جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۱۲
آخرین اخبار از نوار غزه؛

پرز از همراهی اعراب در کشتار غزه تقدیر کرد/ افتخار تک‌تیرانداز صهیونیست به قتل ۱۳ کودک

پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 372973
شیمون پرز رییس سابق رژیم صهیونیستی گفت: جنگ غزه اولین جنگی است که در آن تل آویو حمایت اکثریت اعراب را به دست آورده است.
پرز از همراهی اعراب در کشتار غزه تقدیر کرد/ افتخار تک‌تیرانداز صهیونیست به قتل ۱۳ کودک
به گزارش جهان به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، شیمون پرز در کنفرانسی مطبوعاتی در "بئر السبع" گفت: جهان عرب برای منزوی ساختن مقاومت می کوشد. وی همچنین ضرورت بازگرداندن غزه به تشکیلات خودگردان فلسطین با کمک مصر و دیگر کشورهای عربی را مورد تاکید قرار داد.

پرز گفت: تفنگداران اسراییلی وارد جهنمی واقعی در غزه شدند، چون غزه پر از کمین است.

وی مدعی شد: جنگ علیه غزه به اهدافش رسیده است و اکنون زمان آن فرا رسیده که راهی برای پایان آن بیابیم.

اظهارات پرز در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی در این جنگ دچار شدیدترین تلفات و خسارات شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیست و چهارمین روز حملات همه جانبه هوایی، زمینی و دریایی غیر نظامیان غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است. در این حملات ۱۳۶۴ شهید و ۷۶۸۰ مجروح و بسیاری بی خانمان شده اند.اکثر قربانیان این حملات غیر نظامیان و کودکان هستند.

در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی، مقاومت نیز مناطق مختلف اراضی اشغالی را موشک باران کرده است.

رویدادهای بیست و چهارمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه در روز پنج شنبه نهم مردادماه را بخوانید:

۱۸:۲۵
- سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پس از جمله رژیم صهیونیستی به مدرسه سازمان ملل در غزه خواستار آتش‌بس فوری در این منطقه شد.

الزهار: ملت فلسطین بزودی پیروزی را جشن می‌گیرد

۱۸:۰۵
: یکی از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در اظهاراتی که توأم با انتقاد شدید از برخی کشورهای عربی منطقه است، اعلام کرد بسیاری از رژیم‌های عربی منطقه بزودی سقوط خواهند کرد.

حماس: متحدان منطقه‌ای و بین‌المللی نتانیاهو او را به جنگی باخته سوق دادند

۱۷:۴۰
- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اعلام کرد نتانیاهو ارتش خود را به سوی سرنوشتی نامعلوم سوق می‌دهد.

تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری ضدصهونیستی در کرانه باختری

۱۷:۳۱
- راهپیمایی ۱۰۰ هزار نفری نیروهای ملی - اسلامی در کرانه باختری فردا برگزار می‌شود.

تک‌تیرانداز رژیم صهیونیستی به قتل ۱۳ کودک فلسطینی افتخار می‌کند

۱۶:۳۰
- به گزارش پایگاه خبری «نبأپرس»، به تازگی تصویری از یکی از تک‌تیرانداز رژیم صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که وی در این تصویر اعتراف می‌کند که در طول یک روز ۱۳ کودک فلسطین را کشته است. این نظامی صهیونیست به کشتار کودکان فلسطینی افتخار می‌کند.

۱۶:۱۱ - مقاومت، یک خودرو نظامی صهیونیست‌ها را منهدم کرد / به گزارش العهد، گردان‌های "عزالدین القسام"، شاخه نظامی حماس امروز یک خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه "الزیتون" غزه هدف قرار داده و منهدم کردند.

یک نظامی صهیونیست در غزه از پای درآمد

۱۵:۲۷
- به گزارش الاقصی، گردان‌های "عزالدین القسام"، شاخه نظامی حماس امروز یک نظامی صهیونیست را در منطقه "التفاح" هدف قرار داده و از پای درآوردند.

کشف یک بسته انفجاری در خیابانی در تل‌آویو

۱۵:۲۵
- همزمان با شلیک ده‌ها موشک به سوی شهرها و شهرکهای اسرائیلی، رسانه‌های اسرائیلی از کشف یک بسته انفجاری در یکی از خیابان‌های تل‌آویو خبر دادند.

هیئت فلسطینی برای مذاکرات آتش‌بس وارد قاهره شد

۱۵:۲۰
- روزنامه صهیونیستی جورازلم‌پست مدعی شد که یک هیئت فلسطینی امروز پنج‌شنبه برای مذاکره در خصوص آتش‌بس، وارد قاهره پایتخت مصر شده است.

میدل‌ایست‌آنلاین: سلیمانی قوی‌ترین فرمانده خاورمیانه است

۱۵:۱۵
- یک پایگاه خبری با اشاره به پیام فرمانده سپاه قدس ایران برای مقاومت فلسطین، از وی به نام قدرتمندترین فرمانده خاورمیانه یاد کرد. ین پایگاه خبری نوشت که سردار سلیمانی نقشی اساسی در کمک به نیروهای عراق در مقابله با داعش ایفا کرد؛ کسی که در سایه و به صورت سری اقداماتش را انجام می‌دهد. نقشی که سلیمانی ۵۷ ساله در سوریه و عراق ایفا کرد باعث شد لقب «قویترین فرمانده امنیتی خاورمیانه» به وی تعلق بگیرد. سلیمانی در طول ۳ سال با کمک به «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه، دستاوردهای تکفیری‌ها و تروریستها را دگرگون ساخت و ورق را به نفع بشار برگرداند زیرا سوریه یک نقطه اساسی در محور تهران-بغداد-دمشق-بیروت برای مقابله با نفوذ قدرتهای غربی به منطقه به شمار می‌رود.

پایگاه خبری «میدل ایست آنلاین» بر اساس برخی گزارشهای رسانه‌ای مدعی است که سلیمانی این روزها در عراق است و این کشور را در مقابل تکفیریهای داعش حمایت می‌کند؛ حال آنکه ارتش عراق چندین هفته است که در مقابل هجوم برق‌آسای داعش ایستاده است و با آن مقابله می‌کند. میدل‌ایست ادامه داد که آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در سال ۲۰۰۵ به ژنرال سلیمانی که خودش را فدای جمهوری اسلامی ایران کرده است لقب «شهید زنده» داد. سلیمانی در سال ۲۰۱۲ و در اقدامی نادر در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد و از دامنه نفوذش سخن گفت، وی در اظهاراتش که به وسیله رسانه‌های ایران پخش میشد گفت: ایران در جنوب لبنان و عراق حضور دارد و در واقع این ۲ منطقه تا حد زیادی بستگی به عقیده و اقدامات جمهوری اسلامی ایران دارد. در همین راستا سپس ایران از فرستادن ۲ مشاور نظامی به سوریه برای کمک به حکومت این کشور در مقابل تکفیریها خبر داد.

مقاومت فلسطینی یک بالگرد آپاچی را هدف قرار داد

۱۵:۱۰-
به گزارش شبکه العالم، گروه‌ مقاومت فلسطینی یک بالگرد آپاچی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و این رژیم به سرنگونی آن در شهرک "سودوت هنگیف" اعتراف کرد.

۱۴:۴۷-
جنبش حماس: واشنگتن شریک قتل عام کودکان فلسطینی است / به گزارش فلسطین الان، "عزت رشق"، عضو ارشد جنبش حماس ضمن محکومیت اقدام آمریکا درعرضه محموله جدید تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی، گفت: واشنگتن در کشتار کودکان فلسطینی شریک جنایات این رژیم است.

۱۴:۳۰-
وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از حملات به غزه حمایت کرد / به گزارش پرس‌تی‌وی، "جان کربی" سخنگوی پنتاگون گفت: چاک هیگل از حق اسرائیل برای دفاع از خود حمایت کرد و خواستار خلع سلاح حماس شد/ وی درباره افزایش تلفات غیرنظامیان ابراز نگرانی کرد.

