پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

بازداشت بزرگترین زمین خوار تهران

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 285178
معاون دادستان تهران و مسئول رسیدگی به پرونده های زمین خواری اعلام کرد: زمین خوار بزرگ تهران با همکاری ماموران نیروی انتظامی بازداشت شد.
بازداشت بزرگترین زمین خوار تهران
به گزارش جهان، مرتضی تورک در گفتگو با مهر اعلام کرد: روز گذشته با حضور ماموران نیروی انتظامی ،نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان دادسرای ویژه مبارزه با زمین خواری از اراضی دولتی رفع تصرف شد.
 
وی افزود: متراژ این زمین 9500 متر بوده و از اراضی با ارزش منطقه دارآباد تهران محسوب می شد که مدتها در اختیار زمین خواران بود. پس از ایجاد پرونده و انجام مراحل بازپرسی و احراز اسناد و تخلفات قاضی متهمان این پرونده را به یک سال حبس محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گر حكم شود كه مست گيرند در شهر هرانچه هست گيرند در هر كوچه و محله تهران به تعدادزيادي هستند كه زمين خوارند وقتي كه زميني كه قبلا خريدند 2 ميليون الان مي فروشند 12 ميليادر اسم اينها را نمي گذاريد دزد وقتي كه اپارتماني براي انها درامده 60 ميليون مي فروشند يك ميليادر اينها دزد نيستند فقط گرفتن يك نفر را در بوق و كرنا مي كنيد شما بايد از اين خرده پاها شروع كنيد بالاييها حساب كار خودشان را مي كنند