سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

امام خمینی(ره) اسلام ناب را احیا کرد

پنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 426072
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امام خمینی(ره) احیاکننده اسلام ناب محمدی در دنیا بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهدی چمران ظهر امروز در آئین گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد انقلاب بجنورد، اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی با انقلاب خویش، ظهور امام زمان (عج) را زمینه‌سازی کرد و ما باید همواره قدردان امام راحل (ره) باشیم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) تا قیام خونین علیه رژیم طاغوت فضای نوینی را در مبارزات با ظالمان و زورگویان باز کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) را در حقیقت می‌توان پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم در دنیا دانست که انقلاب‌ها و بیداری‌های مسلمانان از همین‌جا شکل گرفت.

چمران با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان علیه مسلمانان، تصریح کرد: آنان همواره برای رسیدن به مقاصد پلید خود این رویکرد را در پیش داشته‌اند.

وی اضافه کرد: آنان هیچ‌گاه علاقمند نیستند تا در دنیای مسلمانان وحدت و یکپارچگی ایجاد شود، بنابراین باید در مقابل دسیسه‌های آنان هوشیار بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: آنان با فشار و تهدید می‌خواهند مسلمانان را از اسلام و قرآن دور کنند تا از این طریق به اهداف خویش برسند.

چمران، نمونه فشار به مسلمانان را تجاوزات آل‌سعود به یمن و حمایت‌های استکبار از این تجاوزات دانست.

وی عنوان داشت: آنان همچنین تحریم‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کرده‌اند تا شاید این فشارها برای اهداف آنان جواب بدهد، در حالی که مردم ایران اسلامی ثابت کردند که همواره در پای ارزش‌های انقلاب بوده و هیچ‌گاه از آن کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش فارس؛ آیین بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد که مردم و مسئولان از جمله معاونان استاندار خراسان شمالی در آن شرکت داشتند.

سخنرانی مهدی چمران به سبب کسالت وی ناتمام ماند و چمران به بیمارستان بجنورد منتقل شد؛ چمران پس از معاینات و اقدامات درمانی سرپایی از بیمارستان امام رضای بجنورد مرخص شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *