جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دفاع مقدس بزرگترین آزمایش بسیجیان بود

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 393574
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع مقدس بزرگترین میعادگاه برای آزمایش بسیجیان بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار علی فضلی در مرحله دوم رزمایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان البرز اظهار داشت: استان البرز با تقدیم شهدای بسیار در ۸ سال جنگ تحمیلی نشان داده که استانی ولایت‌مدار و شهیدپرور است.

وی افزود: رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان استان البرز و خانواده‌های شهدای آن نشان از ولایت‌مدای مردمان این استان دارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مکانی که شما در آن حضور دارید مکانی است که نائب امام زمان (عج) حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ۲ بار در آن حضور داشته و از رزمایش بسیجیان بازدید کرده است.

فضلی با اشاره به آمادگی بسیج برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب گفت: بسیج آماده دفاع از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با حضور خود نشان داده که در هر جا که نیاز انقلاب و اسلام بوده حضور پررنگی داشته است.

وی با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در عرصه ۸ سال جنگ تحمیلی گفت: حضور با صلابت بسیجیان در دفاع مقدس بزرگترین آزمایش بسیجیان بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دیدار مجمع عالی بسیج با مقام معظم رهبری گفت: مجمع عالی بسیج برای اولین بار خدمت مقام معظم رهبری رسید و از رهنمودهای معظم‌له بهره‌مند شد.

فضلی با اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج در جنگ نرم و سایر حوزه‌ها گفت: امروز بسیج در عرصه مقاومت اسلامی و اقتصاد مقاومتی و شجره طیبه صالحین و راهیان نور برنامه‌های گسترده و حضور پررنگی دارد.

وی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به بسیجیان گفت: احساس مسئولیت انسانی و الهی و بصیرت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است هر ۲ تفکر منطقی بسیجیان است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تهدیدات و نیاز به آگاهی بسیجیان برای مبارزه با جنگ فرهنگی با دشمنان بیان کرد: بسیجیان باید خودشان را برای مقابله با تهدیدات روز آماده کنند و با بصیرت‌افزایی و روشن‌بینی ابزار مناسبی برای مقابله با دشمن داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *