جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ايجاد کارت اعتباري جهيزيه توسط وزارت جوانان

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب: 393178
ایجاد کارت اعتباری تهیه جهیزیه و ارائه وام با نرخ سود ۱۴ درصد برای خرید جهیزیه از کالای ایرانی از برنامه های وزارت ورزش و جوانان برای تسریع ازدواج جوانان است.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با بیان این که یک سوم جمعیت کشورمان را جوانان تشکیل می دهند افزود :‌ جمعیت جوان کشورمان ۲۴ میلیون نفر است که در رده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال هستند.

گلزاری تصریح کرد : آمار تخلفات جوانان کشور ما نسبت به دیگر کشورها پایین است و نوع جرائمی که این گروه مرتکب می شوند نسبت به جرائم کشورهای غربی، خطرات کمتری دارد که در صورت بها دادن به جوانان، می توان از میزان این جرائم نیز کاست.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ میلیون نفر از جوانان کشور ما بالای ۲۰ سال سن دارند و مجرد هستند گفت: اگر برای کاهش سن ازدواج چاره اندیشی نشود، در آینده ای نزدیک میزان گرفتاری ها زیاد و میزان شادی ها کم می شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان اشتغال را مهمترین مشکل جوانان دانست و افزود: میانگین بیکاری جمعیت جوانان کشور ۲۵ درصد است .

گلزاری سه آسیب تجرد، اعتیاد و طلاق را مهمترین آسیب های وارد شده به جوانان جامعه دانست و گفت: اگر جوانان را باور کنیم و از ظرفیت نهفته آنها استفاده کنیم از بسیاری آسیب های جامعه پیشگیری می شود .

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان افزود: بزودی با حضور خیران سراسر کشور، مجمع خیران کشور را تشکیل خواهیم داد و با کمک آنها امور ازدواج جوانان را تسریع خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *