شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۱۵

سخنان مایلی‌کهن علیه دایی/ افشاگری رحیمی علیه وزیر +فیلم

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 380451
محمد مایلی کهن هم روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت‌های جنجالی را بر علیه علی دایی و عادل فردوسی پور عنوان کرد.
سخنان مایلی‌کهن علیه دایی/ افشاگری رحیمی علیه وزیر +فیلم
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد مایلی کهن با حضور روی خط تلفنی برنامه ۹۰ در ابتدا به خاطر اینکه عادل فردوسی پور را با نام کی روشی پور صدا زد با این مجری دچار جدل لفظی شد، او سپس عنوان کرد: شما اول صبح به من وقت می دهید تمام رسانه در اختیار شما است و فوتبال مملکت را نابود کردید.

وی افزود: رحیمی می گوید سیاسی با مایلی کهن صحبت کرده است. من باید از رحیمی اجازه می گرفتم. رحیمی می گوید وزیر او را قبول نداشته و هیأت مدیره هم او را قبول نداشته اند پس چرا در باشگاه مانده بود. شماچند بار سر تمرین تیم رفتید سرمربی را با کت شلوار دیدید چه کاری کردید؟ من ۴۰ سال است پرسپولیسی هستم و مثل افراد جدید هر روز یک رنگ ندارم مدیون این تیم هستم. سیاسی یکشنبه هفته قبل برایم پیام گذاشتند گفت می خواهد من را ببیند که پیش او رفتم سیاسی نسبت به این اتفاقات از من مشورت گرفت و گفت نسبت به این مسائل نظرتان را بگویید بحث مربیگری نبود. او از من مشورت خواست عین حرف را به او زدم و گفتم کار شما اشتباه است اگر هدف شما برکناری سرمربی است گفتم کارتان اشتباه است و احساسی عمل می کنید. گفتم این کار را نکنید. بارها گفتم دوست ندارم پای دشمنم خار برود اما سرمربی این تیم هم دشمن خودش بود و هم دشمن هوادارانش. کجای فوتبال حرفه ای سرمربی با لباس شخصی به تمرین می رود. آقای رحیمی شما کی تذکر دادید.

رحیمی اعلام کرد که یکبار هم این اتفاق نیفتاده بود که مایلی کهن در پاسخ عنوان کرد: عکس این مسئله موجود است. شما مثل مسئله امامزاده صالح بازهم دروغ می گویید.شما که سوابق طولانی دارید عکس این مسئله هست شما بارها با ان آقای فرش فروش با سرمربیتان چفت شده بودید. بخش خصوصی باید وارد شود. مگر آبراموویچ چلسی را نمی چرخاند سرمایه داران دنیا باشگاه داری نمی کنند، آنوقت می گویید سیاسی بساز بفروش است شما می گویید ۱۴ میلیارد پول دادند پس پول بوده است مشکل این است که برخی می خواستند با قلدری بمانند. آقای رحیمی اگر آن روز یک نفر کشته می شد چه کسی می خواست جوابگو باشد چرا می خواهید هوادار را دچار مشکل کنید. فیلم این اتفاقات هست آقایان فقط دنبال پول هستند. سرمربی شما وقت نمی گذاشته است بعد مصاحبه می کنند باید ۸۰ نفر را بگذاریم از شما مراقبت کنند. وقتی از من سرمربی ۸۰ نفر باید مراقبت کنند و تا صبح کارهای دیگر می کنم به جای رسیدن به امور تیم معلوم است که شرایط همینطور می شود.

وی افزود: وزیر را متهم می کنید سوال من این است مگر علی آبادی معاون اوباما بوده است او هم معاون احمدی نژاد بوده است. آقای احمدی نژاد او را انتخاب کرد. عجیب است که آنوقت آنقدر سیاه نمایی می کنیم من که می گفتم احمدی نژادی هستم در ۸ سال حضور او سرمربی پرسپولیس نشدم آنوقت می گویند ما رفتیم مصلی التماس کردیم. یکی مثل اخوی این فرد باید در مورد من حرف بزند.

مایلی کهن بعد از اینکه اعلام شد فرصت برنامه کم است، گفت: چرا فرصت کم است شما هم طلبکار هستید. شما اگر مجری عادل هستی باید رحیمی و سیاسی را باهم دعوت کنید. نا عادلانه عمل می کنید فوتبالی که باید الان جای والیبال باشد اکنون این وضعیت را دارد چرا یک بار نگفتید تیم ملی امید تحت هدایت وینگادا ۴ گل دریافت کرد شما این فوتبال را به لجن کشید. ( در این لحظه به نظر می رسید مایلی کهن اشک می ریزد و فریاد می زد) بله آقای کیروشی پور چطور کی روش در یک گروه چهار تیمی ما را پنجم کرده است به همه ما اهانت میکند من به شما تلفن می زنم می گویید من نژاد پرست هستم، من نژاد پرستم یا آنهایی که آن طرف دنیا با سیاه ها بد برخورد می کنند با فوتبال این کشور چه می کنید فوتبال ما باید جزو ۱۰ تیم برتر باشد که شما با دار و دسته خود اجازه این کار را نمی دهید شما هدایت شده عمل می کنید. ۱۵ سال است آنتن را در دست گرفتید. مظلوم نمایی هم نکنید.



حمیدرضا سیاسی هم با حضور روی خط تلفنی برنامه نود، گفت: در تصمیمات هیأت مدیره وزارت ورزش هیچ نقشی نداشت و دستوری به ما نداد. اگر وزیر جلسه خصوصی با رحیمی داشته بنده از آن بی خبر هستم. هیچ وقت در هیأت مدیره بحثی در مورد بر داشته شدن علی دایی نشد.

هیأت مدیره در مورد انتخاب بازیکن هیچ وقت به او نظر نداد. ما مشکلی با رحیمی نداشتیم. در مورد علی دایی به جز نتایج هیچ مشکلی برای تغییر او وجود نداشت. الان هم با دایی مشکلی ندارم و آن موقع هم مسئله ای نبود.

سیاسی در مورد جذب اومانیا خاطرنشان کرد: اومانیا از سوی رحیمی در دفتر من معرفی شد. من گفتم نظر سایر اعضای هیأت مدیره را می گیرم. این هیأت مدیره همراه ترین هیأت مدیره با مدیرعامل بوده است.

وی در مورد اینکه آیا با رحیمی مشکل داشته خاطرنشان کرد: ما مشکلی با رحیمی نداشتیم و تنها مسئله نحوه هزینه کردن او بود. تمام مصوبات بی کم کاست مصوب می شد. رحیمی در خصوص اومانیا می داند که به عنوان رئیس هیأت مدیره وظیفه دارم سایر اعضا را از تصمیمات با خبر کنم. رحیمی می گوید قول دادم که در بحث مالی کمک کنم. من در برخی جا ها که اسپانسر به قولش عمل نکرد شخصا وارد عمل شدم. در جذب بازیکن هیچ دخالتی نداشتیم. حتی از سوی رحیمی در جلسه صحبت با برخی بازیکنان دعوت شدم اما چون تخصص نداشتم چیزی نگفتم. در ابتدا هیأت مدیره روی ماندن دایی تأکید داشت و حساسیت رحیمی را می دانستیم اما وقتی نتایج ضعیف شد تقریبا از هفته پنجم به بعد این شرایط به وجود آمد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا ورزشی است، خاطرنشان کرد: عاشق فوتبال هستم اما زمان بازی کردنم جنگ بود که آن میدان را به میدان دیگر ترجیح داریم. ما محمد زادمهر و حمید استیلی را در هیأت مدیره داشتیم. آنها اگر مشکلی هم با علی دایی داشتند مشکلشان را در کار وارد نمی کردند و این مسئله کار حرفه ای بود. در هیأت مدیره از همه قشری هست. از ورزشکاران و مدیران خوب کشور در آن حضور داشتند. رحیمی را به خوبی شناختم او به خاطر شخصیت خود گاهی از کوره در می رود می شود برخی مسائل را در هیأت مدیره بدون تشنج حل کرد همیشه بین اعضا همدلی بود و آن را به رحیمی انتقال دادیم.

رحیمی در سوالی از سیاسی اعلام کرد هزینه ها با دو امضا انجام میشود و اگر هزینه ای اشتباه بود او می توانست چک را امضا نکند، که سیاسی در جواب گفت: همین کار نشان می دهد ما چقدر از شما حمایت می کردیم.
رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: این هیأت مدیره مدیره از چندین نفر تشکیل شده است. من یک رای دارم و تنها وظیفه ام اداره جلسه است. من برای این هستم که اگر اسپانسر به تعهد عمل نکرد به عنوان نفر دوم وارد شوم. خدا را شاهد می گیرم که وزارت ورزش از تصمیم ما هیچ اطلاعی نداشت.

وی در ادامه عنوان کرد: من همیشه گفتم از دایی حمایت می کنم و الان هم این حرف را می زنم اما هیأت مدیره به این تصمیم و جمع بندی رسید که دایی کنار برود. با توجه به بازی های پرسپولیس تصمیم بر این شد که این چند مسابقه می تواند باعث شود سرمربی جدید خودش را پیدا کند و در نهایت تغییرات اعمال شد.

افشاگری رحیمی علیه وزیر

رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داد که اشاره داشت که قبل از اینکه لیگ شروع شود وزیر ورزش دکتر گودرزی به دنبال کنار گذاشته شدن علی دایی از سرمربی گری پرسپولیس بوده است.


سیاسی: من بساز و بفروش نیستم/ مقصر رحیمی بود

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه علی دایی گفته بود او را کنار بگذارند و چرا اینکار صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: فکر می کنم ۲۵ روز قبل این صحبت مطرح شد. ما باید به مربی خود فرصت می دادیم نه این که با ۳ بازی او را بر کنار کنیم آن زمان که این حرف بیان شد در هفته های ابتدایی لیگ بودیم و چنین تصمیمی نداشتیم.

سیاسی در مورد زمان مذاکره با حمید درخشان خاطرنشان کرد: ساعت ۲۱ شب سه شنبه با حمید درخشان جلسه گذاشتم.

وی در مورد صحبت با محمد مایلی کهن عنوان کرد: فکر کنم دوشنبه یا سه شنبه با مایلی کهن جلسه گذاشتم از او به عنوان یک کارشناس فنی مشاوره می گرفتم اما مذاکره ای که برای انتخاب سرمربی با او نشد. با محمد مایلی کهن راجع به روند تیم صحبت کردم. سه شنبه در جلسه هیأت مدیره حمید درخشان تنها گزینه ای بود که رای آورد و وظیفه داشتم با درخشان صحبت کنیم. اگر رحیمی بود من کاری نمی کردم اما در هیأت مدیره پیش بینی کردیم اگر رحیمی رفت تیم بدون مربی نماند. به همین خاطر تصمیم بر این شد که همان شب هم مصوبه برکناری دایی و هم مصوبه برکناری رحیمی صادر شود تا در صورت اینکه رحیمی مخالفت کرد برای برکناری نیازی به جلسه جدید نباشد.

رحیمی در سوالی از سیاسی اعلام کرد تنها مدیرعاملی که در کشور ۵ ماه بدون قرارداد و حقوق کار می کند او است و چرا تا به الان قراردادی نبستند، که سیاسی در پاسخ گفت: درخواست قرارداد کردید و من نبستم؟ شما چیزی به من نگفتید. همچنین باید بگویم بنده بساز بفروش نیستم. شما گاهی عصبانی می شوید و اخلاق را رعایت نمی کنید.

رحیمی در سوالی دیگر از سیاسی عنوان کرد می خواستید یک میلیارد پول نقد به من بدهید امیررضا خادم هم شاهد است اجازه بدهید من باز موضوع را باز نکنم بازهم میگویم من اجازه نمی دهم شما فردی که می خواستید را بیاورید، که رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در جواب گفت: این یک میلیارد برای هزینه در باشگاه بوده است که مدارک آن در باشگاه هم وجود دارد.
وی در پاسخ به این سوال که چه کسی رحیمی را برای حضور در باشگاه پیشنهاد داد یاد آور شد: رحیمی در کنار چند فرد دیگر به ما معرفی شد که او از همه کارنامه بهتری داشت. چند روز قبل از قطعی شدن حضور ما در هیأت مدیره رحیمی معرفی شد و او از جایی تزریق و تحمیل نشد. وزیر ورزش در مقام مجمع می توانست برای باشگاه تصمیم بگیرد اما او هیچ زاویه‌ای با علی دایی نداشت. وزارتخانه اگر با علی دایی مشکلی داشت می توانست کاری کند که رحیمی به این پست نیاید و شخص دیگری انتخاب شود رحیمی و تمام اعضای هیأت مدیره در بدو ورود با توجه به نتیجه گرفتن دایی در فصل قبل به حضور او اعتقاد داشتند با توجه به نتایج تیم در فصل جاری این شرایط به وجود آمد و بحث وزیر یا شخص دیگری در کار نبود.

وی افزود: نمی دانم رحیمی از کجا من را بساز بفروش تلقی کرده است هیچ وقت بساز بفروش نبودم. شرکت ساختمان سازی داریم و در کار ساخت ساختمان اداری، ورزشگاه، تونل و... هستم.

وی در مورد این صحبت رحیمی که اعلام کرده، از او خواسته برای برکناری علی دایی با خودش تماس بگیرند گفت: من و شما ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه یکدیگر را دیدیم شما گفتید من به امامزاده صالح می روم تا مشورت کنم و تصمیم بگیرم.
سیاسی در مورد اینکه آیا برکناری علی دایی ارتباطی با حمید استیلی دارد، اظهار داشت: استیلی هیچ دخالتی نداشته است و هیچ وقت با او مشورت نکردم. من به رحیمی گفتم خبر برکناری دایی را اعلام کن اما او سر باز زد او اعلام کرد می روم امامزاده صالح مشورت کنم. مهدی خواجه وند می تواند این مورد را تائید کند.

سیاسی بار دیگر در مورد اینکه چرا می خواسته یک میلیارد به رحیمی بدهد عنوان کرد: باشگاه یک میلیارد تومان پول کم آورد که به رحیمی این پول را دادم تا هزینه کند. نمی دانم این چه چیزی است او می گوید این یک میلیارد تومان در حسابرسی باشگاه هست.

سیاسی در رابطه با صحبت با محمد مایلی کهن گفت: من با مایلی کهن در مورد مسائل کلی باشگاه صحبت کردم از سایر پیشکسوتان هم مشورت می کنم. هرگز درخشان را تحمیل نکردم اگر رحیمی مدیرعامل می ماند او سرمربی را پیشنهاد می کرد. ما پیش بینی کردیم که اگر او با رفتن دایی مخالفت کرد و کنار رفت درخشان تیم را هدایت کند. هر اتفاقی در باشگاه بیفتد مدیران مسئول هستند من بعد از این اتفاقات از دایی عذرخواهی کردم. او بزرگ و اسطوره فوتبال ما است. معمولا جلسه هیأت مدیره در دفتر رحیمی برگزار می شد. ما در نبود رحیمی جلسه را به حرمت او در دفترش برگزار نکردیم. سپس داخل یک کاغذ خواجه وند حکم برکناری دایی را نوشتیم و به رحیمی دادیم. رحیمی اگر استعفایش را بیان می کرد ما ترتیبی می دادیم تا برکناری دایی خوب برگزار شود. بنده تا ساعت ۱۴ از رفتن رحیمی اطلاعی نداشتم. ما از شان دایی اطلاع داریم. مسائل اخلاقی از محوری ترین مسائل باشگاه است.
سیاسی در ادامه افزود: بعد از اینکه برکناری دایی قطعی شد، رحیمی به من گفت کاری نمی شود کرد که به او گفتم این نظر هیأت مدیره است اما رحیمی جواب خود و اینکه چه نظری دارد را به زمان دیگری موکول کرد.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته میشود هنگامی که رحیمی گفته با دایی برای برکناری اش تماس بگیر با فردی تلفنی صحبت کرده و سپس گفته برکناری قطعی است، اظهار داشت: در لحظه ای که به باشگاه رفتم با دبیر هیأت مدیره آنجا بودم. من به هیچ وجه بیرون نرفتم. البته تأکید می کنم دایی که روز چهار شنبه به تمرین رفت کار حرفه ای انجام داد و باید رحیمی به او می گفت شما آنجا نروید. رحیمی تا زمانیکه حکمش ابلاغ نشود مدیرعامل است به همین خاطر حق را به دایی می دهم. اگر ضعفی وجود داشت و نا هماهنگی اتفاق افتاد در سیستم ما بود. من از رحیمی گله دارم او می توانست خیلی سریع این موضوع را به دایی بگوید تا شان او حفظ شود و دو مربی در تمرین حاضر نشوند. در خصوص برکناری دایی هیچوقت وزارت ورزش نقش نداشت. هیأت مدیره و جمع ما از رحیمی بالاتر بود. اگر حرفی برای برکناری بود وزیر به ما می گفت.

دایی: چون در ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد نرفتم از تیم ملی برکنار شدم/مکر به خودشان بازگشت

علی دایی با حضور در خط تلفنی برنامه نود در ابتدا در مورد اینکه آیا بهتر نبود برای حفظ شان خود بعد از انتخاب حمید درخشان در تمرین حاضر نمی شد، گفت: متاسفانه یک طرفه صحبت می کنید. مگر من با سایت ها مربی پرسپولیس شدم که با خبر سایت بر کنار شوم تا موقعی که به من حکم اخراج ندهند سرمربی پرسپولیس هستم. در فوتبال حرفه ای کار می کنم مشکلات دیگر را ول کردید آنوقت می گویید علی دایی در تمرین حاضر شده است.

وی افزود: از همه هواداران که من را تحمل کردند طلب حلالیت می کنم روی خط برنامه آمدن برای تبرئه کردن خودم نیست بدون شک من هم ایراداتی داشتم. برخی مسائل باید روشن شود. دوست دارم قبل از بیان صحبت‌هایم که نمی توانم همه آنها را بیان کنم به چند مورد اشاره داشته باشم.

دایی خطاب به عادل فردوسی پور گفت: شما قاطعانه می گویید محمود احمدی نژاد من را مربی تیم ملی کرد اما به هیچ وجه اینطور نبود. اما احمدی نژاد من را بعد از بازی با عربستان از تیم ملی برکنار کرد. محمد علی آبادی از کنار علی کفاشیان با من تماس گرفت و من انتخاب شدم.

وی در مورد اینکه علی آبادی از چه کسی دستور گرفته بود، گفت: اگر وزیر الان من را کنار گذاشته است آیا این کار را روحانی کرده است. آن زمان برکناری من با دستور مستقیم بود به قول شریفی شما مغلطه می کنید. کفاشیان به من پیامک داد و گفت علی آبادی می خواهد با من صحبت کند. علی آبادی آن موقع کنار کفاشیان بود. کفاشیان و علی آبادی من را انتخاب کردند اما با دستور مستقیم احمدی نژاد بعد از بازی با عربستان برکنار شدم اگر مصاحبه چند وقت پیش کفاشیان را دیده باشید اشاره به همین موضوع داشت.

وی افزود: شما می توانید این مورد را از علی آبادی بپرسید اصلا می دانید دلیل برکناری من از تیم ملی چه بود؟ چون به علی دایی پیشنهاد دادند در ستاد انتخاباتی احمدی نژاد باش و من نرفتم عین آب خوردن من کنار گذاشته شدم. شما می گویید علی آبادی از یک نفر دستور گرفته است الان بیان می کنم در انتصاب من چنین چیزی نبود.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: من از سیاسی یک سوال دارم علیرضا رحیمی می گوید به سیاسی پیشنهاد دادم دایی را دعوت کن و بگو مصوبه هیأت مدیره به برکناری او است شاید دایی یک درصد استعفا داد. بعد سیاسی رفت اتاق با یک نفر صحبت کرد و گفت دایی قطعا باید برود. من می پرسم آن یک نفر چه کسی بوده است که تلفنی با او صحبت کرده است؟
وی در مورد حضورش بعد از برکناری در تمرین خاطرنشان کرد: وقتی من و رحیمی را بر داشتید رحیمی چطور می تواند به من اطلاع بدهد که نباید به تمرین بروم.

دایی در ادامه تأکید کرد: محکم می گویم در این چند ماه که اینجا بودم یک نفر فقط پشت تیم بود که آن علیرضا رحیمی بود. او سر تمرین بود و همه جوره کنار ما حاضر می شد. غیر از رحیمی اخبار خوشی از کسی را نمی شنیدم. به هیأت مدیره آمدم و گفتم اگر مشکلی دارید بگویید که خیلی راحت می روم. فردی نیستم که این پست ها برایم خیلی ارزش داشته باشد. همانجا گفتم خیلی راحت بگویید تا جدا شوم. بعد از هفته دوم صحبت ها علیه تیم شروع شد. من مربی بودم که قرارداد داشتم. تازه به هیأت مدیره آمده بودید که گفتید تا چند روز دیگر سرمربی معرفی می کنید. فکر می کنم از ۷ / ۲ /۹۳ مصاحبه ها شروع شد که سرمربی آینده را معرفی می کنیم. من از شما ایراد نمی گیرم ایراد از افرادی است که شما را گذاشتند و نسبت به این مسائل جبهه گرفتید. از روز اول می دانستم در هیأت مدیره راجع به من چه گفته می شود. در مورد اعضای کادر من صحبت می کردید. مشکلم از اسفند سال قبل است که در جلسه ما در وزارت ورزش صحبت ها را بیرون فرستادند و سپس آن لیست تیم بیرون منتشر شد و ۲ میلیاردی که به ما نداده بودند را در لیست لحاظ کردند. زیر بار حرف زور نمی روم. مشکلات زیادی به وجود آوردند. افتخار می کنم ۳ فصل پرسپولیس بودم که تیم را به آسیا فرستادم. امسال بد نتیجه گرفتیم این موضوع را قبول می کنم اما این مسئله هزار دلیل دارد.
سرمربی سابق پرسپولیس در مودر صحبت های محمد مایلی کهن علیه خود خاطرنشان کرد: متاسفانه در برنامه زنده اجازه می دهید به علی دایی توهین کنند. یکی از حرفهایش را در دادگاه نتوانسته ثابت کند دفعه سوم است که او را محکوم می کنم اگر یک بار حق بود علی دایی محکوم می شد.

وی در مورد اینکه مایلی کهن گفته با لباس شخصی به تمرین می رود، اظهار داشت: هیچ وقت لباس شخصی در تمرین به تن نداشتم با لباس شخصی رفتم و بعد در تمرین لباس تمرین پوشیدم اینطور نیستم که با گرمکن همه جا بروم. یکی دو بار شاید در ریکاوری لباس تمرین نپوشیده باشم. کارم را از طریق وکلایم به صورت قانونی انجام می دهم.

وی افزود: اینکه گفته شد از ورود من در روز پنجشنبه ممانعت شده باید بگویم که به هیچ وجه روز پنج شنبه سر تمرین نرفتم.

دایی با انتقاد از برنامه نود اظهار داشت: سوالی که شما برای نظر سنجی طرح کردید سیاسی گونه بود. شما باید بله یا خیر می گذاشتید نه این که ۳ گزینه مخالف من بگذارید و سپس آنها را با هم جمع می کنید و با گزینه چهارم مقایسه می کنید همیشه به نظر مردم اهمیت می دهم. در این مدت آنهایی که پرسپولیس را نابود کردند را ببینید. ایراد اینجاست که افرادی که در این تیم بودند چون الان نیستند برخی حرفها را مطرح می کنند دایی وقتی رفت یک مصاحبه علیه تیم انجام نداد. گزینه هایی برای مربیگری تیم بودند. مجبورم بگویم طاهری به من گفت یکی از گزینه های مربیگری پرسپولیس بوده است. اوجزو هیأت مدیره پرسپولیس است که شما او را نمی شناسید( رحیمی اعلام کرد که طاهری مشاوره گودرزی است) جزو گزینه مربیگری تیم بود. درخشان و همین فردی که الان صحبت کرد (مایلی کهن) گزینه مربیگری بودند. صحبت درخشان را موقع تشکیل هیأت مدیره ببنید که می گفت من به هیأت مدیره امیدوار نیستم بعد چه کسی بیشترین هجمه را به من کرده است من خیلی راحت از تیم می روم برای حضور در پرسپولیس دنبالم آمدند که به پرسپولیس آمدم خودشان کار را درست کردند که به تیم آمدم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است پول سال سوم را نگیرد گفت: راجع به این مسائل قرار است بعدا صحبت کنیم خودم راحت در هفته سوم قبل از بازی با ملوان می رفتم و این را گفته بودم اما این سناریویی از پیش طراحی شده بود و می خواستند دایی را خراب کنند اما مطمئن باشید طبق آیه وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین مکر به خودشان بازگشت.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه به شان او احترام گذاشته نشد، خاطرنشان کرد: من دوست دارم عظمتم را آن بالایی بدهد من چطور رسما اخراج شده بودم؟ اگر مربی حرفه ای هستم و اسم لیگ حرفه ای است باید سر تمرین باشم تا زمانیکه حکمم را بدهند.

وی در مورد اینکه برخی می گویند شاید این اتفاق به خاطر برخوردی است که او با احمدرضا عابدزاده کرد و او را به پشت دروازه فرستاد تا کار دروازه بانان را آنالیز کند، یاد آورد شد: عابدزاده بزرگ من است و افتخار می کنم زمانی با احمد کار کردم. زمانی که مربی دروازه بان می آورم او باید کمک دیگری برایم کند ما گفتیم تیم حریف را اگر دوست دارد آنالیز کند.

دایی در پایان گفت: دوست دارم از رحیمی تشکر کنم خیلی مردانگی کرد از هواداران پرسپولیس می خواهم خیلی بیشتر از قبل تیم را تشویق کنند. علی دایی را فراموش کنند و با حمایت از کادر جدید بستر موفقیت را فراهم کنند. شما گفتید نباید می رفتید تمرین زمان برکناری از تیم ملی ساعت ۹ صبح خبرگزاری برنا برایم پیامک کرد برکنار شدم اما آن روز هم چون ابلاغی به من نشده بود تیم تمرین دادم در پایان اگر به نظر وزیر آقای روحانی من مشکل فوتبال هستم خیلی راحت از آن کناره گیری می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظر من حرفهاي سياسي منطقي بود
Iran, Islamic Republic of
دروغ واضح و آشکار بوده و باید بپذیریم مساله و مشکل دایی بود وگرنه چرا ایشان با مخالفان دایی مثل مایلی کهن و ... جلسه گذاشت !!
این اقاداردکارهای باندبازی انجام میدهد.ماازاونمیگذریم.
مهدي رحيمي
سياسي رو من نميشناسم ولي حرفاش منطقي و همراه با متانت واخلاق بود و اصلا تو صحبتاش به كسي توهين نكرد برخلاف رحيمي و دائي . به هر حال موندن دائي براي پرسپوليس خيري نداشت چون واقعا دائي علم فوتبال ندارد و تو اين مدت يك بار لاقل نتونست پرسپوليس رو به قهرماني ليگ برسونه .البته دائي بعنوان قهرمان ملي همواره قابل احترامه ولي خداييش به درد مربي گري نميخوره اونم مربي گري تيمي مثل پرسپوليس كه اين همه طرفدار متعصب داره .
Iran, Islamic Republic of
فرض کنیم حرف شما صحیح و دایی به درد تیم پرسپولیس نمی خوره ولی یکی باید بیاد بهتر از ایشان! واقعا آقای درخشان بهتر از دایی؟! مسایل پرسپولیس و مشکل اخیر ناشی از منطق و درایت نیست
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این است اداره ورزش توسط ژنرالهای دولت تدبیر و امید یادمه از دولت قبل ایراد گرفتند که غیر ورزشیها ورزش رو اداره می کردند حالا کجایند راستگویان یارو سرش تو یه خم دو خم هست چه میدونه چمن و فوتبال چیه حالا باید منتظر اتفاقات زیادی از این دست باشیم.
نظرتون در مورد ادعاهاش در مورد احمدی نزاد چیه؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
سیاسی خودش سیاس نیست

همه میدانند در این دولت بیشتر سیاسی کاری میشود تا کار
مسعود
United States
یعنی حالم بهم میخوره از فوتبال...چقدر بدبختیو حال بهم زنیه این نود و فوتبال...میگه آقای کفاشیان اس ام اس داد زنگ بزن وزیر کارت داره.این است حرفه ای..اون میگه آقای احمدی نزاد منو برکنار کرد.حرف الکی نزن تروخدا..شمایی که نشده یکبار همه بازیاتو باختی یه بار خودت قبول مسئولیت کنی .همش گفتی داور داور داور...چمن.زمین.ریاست جمهوری .سیاسی...یکسره فقط میگی یا زهرا..من با دشمنان پشت پرده میجنگم...بنده خدا احمدی نزاد تو دوران افساد طلبها هم باید زیر سوال بره...بنده خدا مایلی کهن که حرف حق میزنه..نود برنامتو جمع کن برو اعصابمونو ریختی بهم.
دایی: چون در ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد نرفتم از تیم ملی برکنار شدم
اتهام زدن دایی به دیگران امری طبیعیه. ولی فکر نمیکرد دیگه انقدر ضایع دروغ بگه. برای شکست ها عدم موفقیت هاش به زمین و آسمون اتهام میزنه...
حالا برین سخنان دایی در سال 86 در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 را ببینید.
اونجا در گیر و دار انتخاب سرمربی برای تیم ملی ایشون مدعی میشه که هرکسی که لابی قوی تر داشته باشه مربی تیم میلی میشه. بعد همه ناباورانه دیدن که خودش سرمربی تیم ملی شد.
در حالیکه همه افشین قطبی را دوست داشتن و بهش امید داشتن.
الی
یکی از این حاجی مایلی نمیپرسه شما که همیشه میگین آدم متشرعی هستین چرا اینقد بهتون میزنین و بدوبیرا میگین!!!!
Iran, Islamic Republic of
رحيمي سپاهاني اومده آرامش پرسپوليس را بهم بزنه از اول هم معلوم بود قصدش همينه
عجب بابا، جناب دایی! شما یک جام جهانی رو از ملت ایران گرفتید و در آزادی مقابل چشم 100 هزار نفر به عربستان باختید اونوقت انتظار دارید دوباره سرمربی باشید؛ هرکه شما رو کنار گذاشت دستش درد نکنه، شما در آن مقطع دل یک ملت رو پر درد کردی.
امیری
اقای دایی شما دیگه چقدر زرنگ هستی! دست برنمیداری خودت رو قربانی رییس جمهور فبل نشون میدی تا بتونی هنوز که هنوزه نون میلیاردی مظلومیت بخوری؟ شما مظلومی آقای دایی؟ آیا شما مربی موفق بودی و حالا برکنار شدی؟ شما فقیری؟ فرض کنیم بودن در ستاد اون مسوول سابق محبوب نیست اما شما برکنار شدید نه به خاطر او، بلکه چون بدترین و بی حاصل ترین دوران مربیگری پرسپولیس رو داشتید. و گرانترین! نه شما قربانی نیستی! این پرسپولیس هست که قربانی ناتوانی شماست! لطفا بیشتر لاف قربانی سیاسی بودن نزنید.