خبرنگار شبکه العالم ایران در غزه مجروح شد

۱۴:۲۴ -
حامد الشوبکی تصویربردار شبکه خبری العالم هنگام پوشش خبری تجاوزات صهیونیست‌ها در الشجاعیه واقع در شرق غزه مجروح شد.

۱۴:۱۵-
نخست‌وزیر کانادا بار دیگر ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، حماس را محکوم کرد / به گزارش پایگاه "نشنال پست"، استفن هارپر مدعی شد: حماس گروهی تروریستی بوده و جنگ کنونی را ‌آغاز کرده و می‌خواهد دولت اسرائیل را نابود کند.

انتقاد سازمان ملل از بی‌اعتنایی صهیونیست‌ها به قوانین بین‌الملل

۱۳:۵۶
- کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل متحد از «بی‌اعتنایی اسرائیل به قوانین بین‌الملل» انتقاد کرد.

"گنبد ‌آهنین" باز هم شکسته شد

۱۳:۵۴
-مبارزان فلسطینی با شکستن "گنبد ‌آهنین"، دو شهر "سدیروت و عسقلان" را موشک‎باران کردند / به گزارش المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین، ساعتی پیش با شلیک چند موشک، این دو شهر اشغالی را هدف قرار داده و چندین شهرک‌نشین را زخمی کردند.

بنیامین نتانیاهو: به تخریب تونل‌ها در غزه ادامه می‌دهیم

۱۳:۵۰
- به گزارش شبکه "الجدید"، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به عملیات خود در تخریب تونل‌ها در غزه با آتش‌بس و یا بدون آن ادامه می‌دهیم.

۱۳:۴۹-آژیر خطر در مناطق نزدیک به گذرگاه "کرم ابو سالم" به صدا درآمد / به گزارش المیادین، این اتفاق ساعتی پیش، پس از حملات موشکی گروه‌های مقاومت به این گذرگاه واقع در سرزمین‌های اشغالی رخ داد.

۱۳:۴۷-سخنگوی گروه‌های مقاومت: نامه سردار سلیمانی به معنای حمایت هم‌پیمانانمان از محور مقاومت است / به گزارش المیادین، "أبو مجاهد" افزود: سردار سلیمانی در این نامه از توطئه‌ای بزرگ علیه محور مقاومت سخن گفت/ طرح آتش‌بس مصر باید متضمن "پایان محاصره غزه" باشد.

۱۳:۴۶-پایگاه صهیونیستی: کشته شدن نظامیان در خاک اسرائیل، زنگ خطر را به صدا درآورد / "دبکا فایل" در گزارشی نوشت: کشته شدن ۹ نظامی اسرائیلی در روز دوشنبه در "ناحل عوز" اسرائیل زنگ خطر را برای رهبران نظامی به صدا در آورد و نشان داد حماس توانسته جنگ را از خاک خود به اسرائیل بکشاند.

۱۳:۳۳-سخنگوی حماس: "مقاومت" به زانو در نخواهد آمد / به گزارش شبکه العالم، سامی ابوزهری افزود: با ایستادگی مقابل دشمن صهیونیستی، شکننده بودن تل‌آویو را به جهانیان ثابت می‌کنیم.

برگزاری جلسه شورای امنیت در خصوص غزه

۱۳:۳۳
- شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز برای بررسی حمله ارتش رژیم صهیوینستی به مدرسه سازمان ملل در غزه، تشکیل جلسه می‌دهد.

مدرسه‌ای دخترانه در مرکز غزه هدف حمله توپخانه‌ای قرار گرفت

۱۳:۲۳
- شبکه الاقصی وابسته به حماس در غزه اعلام کرد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه دخترانه المغازی در مرکز شهر غزه را هدف گرفت.

۱۳:۲۰ - وزیر علوم و فناوری رژیم صهیونیستی گفت که پس از اقدامات نظامی ارتش در نوار غزه ، حال باید به راه‌حلهای سیاسی روی آورد.

انتقاد مصر از مواضع ایران

۱۲:۳۲
- مقامات مصر سخنان اخیر معاون عربی آفریقایی وزیر خارجه ایران در خصوص انتقاد از جلوگیری از دسترسی فسطینیان به کمک‌های دارویی جمهوری اسلامی ایران را رد کرد.

