پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۳

قالیباف:آمده‌ام به مدیریت خسته پایان دهم

پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب: 291153
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوریبا بیان اینکه پیشرفت انتخاب نیست، یک ضرورت است، گفت: آمده‌ام که به مدیریت خسته و بسته پایان دهم و خون جدیدی را در رگ‌های کشور جریان دهیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم شیراز در ورزشگاه 6هزار نفری شهید دستغیب این شهر، طی سخنانی با بیان اینکه من امروز آمده‌ام که به شما جوانان عشایر  مردم عرض کنم که انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری به پیشرفت و حرکت جدی و تغییر در زندگی مردم نیاز دارد، گفت: امروز وقت کار و تلاش و پیشرفت است زیرا پیشرفت برای ما یک انتخاب نیست، بلکه ضرورت حیاتی برای کشور تغییر و تحول است.
 
وی در مورد علت حضور خود در عرصه انتخابات گفت: من آمده‌ام که به مدیریت خسته و بسته پایان دهم و خون جدیدی را در رگ کشور جریان دهیم و امروز آمده‌ایم و کنار هم جمع شده‌ایم تا بگوییم نخبگان و اندیشنمندان و... که هر کدام به دلیلی از متن کار و تصمیم سازی و تصمیم‌گیری به بهانه‌ای کنار رانده شده‌اند؛ به متن کار بیاوریم.
 
قالیباف افزود: آمده‌ایم که همه اقشار و در راس آنها جوانان نخبه را به کار و تلاش برگردانیم و آغاز کننده یک توان مدیریت جدید باشیم.
 
وی با اشاره به سخنان نبی مکرم اسلام فرموده‌اند که من از فقر در جامعه نگران نیستم اما از سوء تدبیر در جامعه نگرانم، گفت: بر این اساس آمده‌ایم که به سوی تدبیر در کشور پایان دهیم و آمده‌ام تا با یک مدیریت درست جلوی تبعیض و خودرایی را بگیرم و دست به دست هم در عرصه اقتصادی و دیپلماسی حرکت جدیدی را برای آینده کشور به وجود آوریم.
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شما مردم عزیز در 24 خرداد حرکت جدیدی را آغاز خواهید کرد، اظهار داشت: شما مردم در 24 خرداد انقلاب دیگری را برای حرکت به سوی زندگی رحمانی در دستور کار قرار دهیم.
 
قالیباف با بیان اینکه ما هرگز برای قدرت و حفظ قدرت، هیچگاه وارد تنش و اختلاف نخواهیم شد، تاکید کرد: ما برای دفاع از منافع مردم، خدمت به مردم و قانون اساسی و اجرای قانون اساسی و جلوگیری از تبعیض و فقر درمقابل هر جریان زیاده‌خواهی در کشور خواهیم ایستاد.
 
وی افزود: قول می‌دهم که اگر حماسه سیاسی از شما باشد، حماسه اقتصادی با عنایت خداوند و کمک جوانان از من باشد.
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس عشایر، ملت و مردم از هر قوم و قبیله و طایفه‌ای محکم در مقابل دشمن ایستادند و هرگز در مقابل دشمن شکسته نشدند، تصریح کرد: متاسفانه با سوءتدبیر در کشور به گونه‌ای شده است که مردان مرد ما در خانواده و در مقابل فرزندان خود شکسته شده‌اند که نتوانستند به دلیل نارسایی‌های اقتصادی، خواسته‌های خانواده خود را انجام دهند؛ بنابراین به همت و غیرت شما می‌ایستیم که هیچ پدر و جوانی شکسته نشود.
 
قالیباف با اشاره به مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معلمان، عشایر و مخصوصا جوانان در حوزه اشتغال و بیکاری و صنعت وجود دارد، گفت: بخشی از مشکلات فعلی مربوط به سوء‌تدبیر و بخشی از آن مربوط به تحریم‌هاست و بنده قول می‌دهم که ظرف دو سال نظم و انضباط و آرامش را در عرصه اقتصادی برای شما فراهم کرده و به گونه‌ای در عرصه خدماتی عمل خواهم کرد که یک روستایی و یک شهری احساس کنند، حرکت جدی در کشور آغاز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد صادقی
فقط دکتر محسن رضایی.
رضا
متاسفم برای کسانی که نمیفهمند در بین همه کاندیداها فقط این مرد میتونه کشور رو بسازه
ایشون کارهائی کردند که در تاریخ ایران جاودانه است و هر کدام از این پروژه ها را اگر کسی انجام میداد تو بوغ و کرنا میکرد که آی ببینید من چه کردم همین الان بقیه کاندیداها کدومشون حتی کاری در حد نصف یکی از پروژه های زیر انجام داده؟

فرمانده بزرگ جنگ
فرمانده با اقتدار نیروی انتظامی که واقعا به پلیس شخصیت داد و از نو ساخت پلیس رو یادمان نرود منطقه خاک سفید رو ایشون پاکسازی کرد
ایجاد سامانه 110
تهیه ماشینهای زیبای بنز برای شخصیت دادن به پلیس
بهترین شهردار تاریخ تهران که پروژه های زیربنائی برای تهران اجرا کرد
برج میلاد نماد تهران دز زمان ایشون بهره برداری شد
تونل رسالت
تونل توحید
تونل نیاش
اتوبان امام علی
دو طبقه کردن اتوبان صدر
اصلاح بزرگرراه آزادگان به صورت عالی و 8 لاینه کردن آن به عنوان کمربند تهران
پارک بزرگ ولایت در کمتر از 3 ماه و تبدیل کردن بزرگترین پادگان شهری به بزرگترین پارک شهری
پارک بزرگ نهج البلاغه و تبدیل کردن تمام بیابانهای شمال غرب تهران به پارکی زیبا
پارک آب و آتش
سینمای زیبای آزادی
سینمای پردیس ملت
سامانه اتوبوس تندرو بی آر تی
بسط مترو در سریعترین زمان ممکن
ایجاد سامانه 137 که واقعا عالی و کارآمده و من خودم تجربه کردم
تهیه ماشین های جدید برای شهرداری
سیستم مکانیزه جمع آوری زباله
نوسازی کلیه پیاده رو های تهران به سنگ فرش
نوسازی جوبهای تهران
ایجاد سیستم فاضلاب شهری برای تهران
ایجاد سامانه تفکیک و بازیافت زباله برای اولین بار در تهران به صورت عالی
نصب وسائل ورزشی در تمام پارک های تهران
و.........

اینها چیزهائی بود که من یادم میومد و دیدم مطمن هستم بیشتر هم هست که دوستان لطفا تو کامنت ها بنویسند

همه اینها هم در شرایطی انجام شد که دولت نه تنها کمکی نمیکرد حتی در کار ایشون سنگ اندازی هم میکرد با ندادن بودجه و پول مترو و .....

چه مردم به ایشون رای بدن چه ندن ایشون در تاریخ ایران ماندگار شده نمیدونم چرا برخی مردم ایران قدردان زحمتکشان واقعی نیستد و ...که به فلانی رای بدیم اصلاح طلب هست یا به فلانی رای بدیم ساده زیست هست یا از لج فلانی به فلانی رای بدیم یا چون خاتمی از فلانی خوشش میاد به اون رای بدیم هیچکس نمیگه به کسی رای بدیم که کشور رو آباد کنه
مسعود
کاملاً با شما موافقم. از صمیم قلب امیدوارم دکتر قالیباف انتخاب بشن و به لطف و مدد خدا، اوضاعمون روز به روز بهتر بشه.