پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

نوبخت: دنبال افزایش قیمت ها نیستیم

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 355873
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با بیان اینکه دولت در پی افزایش قیمت ها نیست، گفت: هر قدر انصراف از یارانه ها بیشتر باشد به همان میزان نیز تغییر در نرخ ها کمتر خواهد بود.
به گزارش جهان، ˈمحمد باقر نوبختˈ بعدازظهر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین افزود: مهار تورم یکی از اهداف مهم دولت محسوب می شود بنابراین ما به دنبال افزایش قیمت ها نیستیم.

سخنگوی دولت اظهارکرد: برای امسال نرخ تورم ۲۵ درصد را برای کشور پیش بینی می کنیم اگرچه دولت می کوشد این میزان را نیز کاهش دهد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با بیان اینکه در قانون تصریح شده است که ۴۸ هزار میلیارد تومان از محل اصلاح قیمت ها و یازده هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز از طریق بودجه عمومی باید اعتبار به دست بیاید، افزود: هر قدر که انصراف مردم از دریافت یارانه ها بیشتر باشد به همان میزان نیز دولت از اصلاح قیمت ها چشم پوشی می کند.

نوبخت با بیان اینکه امسال اقتصاد کشور از رکود خارج و دوران رونق خود را آغاز خواهد کرد، اظهارکرد: ۱۴۰ هزار میلیارد تومان به همراه ۵۵ میلیارد دلار اعتبارات ریالی و ارزی کشور برای سال جاری هستند.
https://jahannews.com/vdciywappt1awv2.cbct.html
jahannews.com/vdciywappt1awv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *