پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

انتشار "حلقه وصل" با موضوع حجاب و عفاف

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 404977
بیست‌ودومین شماره ماهنامه «حلقه وصل» با موضوع «عفاف و حجاب»، به سردبیری صادق یزدانی منتشر شد.
به گزارش جهان، حلقه وصل در شماره بهمن‌ماه ۹۳ خود، با عنوان کلی «عفاف و حجاب» در بخش حلقه اول، با بیش از ۱۰ یادداشت و گفت‌وگو از فعالان فرهنگی سراسر کشور، به بررسی مشکلات و معضلات پیرامون این موضوع و چگونگی بایدها و نبایدهای آن پرداخته است.

«لطفاً فقط ابرو را درست کنید!»، «آنها که می‌دانند، آنها که نمی‌توانند، آنها که نمی‌خواهند»، «چیزی برای ارائه نداریم فقط بازدارنده‌ایم!» و «وارونگی خواب و خیال‌ آزادی‌های یواشکی» و ... از مهم‌ترین عناوین سرویس حلقه اول این شماره حلقه وصل است. در این شماره کبری خزعلی، حسن زمان‌وزیری، فاطمه‌سادات حسینی، مجتبی خواجه‌رحیمی، فاطمه قاسم‌پور، حجت‌الاسلام صادقی، محسن شاکری‌ نژاد و تعدادی از مستندسازان عرصه حجاب و عفاف و ... به بیان نظرات خود پرداخته‌اند.

از نکات برجسته در این شماره انتشار یادداشتی از سرکار خانم سیده‌اعظم حسینی نویسنده کتاب «دا» است که در آن به نحوه و چگونگی گردآوری این کتاب ارزشمند اشاره کرده است.

«حلقه وصل» در بخش نمط این شماره نیز به معرفی پاساژ باحجاب در تهران و چند موضوع دیگر پرداخته است.

«حلقه وصل» با قیمت ۴۰۰۰ تومان هر ماه منتشر می‌شود. علاقمندان برای تهیه این نشریه می‌توانند با شماره ۷۷۶۵۵۱۳۴ تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *