پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱۵

ورود دخترهاشمی به انتخابات با یک عکس

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 424074
بعد از فائزه هاشمی گویا نوبت به فاطمه هاشمی رسیده تا خود را برای انتخابات مجلس دهم آماده کند.
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، هنوز چند روز از انتخابات ریاست جمهوری نگذشته بود که خبر رسید فعالیت جریان های سیاسی برای حضوری گسترده در انتخابات آتی مجلس آغاز شده است. همین امر سبب شد تا سایر جریان ها نیز به فکر افتاده و از همان روزهای بعد از انتخابات به فکر ۲ سال بعد باشند.

در طول ماه های بعد از انتخابات ریاست جمهوری هر از چند گاهی خبر از ورود یک جریان جدید به مسیر انتخابات مجلس به گوش می رسید تا اینکه در روزهای پایانی سال، خبر رسید فائزه هاشمی نیز برای حضور فعال و مستمر در این انتخابات برنامه ها و جلسات خود را آغاز کرده و قصد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد.

اواخر سال ۹۲ بود که فائزه هاشمی در جمع اصلاح طلبان دماوند در جلسه ای اظهار داشت که ما باید در انتخابات آینده طوری عمل کنیم که ۵۵ الی ۶۰ درصد مجلس را در اختیار بگیریم. وی در ادامه عنوان کرده بود که باید جلوی دیکتاتوری احتمالی ناشی از اکثریت ۸۰ درصد مجلس را بگیریم.


حالا اما بعد از فائزه هاشمی گویا نوبت به فاطمه هاشمی رسیده تا خود را برای انتخابات مجلس دهم آماده کند. در این باره روزنامه آرمان که متعلق به خاندان هاشمی رفسنجانی است، در مقایسه ای عجیب و غریب به تفاوت‌های تربیتی ۳ زن پرداخته است. فاطمه هاشمی رفسنجانی، بی نظیر بوتو و ایندیرا گاندی ۳ زن در دنیای سیاست هستند که آرمان به مقایسه سبک زندگی و تربیتی آنها پرداخته و قصد دارد با این روش فاطمه هاشمی را به عنوان یک چهره سیاسی مهم کشور معرفی کند.

در ادامه این گزارش آمده است: "مشی پدران و رفتار دختران اگرچه با علم به این تفاوت‌ها نمی‌توان عملکرد ۳ زن را در یک راستا ارزیابی کرد اما مشترکات آنها قابل توجه است که از مهم‌ترین آن می‌توان به نحوه مواجهه پدران با نگاه ایده‌آلیستی دختران اشاره کرد به عنوان مثال فاطمه هاشمی می‌گوید که پدرم شخصیتی آرام و آکنده از همگرایی و دوستی با نوع انسان دارد. تبعیض جنسیتی را قبول ندارد و به همین دلیل گروهی از تندروها دشمن ایشان هستند...فاطمه هاشمی جا پای پدر می گذارد و مو به مو دنباله رو افکار اوست و کارنامه ۲ دختر و ۲ پسر بسته شد، اما کارنامه یک پدر و یک دختر باز است. "

این گزارش درحالی منتشر شده که اخیراً خبرها حاکی از افزایش اختلافات اصلاح طلبان برای ورود به مجلس دارد؛ به طوری که برخی از اصلاح طلبان با یکدیگر به اختلاف خورده و به نظر می رسد آرمان با انتشار گزارش های این چنین، قصد دارد پای خاندان هاشمی رفسنجانی را به انتخابات مجلس باز کرده و به معرفی فرزندان آیت الله و افراد نزدیک به این خاندان می پردازد.

حالا با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که جریان های سیاسی با چه آرایشی قرار است در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شرکت کنند. این در حالی است که همه جریانات سیاسی با جدیت شورای نگهبان در انتخابات گذشته آشنا شده اند و می دانند که برای عبور از فیلتر این شورا، چه کسانی را باید به عنوان لیست انتخابی خود معرفی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل /عکس رو دیدید/
ابوالفضل
یادمه چند سال پیش پوستر های تبلیغاتی همین خانوما تو دو هزار تومن نیفروخته
اینها بدون عکس هم رای میاورند
بله مردم علاقه بسیار بسیار زیادی به این خاندان والاتبار و نجیب دارند
رضا
كيفش لويي ويؤتون اصل است و پانزده مليون تومان قيمت دارد كشور را درست كرده اند و باز هم مي خواهند درسته كنند!!!!!!!؟
اگر کمی دقت داشت می فهمید که احتمالا به شرنوشت آن دو نفر دچار می شود
در ضمن ان دو نفر چهره بین المللی و موجه دارند اما ایشان را در تهران هم نمی شناسند چه رسد به ایران و البته ناموجه
Iran, Islamic Republic of
کسی معنی اون عکس رو فهمید به ما بگه...
شمس
تبلیغ برنده یا مد؟؟؟
بوسجین
بر اساس تقسیم کار حالا نوبت این یکی است که سر مردم را شیره بمالد من نمی دانم چرا 36 سال بعد از انقلاب هنوز ما گرفتار خواص خاص و عوام زده و بی سوادیم چون وضعیت فعلی کشور نشان از توانایی اداره انان است
ای کاش اقلا صداقت داشتند وادعای دیانت نمی کردند
Iran, Islamic Republic of
معنای عکس: آن دو با دست خالی آمدند و رفتند ولی من با کیف آمده ام ؟؟؟؟
United States
هر چه بیشتر تقلا کن بیشتر از چشم مردم می افتند نون خوش نمی خورند و نخواهند خورد تا زمانیکه با اسلام ومردم نباشند
امیرسعید ابوزهرا
درمورد خانواده ی شهدا شنیده ایم که چند شهید دارند ، لیکن درموردخانواده ی سیاسیون فقط وفقط خانواده هاشمی رفسنجانی دارای چندسیاستمداراست:
محسن ، مهدی ، یاسر ،فائزه واین آخرهم فاطمه.....
تازه به این جمع اضافه کنید عمو ، دایی و مادر را.
فکرش رو بکن اونها چه پدری داشتند و والاحضرت چه پدری ... یکی روی زمین خالی مینشست و یکی.................
منصف
واقعاًچقدر هم از نظر خدمت به ملت خود شبیه هم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!