سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

روسیه و برزیل به فینال رسیدند

يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 300774
دو تیم برتر رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به فینال لیگ جهانی را پیدا کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روز گذشته و در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال، تیم ملی روسیه که عنوان قهرمانی المپیک را در اختیار دارد با نتیجه ۳ بر یک ایتالیا را شکست داد. روسیه ست‌های اول و دوم و چهارم را با نتایج ۲۵-۱۲، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۰ برد و ست سوم را ۲۴-۲۶ واگذار کرد.

ایتالیا ۸ بار قهرمان لیگ جهانی شده است. در این بازی که ۳۰۰۰ تماشاگر را به سالن «استادیو ایسلاس مالویناس» شهر ماردل پلاتای آرژانتین کشاند، نیکولای پاولوف برلی روسیه ۲۱ امتیاز و ایوان زایتسف برای ایتالیا ۱۷ امتیاز کسب کرد.

در دیگر بازی این مرحله، برزیل، تیم اول جهان با نتیجه ۳ بر یک و به راحتی بلغارستان را از پیش رو برداشت. برزیل ست‌های اول، دوم و چهارم را با نتایج ۲۵-۱۲، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۱۶ به سود خود پایان داد و تنها ست سوم را ۲۳-۲۵ واگذار کرد. والاس دی سوزا ۲۴ امتیاز برای برزیل و تودور الکسیف ۱۶ امتیاز برای بلغارستان کسب کردند.

دو تیم برزیل و روسیه پیش از این ۵ بار در فینال لیگ جهانی با هم دیدار کرده بودند که روسیه در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۱۱ و برزیل در سال‌های ۱۹۹۳، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ به عنوان قهرمانی لیگ جهانی والیبال رسیده‌اند.

دیدارهای فینال و رده بندی لیگ جهانی والیبال، امشب در آرژانتین برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *