جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۹

ماجرای سکته کروبی چه بود؟ + عکس

چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 154579

تصویر حضور مهدی کروبی در سی سی یو که امروز در برخی سایت های اینترنتی منتشر شد، مربوط به دوران ریاست وی در مجلس ششم است. همزمان با موعد گرفتن امتحان از نامزدهای انتخابات خبرگان بود.


به گزارش  آینده، انتقال وی به سی سی یو مربوط به دوره ریاست وی در مجلس ششم، همزمان با موعد گرفتن امتحان از نامزدهای انتخابات خبرگان بود.



در تصاویر منتشره از وی در بیمارستان سید احمد حسینی، رئیس دفتر وی در مجلس ششم و دکتر ظفرقندی، رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی تهران بر بالین وی دیده می شوند.
با این حال برخی سایتها امروز با انتشار تصاویر مربوط به حدود ۱۰ سال پیش مدعی شدند وی شب گذشته بر اثر سکته قلبی راهی بیمارستان شده و هم اکنون در بخش سی سی یو (مراقبت های ویژه) بیمارستان بستری شده است.
در این حال «فردا» نیز نوشت: "در حالی که برخی از سایت‌ها و منابع خبری، شایعاتی مبنی بر سکته حجه‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی منتشر کرده‌اند، شنیده های خبرنگار ما از کذب بودن این خبر حکایت دارد و یکی از نزدیکان مهدی کروبی این خبر را کذب دانست."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا پاکش کنه و ببردش.
Iran, Islamic Republic of
مظلوم نمائیه. توجه نکنین
گمونم ماجرای وخامت حال کروبی در مجلس ششم را بتوان از مقاله (آقای کروبی بخواند) سایت جهان که تقریبا یکسال پیش چاپ شد بشه فهمید اگه ممکنه پیوند آن خبر را در کنار این خبر بگذارید
Iran, Islamic Republic of
چی شد یهو دلسوز شدی سران فتنه شد آقای حجت ... کروبی جریان چیه تو هم از دست رفتی
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت به زمان برگزاری امتحان خبرگان که تو خبر گنجوندین؟!!!
واقعا که؟
Netherlands
طفلکی ها از پروژه کشته سازی به مریض سازی رسیده اند.
Iran, Islamic Republic of
بجاي آرزوي مرگ واسه كسي(چه دوست ،چه دشمن)كاش آرزوي آمرزش و هدایت بکنیم.
Iran, Islamic Republic of
کاش همون موقع می مرد تا مورد لعن مردم قرار نگیرد
Iran, Islamic Republic of
اي بابا ما از اين شانسها نداريم از شر اين اشرار و فتنه گران دوران راحت شويم