دسترسی صهیونیست‌ها به زرادخانه آمریکا در اراضی اشغالی

۱۲:۱۴
- به گزارش "روسیا الیوم"، زرادخانه تسلیحاتی ارتش آمریکا در فلسطین اشغالی موسوم به پروژه "ذخایر جنگی در اسرائیل" تحت مدیریت واشنگتن قرار دارد و این کشور به رژیم صهیونیستی اجازه استفاده از ذخایر مذکور را تنها در شرایط فوق العاده داده است. یک مقام آمریکایی که خواست هویتش فاش نشود، به خبرگزاری رویترز درباره اجازه واشنگتن به رژیم صهیونیستی برای دسترسی به این ذخایر گفت: آخرین درخواست اسرائیل برای دسترسی به این تسلیحات ۱۰ روز پیش صادر شد، اما اسرائیل به وجود حالت فوق العاده در این درخواست هیچ اشاره ای نکرده است.

مدیر سابق موساد: عملیات نظامی علیه غزه باید ادامه یابد

۱۲:۱۲
- مدیر اسبق سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی می‌گوید که عملیات زمینی در غزه هنوز در ابتدای کار است و تا انهدام آخرین تونل و کشف آخرین موشک باید ادامه یابد.

نامه سردار سلیمانی موجب هراس تل‌آویو و سران دولت‌های عربی شده است

۱۲:۰۵
-نویسنده مشهور عرب: اسرائیل و اعراب باید نامه سردار سلیمانی را جدی بگیرند / "عبدالباری عطوان" در مقاله‌ای در روزنامه "الرأی الیوم" نوشت: این نامه روحیه گروه‌های مقاومت فلسطین در مقابله با اسرائیل را افزایش داده و موجب هراس تل‌آویو و سران دولت‌های عربی شده است.

۱۲:۰۴-خان‌یونس غزه بار دیگر هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت / به گزارش العهد، بمباران منطقه "ابو طعیمه" توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی، ساعتی پیش به شهادت سه فلسطینی و زخمی شدن پنج تن دیگر انجامید/ احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مقر شبکه «الاقصی»

۱۲:۰۲
- رژیم صهیونیستی مقر شبکه «الاقصی» در شمال غزه را برای دومین بار در ۴۸ ساعت اخیر بمباران کرد.

آماده‌باش ۱۶ هزار نیروی ذخیره دیگر

۱۲:۰۰ - ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده‌باش ۱۶ هزار نیروی ذخیره دیگر را صادر کرد.

۱۱:۵۶-معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: پیام سردار قاسم سلیمانی برای مقاومت معانی زیادی دارد / به گزارش المیادین، "زیاد نخاله" گفت: مقاومت سردار سلیمانی را بر اساس تجربیات وی می‌شناسد/ مقاومت اگر کمک ایران را نداشت قادر به مقابله با دشمن صهیونیستی در این سطح نبود.

سایت موساد هک شد

۱۱:۴۵
- یک گروه از فعالان اینترنتی، در ادامه سلسله عملیات حمله به سایت‌های اینترنتی صهیونیستی، سایت اداره اطلاعات این رژیم را هک کردند.

شهر اشغالی ‌"بئر السبع" موشک‌باران شد

۱۱:۲۴
- به گزارش المیادین، حملات موشکی گروه‌های مقاومت به این شهر اشغالی سبب به صدا درآمدن آژیر خطر شد.

۱۱:۲۱-هیأت‌هایی از حماس و جهاد اسلامی، امروز به قاهره می‌روند / به گزارش المیادین، نمایندگانی از دو جنبش حماس و جهاد اسلامی امروز برای دیدار با مقامات مصر و گفتگو درباره طرح این کشور برای آتش‌بس در غزه، وارد قاهره می‌شوند.

۱۱:۰۸-صهیونیست‌ها، ساختمان مقر شبکه ماهواره‌ای "الاقصی" را هدف قرار دادند / به گزارش المیادین، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز برای بار دوم طی چند روز گذشته، ساختمان مقر این شبکه وابسته به جنبش حماس در نوار غزه را بمباران کردند.

