جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

یوونتوس قهرمان ایتالیا شد

شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب: 420573
شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با برتری برابر سامپدوریا، قهرمان زودرس لیگ ایتالیا لقب گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دو تیم یوونتوس و سامپدوریا از هفته سی و چهارم مسابقات سری A در استادیوم لوئیجی فراریز رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان، یووه با برتری ۱-۰ مقابل این تیم برای چهارمین‌بار پیاپی فاتح لیگ ایتالیا شد.

در همان دقیقه ابتدایی بازی، این تیم سامپدوریا بود که اولین موقعیت جدی را روی دروازه یووه ایجاد کرد، اما ضربه سوریانو از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه ساموئل اتوئو، روی سانتر جمال مصباح، با ضربه سر موقعیت خطرناک دیگری را برای سامپدوریا رقم زد.

در ادامه این بازیکنان یووه بودند که سوار بر بازی شدنمد و در دقیقه ۳۲ توسط آرتورو ویدال شیلیایی به گل رسیدند تا این بازیکن پس از مدت‌ها برای تیمش گل بزند.

به این ترتیب این دیدار با برتری یک بر صفر یوونتوس برابر سامپدوریا به پایان رسید تا این تیم به قهرمانی در لیگ ایتالیا دست یابد تا با روحیه بالا خود را برای بازی حساس با رئال مادرید آماده کند.

یووه با این پیروزی، ۷۹ امتیازی شد و در فاصله چهار هفته مانده به پایان سری ‌A قهرمانی خود در این رقابت‌ها را برای چهارمین ‌بار پیاپی قطعی کرد. با توجه به جدال حساس یووه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، امشب هیچ جشن قهرمانی از سوی باشگاه یوونتوس تدارک دیده نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *