پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

راز جنگنده‎های آمریکایی در دست چین+عکس

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب: 392278
چین با رونمایی از ۲ جنگنده j۲۰ و j۳۱ مورد توجه کارشناسان نظامی قرار گرفت و شباهت عجیب آن به فناوری جنگنده های آمریکایی برای بسیاری از خبرگان نظامی جای سوالات فراوانی را برجای گذاشت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اعتراض رسمی دادستان کل آمریکا به چین و اعلام نام چند تن از افسران چینی به جرم هک و سرقت اطلاعات نظامی حساس آمریکا در روزهای اخیر باعث شده تا خیابان داتونگ در شانگهای که بنظر آمریکاییها مقر یگان 61398 سایبری چین است، مورد توجه جهان قرار بگیرد.


ساختمان سفید رنگ 12 طبقه  خیابان داتونگ شانگهای که بنا به اعلام آمریکا مقر یگان سایبری چین موسوم به یگان 31698 است در زوهای اخیز به تنش زا ترین موضوع بین چین و آمریکا تبدیل شده است و بنا به اعلام دادستان کل آمریکا اطلاعات حساسی از مخفی ترین اسرار نظامی آمریکا را سرقت کرده است.


این موضوع زمانی مورد توجه عامه قرار گرفت که چین با رونمایی از 2 جنگنده j20  و j31 مورد توجه کارشناسان نظامی قرار گرفت و شباهت عجیب آن به فناوری جنگنده های آمریکایی برای بسیاری از خبرگان نظامی جای سوالات فراوانی را برجای گذاشت.

مقایسه جنگنده های آمریکایی و چینی

جنگنده جی 31 چینی

شاید نکته ای که در این جنگنده ها برای بسیاری از کارشناسان جالب باشد این است که چینی‌ها حتی تلاشی هم برای مخفی کردن این شباهت ها نکرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


f22-raptor یه چیز دیگست اورجینال و اصله اصالت داره
لینک های ذیل خبر کار نمی کنند!
آمریکا و ما ادریک ما آمریکا!!!!!!!!!!!!!!