آمار تلفات به روایت رژیم صهیونیستی

۱۰:۵۷
-ارتش رژیم صهیونیستی، شمار تلفات نظامیان این رژیم در جنگ غزه را ۵۶ نفر اعلام کرد / شبکه الجزیره این خبر را به نقل از افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

۱۰:۵۵-محمود عباس در نامه‌ای به بان‌کی‌مون: غزه منطقه "فاجعه‌زده انسانی" شده است / به گزارش خبرگزاری فلسطینی "وفا"، در این نامه آمده است: من خواستار استفاده از ابزارهای موجود سازمان ملل برای ارائه کمک به فلسطینیان هستم/ نهادهای سازمان ملل به ساکنان غزه کمک کنند۱۰:۳۵-دو فلسطینی دیگر در غزه به شهادت رسیدند / به گزارش العهد، حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در مرکز نوار غزه، بامداد امروز منجر به شهادت دو فلسطینی شد.

احتمال آتش‌بس طبق خواست مقاومت قوت گرفت

۱۰:۳۷
- روزنامه «العرب الیوم» نوشت که موضع مصر در مورد توجه به درخواست‌های مقاومت برای آتش‌بس تغییر کرده و ساعات آینده طرحی متفاوت که خواسته‌های مقاومت را در نظر دارد ارائه خواهد شد.

بولیوی، رژیم صهیونیستی را رژیمی تروریستی اعلام کرد

۱۰:۱۵
- رئیس‌جمهور بولیوی اعلام کرد که به دلیل عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به توافقنامه‌های بین‌المللی و نقض حقوق بشر در نوار غزه این رژیم را به عنوان رژیم تروریستی اعلام می‌کند.

۱۰:۱۱-تل‌آویو، هدف حملات موشکی مقاومت قرار گرفت / شبکه المنار، از اصابت چهار موشک شلیک شده توسط گردان‌های "عزالدین القسام"، شاخه نظامی حماس به تل‌آویو طی شب گذشته خبر داد.

۱۰:۰۲-
سخنگوی کاخ سفید حمله به مدرسه سازمان ملل در غزه را محکوم کرد / به گزارش آسوشیتدپرس، "جاش ارنست" همچنین آنچه "پنهان کردن سلاح در مدرسه" خواند را هم محکوم کرد/ وی افزود: تنش‌ و مشکلی بین آمریکا و اسرائیل وجود ندارد۹:۴۶-رژیم صهیونیستی از ۹:۴۶- رژیم صهیونیستی از ۱۶ هزار نظامی ذخیره دیگر خود استفاده می‌کند / شبکه المیادین به نقل از منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی خبر داد؛ ارتش این رژیم امروز ۱۶ هزار سرباز ذخیره دیگر خود برای حمله به غزه را به کار خواهد کرد

کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی برای استفاده علیه غزه

۰۹:۴۷ -
مقامات و رسانه‌های آمریکایی از ارسال کمکهای نظامی به سرزمینهای اشغالی برای به کارگیری آن علیه مردم غزه خبر دادند.

شمار شهدای فلسطینی در غزه به ۱۴۰۰ نفر رسید

۹:۴۴
- به گزارش شبکه الاقصی، تعداد قربانیان فلسطینی از آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۴۰۰ شهید و ۷۶۸۰ زخمی افزایش یافته است.

حملات روز گذشته به غزه، بیش از ۵۰۰ شهید و زخمی برجای گذاشت

۹:۲۷-
شبکه المیادین به نقل از منابع بیمارستانی در غزه گزارش داد: حملات روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نقاط مختلف غزه، به شهادت ۱۲۹ نفر و زخمی شدن ۴۰۰ تن دیگر منجر شد.

صهیونیست‌ها از توان موشکی مقاومت فلسطین غافلگیر شده‌اند

۰۲:۱۱
- اسرائیل در چهارمین هفته از تجاوز بی امان خود علیه نوار غزه از تداوم پاسخ موشکی مقاومت غافلگیر شده است.

منبع: فارس، العالم و نسیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي اكبر ر...
...............مسابقه...............مسابقه..........
هر كسي مي تواند " اصلاح طلبها "را بهتر از قرآن معرفي كند بسم الله

و اما قرآن : ( آيات 12 تا 16 سوره بقره )

و اذا قيل لهم لا تفسدوا في الارض قال انا نحن مصلـــحون
الا انهم هم المفسدون

و اذا قيل لهم ءامنوا كما امن الناس قال انومن كما ءامن السفها
الا انهم هم السفها

و اذا لقوا الذين ءامنو قالو ءامنا و اذا خلوا الي شياطينهم قالو انا معكم
انما نحن مستهزء ون

ترجمه :
و هـنـــگامي كه به آنان گفته مي شود در زمين به فساد كردن نپردازيد مي گويند: ما خود اصــلاح طلـبانيم
آاگه باشيد كه آنان فساد طلبان هستند.

و هـنــــگامي كه به آنان گفته مي شود ايمان بياوريد همان گونه كه مردم ايمان آوردند . مي گويند : آيا ايمان بياوريم همانگونه كه كم خردان و بيسوادان ايمان آوردند ؟
آگاه باشيد كه آنان خود بي سوادان واقعي هستند

هنــــگامي كه آنها با كساني كه ايمان آوردند بر خورد مي كنند ، مي گويند ما ايمان آورده ايم .
اما زماني كه با شيطانهاي خود خلوت مي كنند ،‌ به آنها مي گويند : قطعا ما با شما هتسيم و در اصل موممنان را ريشخند مي كنيم
United States
خدا عاقبتشونو به خیر کنه
مجید مجد
هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام
آدمیزاد
Colombia
همین اعراب (بجز لبنان و سوریه و عمان) اگر سعودی به ایران حمله کند همه متحد بر علیه ایران خواهند جنگید.
آخه سعودي مال اين حرفهاست كه به ايران حمله كنه ؟ جرأتش رو نداره
تا کی سکوت کنیم؟
United States
مرگ بر اسرائیل
میخواستم به خانم میشل اوباما بگم: آیا کشته شدن زنان و کودکان فلسطینی از دزدیده شدن دختران نیجریه ای هم کم اهمیت تر است؟!!! چطور برای اونها کمپین دختران ما را به خانه باز گردانید را راه انداختن و اون اظهار همدردی کرد اما برای شهیدان خردسال فلسطینی چشم و گوشش کور و کر هست و کمپینها رو نمیبینه تا اظهار همدردی کنه؟!!!!
اصلا اون وشوهرش قلب دارن؟
محمد
Finland
پیشنهاد می کنم پوسترهای از سگ هار تهیه بشه
عکسها می توانند سربازان یا رئیسای صهیونی باشند که دهنشان کف کرده
البته باید اقراق نشود تا تاثیر گذار باشه
و قلادشون دسته یکی از رئسای اروپایی آمریکای یا خاخام ها باشه
United States
مرگ بر آمریکا
بررسی حواشی مختلف این جنگ واقعیت های زیادی رو از نظر رسانه ای ,اسلام هراسی و نشان دادن چهره ای کریه از اسلام با علم کردن مهره های به ظاهر اسلامی نشون میده.دقت کنین که طی چند سال گذشته امپراطوری رسانه ای صهیونیزم با سوء استفاده از یک دختر نوجوان مسلمان(ملاله یوسف زی) هجمه ی سنگین و غیر مستقیمی علیه اسلام شروع کردن و به تناوب در مقاطع مختلف و طی جریانات مختلف موضع گیری هایی رو از وی در حجم گسترده منتشر می کنند.سوال اینه که آیا جنایات غزه آنقدر گسترده نبود و کودک کشی های اسرائیل(که یوسف زی و حامیانش ادعای دفاع از آنان را دارند) ارزش یک اظهار نظر ساده را نداشته است؟!و یا به مانند سایر اتفاقات کوچک چند سال گذشته نبوده است؟!...
United States
خدا همشونو با هم لعنت کنه