جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۱۵

ریزش وحشتناک ساختمانی دیگر در سیل شمال

سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب: 434271
رودخانه تالار پس از بارندگی‌های دیشب و صبح امروز طغیان کرد و خسارت‌های کم‌سابقه‌ای به شهرهای سوادکوه و زیرآب زد. در فیلمی که می‌بینید سیل زیر یک ساختمان را خالی کرده و آن را در چشم برهم‌زدنی ویران می‌کند.
ریزش وحشتناک ساختمانی دیگر در سیل شمال
به گزارش جهان به نقل از خبر، این فیلم همراه با فیلم دیگری که ساعاتی قبل منتشر شد (اینجا)، در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. در فیلمی که می‌بینید سیل زیر یک ساختمان را خالی کرده و آن را در چشم برهم‌زدنی ویران می‌کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتی ساخت و ساز دیمی باشد و بدون نظارت در حریم رودخانه ساخت و ساز بشود باید هم قهر طبیعت را شاهد بود. مشکل از رودخانه و سیلاب و طبیعت نیست مشکل از این رفتارهای ماست
Romania
و البته قابل توجه هم مجوز دهندگان برای ساخت خانه ها در حریم رودخانه و هم کسانیکه غیرمجاز خانه سازی میکنن نتیجه اش میشه این کافیه یه بار بارندگی زیاد بشه
Iran, Islamic Republic of
وقتی کناررودخانه خانه میسازندهمینه دیگه.
Iran, Islamic Republic of
جالبه موبایلها همیشه
اماده فیلمبرداری است
چرا صدا وسیما این حادثه عظیم و دردناک را در پایتخت و استانهای هم جوار پوشش کامل نمیدهد!؟؟؟؟به نظر میاید که در دستور کار اخبار بی وقفه توافق کذایی قرار گرفته و نباید خبر مهم دیگری عنوان شود!!!!
عزیز جان حرص نخور شما ندیدی از صدا و سیما هم پخش شد
بله پخش شد منم دیدم اما خیلی عادی انگار که در یکی از شهرهای چین چنین اتفاقی افتاده نه بیخ گوش پایتخت ونه اینکه دهها خانواده ایرانی و هموطن داغدار شدند!!!
سلام خیلی جالبه توی این فیلم هیچ اثری از نیروهای امدادی دولتی نیست و باز هم سپاه و بسیج در کنار مردم هستن...
با چه امکاناتی هم اومدن! خوشبختانه با اون امکانات مجهز هم جلوی ریزش ساختمون رو گرفتن و هم از کشته شدن میلیون ها نفر جلوگیری کردن!
احتمالا مثل مدیران ستاد بحران تو تعطیلات بودن!!!!! وقت نداشتن.
دولت کار مهم تری داره
اون هم شادی پس از توافقه
جالبه،دولت مجوز میده که برن در بستر رود یا توی جنگل خونه بسازن بعد که اتفاقی اقتاد همین دولت مدعی میشه که ای داد وبیداد تقصیر شما مردم بود!!!!! پولی هم که این وسط از ملت گرفته شده به عنوان جریمه وغیره برفنا میره!!!!!! چه مسئولین مدبری!!!!!! اگر این مسئولین نبودن فکر کنم زندگی شیرین می شد.
باز خوبه شب سیل نیومده و ساختمون خالی بوده وگرنه که واقعا فاجه بود!!!!
در بستر رودخانه ساخته اند متاسفانه پشت ساختمان خالي است
این آقایون به ظاهر اصلاح طلب چرا ساکت شدند؟؟؟
اگه یه دولت اصولگرا روی کار بود، شلوغ می کردند که مسئول مرتبط باید استعفا بده.
مثل ماجرای آتش سوزی تهران که با سیاسی کاری می گفتند باید قالیباف استعفا بده.