پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
از حذف میناوند تا شائبه فرافکنی ستاره‌ها

حواشی حضور تیم ۹۸ در ماه عسل

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 431652
حضور برخی از فوتبالیست های سابق در برنامه تلویزیونی ماه عسل با حواشی همراه بوده است.
به گزارش جهان به نقل از نامه نیوز، یکی از برنامه های اخیر ماه عسل به حضور برخی از اعضای تیم فوتبال ۹۸ اختصاص داشت.

این بازیکنان که در سال های اخیر بازی های نمادین بسیاری برگزار کرده اند، در این برنامه از تلاش برای کمک به بیماران سرطانی با انجام مسابقات فوتبال صحبت کردند و از تحت تاثیر قرار گرفتن پس از ملاقات با این کودکان خبر دادند.

از نکات جالب این برنامه جلوگیری از حضور مهرداد میناوند بود که جزو مدعوین بود اما خودش افشا کرد که دو ساعت مانده به برنامه اعلام شد که وی نمی تواند در این برنامه حاضر شود!

نکته جالب دیگر اینکه در حالی صحبت از تلاش برای کمک به کودکان سرطانی صحبت شده که شایعاتی مربوط به پرداخت پول به برخی بازیکنان برای حضور در مسابقات خیریه و بروز اختلافات در تیم به خاطر این مسئله مطرح شد.

از سوی دیگر گفته می شود برنامه دیدار با کودکان سرطانی نیز به خاطر خستگی برخی بازیکنان تایم زیادی نداشته و کودکان زیادی در حسرت دیدار با ستاره های مورد علاقه شان ماندند!

آنچه مشخص است این شایعات در مورد برخی بازیکنان این تیم مطرح شده و اکثر ملی پوشان سابق فوتبال با نیت خیرخواهانه در مسابقات شرکت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *