جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

دادکان مدیرعامل پرسپولیس می شود ؟

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 397255
دادکان که دوره ی مدیریت موفقی در فوتبال ایران داشته و شاید هم بتوان گفت با هئیت مدیره پرسپولیس کمترین اختلاف را نسبت به بقیه دارد و یک گزینه مناسب برای پرسپولیس تلقی می شود.
به گزارش جهان ، فرجام نوشت: با توجه به طولانی شدن دوره حبس حمیدرضا سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برکناری وی از این سمت تقریبا قطعی شده و گزینه هایی نیز برای این پست مطرح شده است.

 مدیرعامل پرسپولیس بازداشت شده ، به زندان رفته و نمی تواند با وثیقه از زندان بیرون بیاید . این اتفاقی است که از بعد ازظهر شنبه دو هفته پیش ذهن اکثر پرسپولیسی ها را به خود مشغول کرده است.

در ابتدا تمام مسئولین پرسپولیس آزادی مدیر عامل را خیلی نزدیک می دیدند و در مصاحبه های خود برکناری وی را کاملا تکذیب می کردند.اما با طولانی شدن حبس حمیدرضا سیاسی و با توجه به شرایط حساس پرسپولیس در این روزها حالا برکناری وی کاملا مسجل شده است و گزینه هایی هم کم و بیش مطرح می شود.

رویانیان یکی از گزینه هایی است که این روزها توسط رسانه ها از همه بیشتر مطرح می شود اما با نگاهی عمقی متوجه میشویم با وجود شکاف بزرگی که بین رویانیان و وزارت ورزش وجود دارد این گزینه تقریبا منتفی است.

حبیب کاشانی را نیز با نگاهی به اتفاقات تیم ملی امید در این روزها و استعفایش و با توجه به اینکه آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ نیز به دوران مدیریت کاشانی بر میگردد می توان یکی از گزینه های احتمالی دانست.

اما یکی از جدی ترین گزینه ها را باید محمد دادکان دانست.دادکان که دوره ی مدیریت موفقی در فوتبال ایران داشته و شاید هم بتوان گفت با هئیت مدیره پرسپولیس کمترین اختلاف را نسبت به بقیه دارد و یک گزینه مناسب برای پرسپولیس تلقی می شود.

اما مسئله ی مهمی که نباید به سادگی از کنار آن بگذریم ارثی است که سیاسی از خود برای مدیر بعدی و البته مهم تر از همه برای پرسپولیس به جا گذاشته است.

که یکی از آنها بدهی چند میلیاردی علی دایی است که با سلیقه ی شخصی آقای سیاسی برکنار شد و حالا کادر مدیریتی بعدی باید با یک طلبکار قبراق و سرپنجه مثل علی دایی کنار بیاید.

اما سوال اصلی که در این بین به وجود می آید این است که تا کی قرار است پرسپولیس را به رهگذرها بسپارند تا هر کس هر کاری دلش خواست در آن انجام بدهد و میراث پردردسرش را برای بقیه بگذارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باید یکی علاوه بر مدیریت از جنس ورزش و فوتبال باشد