پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

بارش پراکنده باران فردا در پایتخت

پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 393475
کارشناس هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف در ارتفاعات پایتخت گفت: انتظار می‌رود فردا شاهد بارش پراکنده باران در برخی از مناطق تهران باشیم.
به گزارش جهان، امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود در روز جاری بارش‌ها در مناطق واقع در غرب و شمال غرب کشور ادامه یابد. البته از ساعات پایانی امروز بارندگی‌ها به سمت غرب رشته‌ کوه‌های البرز و سواحل غربی خزر گسترش می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا به تدریج بارندگی‌ها در شمال غرب و غرب کشور کاهش خواهد یافت افزود: این در حالی است که بارندگی‌ها کماکان در سواحل شمالی کشور ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق مرتفع رشته کوه‌های البرز ادامه داد:‌بارش برف در این مناطق تا روز شنبه ادامه می‌یابد.

نقشینه با اعلام این که شدت بارش‌ها طی امروز و فردا در غرب و شمال غرب کشور است ابراز داشت: شنبه هفته آینده نیز در گیلان و ارتفاعات این استان و همچنین مازندران بارندگی‌ها از شدت قابل ملاحظه‌ای برخوردار می‌شود.

نقشینه همچنین با اشاره به مواج شدن شرق خلیج فارس از بعدازظهر امروز گفت: طی دو روز آینده خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه آسمان تهران امروز صاف و به تدریج در اواخر وقت نیمه‌ابری خواهد شد، ادامه داد: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود طی روز آینده در مناطقی از استان تهران شاهد بارش پراکنده باران باشیم.

وی با اشاره به مه صبحگاهی طی روز آینده در تهران ادامه داد: بارش برف در ارتفاعات این کلانشهر تا روز شنبه ادامه دارد.

نقشینه از روند کاهش دمای هوا در پایتخت خبر داد و گفت: بیشینه هوای امروز و شنبه تهران به ترتیب ۱۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *