پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۵
۱۳

واکنش سردار جزایری به اظهارات جان کری

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 410277
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در صورت حرکت احمقانه نظامی آمریکا علیه ایران قدرت واقعی جمهوری اسلامی را به آمریکایی‌ها نشان می‌دهیم.
واکنش سردار جزایری به اظهارات جان کری
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری ها، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات گستاخانه وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه ABS بیان کرد: کندذهنی وزیر خارجه آمریکا به گونه‌ای است که فکر می‌کند با تهدید نظامی، جمهوری اسلامی ایران از منافع قطعی خود دست برمی‌دارد.

وی افزود: در صورت حرکت احمقانه نظامی آمریکا علیه ایران قدرت واقعی جمهوری اسلامی را به آمریکایی‌ها نشان خواهیم داد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به اقتدار دفاعی و آمادگی‌های فوق‌العاده و تعیین‌کننده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ما در مصاف نظامی به گونه‌ای عمل می‌کنیم که برای همیشه از شر آمریکا نجات پیدا کنیم.

جزایری خاطرنشان کرد: دفاع مستحکم و آفند گسترده و پراکنده ما آمریکا را مجبور خواهد کرد از منطقه استراتژیک غرب آسیا خارج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الله اکبر
سردار جزایری ما هم به فرمان رهبر پشت سر شما آماده دفاع از جمهوری اسلامی هستیم.
سردار عزيز ! هيس ! نمي گي شيخ حسن و مردان ديپلماسي ايشون از اين لحن وبرخورد شما با كدخدا!! وحشت كنن و از اين بترسن كه وزير خارجه كدخدا ديگر به جناب ظريف افتخار قدم زدن با ايشون را ندهند؟!!
اين احمقها هنوز باورشون نشده كه ما تشنه شهادتيم و آرزوي حمله آمريكا و اسرائيل را داريم تا براي هميشه درس عبرتي به شياطين دهيم.
وای اگر سید علی حکم جهادم دهد
این میتواند یک فرصت تاریخی باشد تا برای همیشه شر آمریکا را از سر منطقه کم کنیم
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای : « و بدانند؛ هم آمريكا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژيم صهيونيستى در اين منطقه بداند؛ پاسخ ملت ايران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلكه هر گونه تهديدى، پاسخى خواهد بود كه از درون، آنها را از هم خواهد پاشيد و متلاشى خواهد كرد.»
اله کرم
واعدو لهم راسرلوحه کار خود قرار داده تا بیخ دندان مسلحیم
شاهد
چه کسی گفته که جان کری وزیر خارجه است. اصلاً چه کسی گفته وزارت خارجه در کشور آمریکا وجود دارد. عزیزان من شما در ساختار سازمانی دولت آمریکا اصلاً وزارت خارجه نمی بینید. جان کری هم منشی (و یا مسئول) دپارتمان ایالتی آمریکاست (the secretary of state). بدانید که آمریکاییها چه خوی استکباری دارند و همه دنیا را ایالتهای خود میدانند و برای تعامل با دنیا مسئول دپارتمان ایالتی خود را قرار داده اند.
از مسئولان جهان نیوز تقاضا می کنم که به سایت دولت آمریکا مراجعه کنند و از ترجمه درست پست آقای کری استفاده کنند. مطمئن باشید همین ترجمه صحیح خون ملت ایران و همه ملتهای جهان را کم کم به جوش می آورد تا با این شیطان بزرگ مقابله کنند.
سید
احسنت،واقعا ما به آدمهای با غیرت اینجوری نیاز داریم
احمدكياست فر
سلام قربانت سرداراسلام خسته نباشيدخوب ادب كن
علی
United Kingdom
بازم دم "سرهنگ "ها گرم .!! مگه اینا یه چیزی بگن وگرنه .......؟؟؟!!!
Romania
ما هم دیگه از دست آمریکا و کاراش خسته شدیم، بایدآمریکا رو ادب کنیم. که دیگه غلط زیادی نکنه...
سردار تشکر بابت پیگیری