جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۴
خبرسازی‌های مردی که صلاحیت ریاست هیئت مدیره ندارد

از خرید خیالی ختافه تا آرزوی خرید پرسپولیس/ نگرانی از سرنوشت مشابه استیل آذین برای سرخ‌پوشان

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 396076
در شرایطی که در ماه های اخیر اخبار متعددی از خرید باشگاه ختافه از سوی حسین هدایتی منتشر شده، تا کنون ما به ازای حقیقی نداشته و فقط بازی رسانه ای بوده است.
از خرید خیالی ختافه تا آرزوی خرید پرسپولیس/ نگرانی از سرنوشت مشابه استیل آذین برای سرخ‌پوشان
گروه ورزش جهان نيوز ـ حسین هدایتی که با ورود به فوتبال و ورزش به شهرت رسیده، این روزها در تلاش است تا به آرزوی دیرینه اش یعنی تصاحب باشگاه پرسپولیس برسد. وی که در باشگاه‌داری ناکام بود و نتوانست راه به جایی ببرد، اینک می خواهد پرسپولیس را با سرمایه میلیونی هواداران بخرد که این موضوع موجب نگرانی دلسوزان شده است.

وی که از سوی نهادهای نظارتی جهت ریاست هیأت مدیره پرسپولیس فاقد صلاحیت دانسته شده (به گفته معاون وزیر ورزش در رسانه ملی که تاکنون تکذیب نشده است) چندی قبل نیز تبلیغات گسترده ای درباره خرید یک باشگاه اسپانیایی معروف را آغاز کرد. این موضوع تا بدانجا بود که برخی رسانه های معتبر خارجی نیز گزارش هایی در این باره منتشر کردند. اما اکنون که چند ماه از طرح این موضوع می گذرد، هیچ اتفاقی نیفتاده و این ماجرا صرفا یک بعد رسانه ای داشته است. اما اینکه هدایتی با این بازی رسانه ای می خواست به چه هدفی برسد را می توان در این روزها با رصد اخبار پی برد.

در چنین شرایطی که تکلیف خرید ختافه نامشخص است، خبر از خرید پرسپولیس از سوی وی شنیده می شود. در این بین، هدایتی با برخی مدیران فوتبال که سابقه خوبی هم ندارند نیز ائتلاف کرده تا بتواند به این هدف برسد. مالک استیل آذین در این راه با جمعی از مدیران فوتبال که در پرونده شان ابهامات فراوانی وجود دارد، تشکیل یک گروه داده اند. نکته حائز اهمیت این است که هدایتی با یکی از این افراد پیش از این روابط تیره و خصمانه ای داشته است!

آیا حسین هدایتی که در باشگاه‌داری ناکام بوده است، اکنون می تواند با ائتلاف و همراهی برخی بدنامان فوتبال به هدفش رسیده و پرسپولیس را در اختیار گیرد؟ این پرسشی است که دلسوزان، این روزها از خود می پرسند. آنها نگرانند که پرسپولیس نیز به وضعیت استیل آذین دچار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم .
United States
منم حس کرده بودم که همه بحث خرید ختافه بحث تبلیغاتیه
خوب زدی به هدف جهان نیوز
پدرپول بسوزه
United States
که چه ها نمی کنه
حمیدرضا
منم دیروز 45هزارتومان یارانه گرفتم که برآنم با این پول باشگاه رئال مادرید را احیا کنم
Iran, Islamic Republic of
اين دمتون گرم يعني شما موافقي اين باشگاهها كماكان از بيت المال تغذيه بشن و روز به روز وضع فرهنگي جامعه را آلوده كنند؟يانه شما فقط بخيلي و چشم ديدن آدماي پولدار و موفق رو نداري؟ موافقي يك خارجي بياد بخره يانه اصلا منحلش كنن بدون دردسر؟
شهرت طلبی عاقبت نداره. نمونه اش میشه سیاسی و بابک زنجانی. هدایتی هم یکی دیگه
محمدمهدی
حالا بزارید بخره
تا این تیم هم بزنه زمین شاید خدا خواست یه نفر دیگه هم استقلال رو خرید و اونم خورد زمین بعدش این فوتبال کثیف کلا تعطیل شد
و پول بیت المال دیگه حیف ومیل نشد
66666
یه نفر هم پیدا شد که به پرسپولیس کمک کنه شما نمیذارید؟؟///شما که کل فدراسیونتون پر از مافیای استقلالیه
به قول بنگر: ما غلط کردیم استقلال رو بردیم آقایان بزرگوار دیگه دست از سر پرسپولیسی ها بردارید لطفا....
United States
در داخل ذهن خودشون البته
علي
جاي تعجب دارد كه نهادهاي نظارتي و امنيتي ميبينند كه وي آنقدر پول دارد كه باشگاه بخرد! ولي پول ندارد كه بدهي خود را به بانكها بپردازد! و كاري نميكنند!!؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوست گرمابه و گلستان محمود احمدی نژاد و بدهکار بزرگ بانکی
محسن
Iran, Islamic Republic of
تا چشمت در بیاد
سعید
اینم مثل رویانیان ...