جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

واکنش یک نماینده به اظهارات خانم روت

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 403978
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهارات مقام آلمانی را دخالت آشکار در امور کشورمان دانست و گفت باید پاسخ مناسبی به اظهارات وی داده شود.
به گزارش جهان، محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به اظهارات نایب‌رئیس مجلس آلمان در مورد حمایت از رفع حصر سران فتنه، گفت: باید پاسخ مناسبی به اظهارنظرهای نایب‌رئیس مجلس آلمان داده می‌شد، از سوی دیگر این اظهارات باعث می‌شود تا افکار عمومی بدانند که چه نیت نادرستی در حمایت از جریانات مسئله‌دار در کشور و جود دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: کسانی که در دوران دفاع مقدس بمب‌های شیمیایی را در اختیار دشمنان ما قرار می‌دادند تا نه تنها ملت ما بلکه علیه ملت‌ خودشان هم استفاده کنند، بعید نیست که از مجرمان دیگر هم دفاع کنند اما مردم ما باید بدانند که ریشه همه این اظهارنظرها یکی است.

فرهنگی همچنین خاطرنشان کرد: مسئولان ما باید در مواجه با اظهارات نایب‌رئیس مجلس آلمان و موارد مشابه همانند شهید رجایی عمل کنند که در سازمان ملل در مقابل اظهارنظرهای این چنینی جنایات جنایتکاران را آشکار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نایب‌رئیس مجلس آلمان در جریان سفر خود به تهران و در دیدار با محمدرضا عارف موضوع رفع حصر سران فتنه را مطرح کرده و عنوان کرده بود که شورای نگهبان در ایران اجازه حضور همه نامزدها در انتخابات را نمی‌دهد که نمایندگان مجلس و کارشناسان چنین اظهاراتی دخالت آشکار در امور داخلی کشورمان توصیف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *