پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

عکس/مدیر عامل برکنار شده بانک سامان

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 189076
                     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باطلاع شما عزيزان مي رساند كه ايشان از سوي بانك مركزي عزل شده ليكن كماكان در مسئوليت خود به عنوان مدير عامل بانك سامان انجام وظيفه مي كند . از انجا كه اين بانك بصورت خانوادگي اداره مي شود (ايشان مدير عامل ، پدر ايشان آقاي محمد ضرابيه كه يكي از بزرگترين بدهكاران بانكي است عضو هيات مديره و خواهرشان مدير روابط عمومي وبازاريابي بانك و... هستند) با كمال تاسف نه براي دستورات بانك مركزي كه دستور عزل ايشان را صادر كرده ونه براي كل نظام كوچكترين ارزشي قائل نمي شوند . . براي صحت خبر فوق شما مي توانيد موضوع را از طريق بانك سامان پيگيري كنيد
با تشكر از اطلاع رساني شفاف شما
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی جالب است عکس همه مرتبطین این پرونده منعکس می شود ولی هنوز عکسی از عامل اصلی ( امیر خ) انتشار نیافته است این موضوع عجیب نیست ؟؟؟
اینهم از شاهکارهای همان هایی است که برای جلب رای جوانان ، پستهای مهم و سخت و نیازمند تجربه را به جوانان بی تجربه و نیازمند آموزش و یادگیری سپردند و خسارتهای جبران ناپذیری هم به آنان و هم به کل نظام وارد کردند و چگونه خواهند توانست در دادگاه عدل الهی این خیانتها را پاسخگو باشند ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مثل جوک می مونه .مگه چند سالشه
Iran, Islamic Republic of
سؤال اینه که بر اساس قانون و نظام بانکداری خصوصی، تأیید انتصاب مدیر عامل یک بانک توسط بانک مرکزی انجام میشه. اما آیا بانک مرکزی میتونه دستور به عزل مدیر عامل یک بانک خصوصی بده؟! یا اینهم جزء فضاسازیهای اخیر برای فرار از زیر بار مسؤولیتشون داره انجام میشه؟!
بانک خصوصی بر اساس قوانین موجود و توسط خود سهامداران مدیریت میشه. بانک مرکزی چطور میتونه دستور عزل صادر کنه؟
Iran, Islamic Republic of
بابا اینکه خیلی جوونه!
تجربه می شه برای آیندش!
United States
اینجور باندهای فساد اقتصادی مثل اژدهای هفت سر می ماند رستم اژدهاکش می خواهد.