پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

«استانی شدن انتخابات» در مجلس دهم؟

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 425875
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح برگزاری استانی انتخابات دور دهم مجلس تا پایان سال به صحن علنی مجلس نمی‌رسد.
به گزارش جهان، محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زمزمه‌هایی در خصوص استانی برگزار شدن دور بعدی انتخابات مجلس وجود داشت ولی از آنجایی که این طرح تا پایان سال به صحن علنی مجلس نمی‌رسد این موضوع منتفی است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس دهمین دوره انتخابات مجلس نیز به شیوه دوره‌های قبل برگزار خواهد شد .

کولیوند افزود: بدون شک در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

وی ادامه داد: این دوره از انتخابات نیز مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نشان می‌دهند که به ارزش‌های نظام پایبند هستند و نسبت به سرنوشت خود بی‌اعتنا نیستند .

کولیوند در پاسخ به سوالی درباره شرکت در انتخابات مجلس دهم گفت: هم من و هم آقای عزیز اکبریان این دوره نیز برای حضور در مجلس اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برخی به دنبال مخدوش کردن چهره فعلی نمایندگان مردم کرج در مجلس هستند و از راه‌های نادرست به دنبال عملی کردن اهداف خود هستند .

نماینده مردم کرج گفت: ‌بدون شک مردم با درک بالا و شناخت دقیق از فضای سیاسی استان به هیچ وجه خود را درگیر فضاسازی‌های موجود نمی‌کنند و با حضور در پای صندوق‌های رای اصلح‌ترین نامزدهای علاقه‌مند به حضور در مجلس دهم را انتخاب می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *