جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اجرای طرح احسان حسینی در محرم و صفر

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 388958
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از اجرای طرح احسان حسینی در ماه محرم برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: با اجرای طرح فلاح هیاتهای مذهبی در منزل مددجویان تشکیل می شود.
به گزارش جهان، سعید ستاری در گفتگو با خبرنگار مهر به اجرای طرح احسان حسیتی ویژه ماههای محرم و صفر اشاره کرد و اظهار داشت: هیاتهای مذهبی فرصت ارزشمندی برای جامعه هستند که در ایام محرم و صفر حضور گسترده ای در جهت اطعام و همچنین برنامه های معنوی عذاداری دارند که می توانند برکات زیادی داشته باشند برهمین اساس از این هیاتها در جهت کمک به نیازمندان و اجرای طرح احسان حسینی استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه براساس هماهنگیهای انجام شده با هیاتهای مذهبی مددجویان تحت پوشش در این مکان حضور یافته و علاوه بر اطعام ، غذا به منازلشان نیز برده می شود و همچنین سید کالا نیز به این افراد تعلق می گیرد.

به گفته ستاری، سال گذشته در قالب طرح احسان حسینی ۷۰ میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کمک شد و در سال جاری نیز پیش بینی می شود این کمکها به ۱۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد تاکید کرد: در روز جمعه ۹ آبان ماه در مراسم شیرخوارگان حسینی نیز برای جذب حامی برای خردسالانی که مورد توجه خیرین است اقدام خواهیم کرد.

وی به اجرای طرح فلاح نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح تعداد قابل توجهی از هیاتهای مذهبی در منازل مددجویان تشکیل می شود و یک مداح و نوحه خوان افتخاری حضور پیدا خواهند کرد و اطعام ، روضه و مداحی نیز بانی خیر خواهد داشت و در این مراسم نذورات ، گوسفند، مواد غذایی و ... که خیرین نذر می کنند برای خانواده های تحت پوشش هزینه می شود.
https://jahannews.com/vdciwvapvt1av32.cbct.html
jahannews.com/vdciwvapvt1av32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *