ادعا میکنه که مرکز جذب سالم ترین جای وزارت علوم هست و این درحالی هست که درطول مدت فعالیت این فرد خیلی ازسکولارها وفتنه گران جذب دانشگاه های کشور شدن و اساتیدارزشی حذف شدن.
حسن
بدبختی این جاست که این ها خود را خیلی خیلی حزب اللهی می دانند ولی از آمدنشان حتی یک کار مثبت هم نداشته اند
قضیه بورسیه ها رو فقط به یاد بیاورید....
حاج اقا که لنگر انداخت . نسل پول رو ورانداخت
روحانی مچکریمممممممممممممممممم
محسنی
من یک حسابدار هستم این اعداد و ارقام مشکوکه هیچ کدوم به هم نمیخوره به اسناد مالی هم نمیشه اینطوری اعتماد کرد باید دید چقدر به حساب این آقا واریز شده نباید با آبروی افراد که حرمتش از کعبه هم بالاتره بازی کرد حالا هر حزب و جناحی که میخاد باشه .به نظرم باید اونا شفاف و مستند پاسخ بدن و ما هم نباید زود قضاوت کنیم.
Iran, Islamic Republic of
لطفادولت محترم فکری به حال جانبازان زیر25درصدهم بکند
حقیقت جو
جهان دقت کن خود تسنیم که خبرنگار اون این خبر رو پخش کرده بود این خبر رو حذف کرد چون فهمید اشتباه کرده تو هنوز متوجه نشدی؟؟؟؟
اکبر
خبر گزاری تسنیم از آقای رضوان طلب پوزش خواسته.داستان چیه؟لطفا روشنگری کنید.
United States
داستان فشار سیاسی و خاصی است که این فرد از کانالهای خاص بر روی این خبرگزاری اعمال کرده است و الا این اسناد به حدی روشن است که هیچ جای فرار و انکار برای کسی باقی نمی گذارد.
خبرگزاری تسنیم هم اگر مدرکی دال بر عدم پرداخت این ارقام دارد، می بایست که منتشر کند.
متاسفانه بازی سیاست از این ملعبه ها زیاد دارد.
مهدی
سلام،دوستان عزیز سایت جهان،این خبر را که سایت تسنیم ابتدا منتشر نمودند ضمن تکذیب ان از وزارت علوم و اقای رضوان طلب عذرخواهی نمود.از شما بچه های متدین و انقلابی بعید است که با تاکید بر یک دروغ زمینه ساز تهمت و توهین شوید.
منصف
Iran, Islamic Republic of
با سلام. دوستان زیادی مطلب نوشتند که برخی مغرض و برخی هم خود شیفته بودند و برای خود شیرینی رییس مرکز جذب برخی مطالب را کرده اند. واقعیت اینست که این عدد سند حسابداری خورده و برنامه یا پول سرگردان نیست و یک ریشه ای غیر قانونی دارد و بجز دستور رییس مرکز قابل اقدام از منشاء ندارد و قطعا با دستور رییس مرکز جذب صادر شده است. اینکه گرفته شده یا نشده موضوع دیگری است اما نشان می دهد که زمینه کار خلاف در ایشان وجود دارد و اگر آبی باشد ایشان شناگر خوبی است.
عادل
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشان مدعی هستند که این مطالب نادرست است چرا تکذیبیه ندادند؟...