جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رونق تجارت منسوجات دراثر لغو تحریم‌ ایران

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 380352
یک مقام رسمی اتحادیه منسوجات امارات گفت: برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران به رونق تجارت منطقه‌ای در صنعت منسوجات منجر خواهد شد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از عربین بیزینس خبر داد، یک مقام رسمی اتحادیه منسوجات امارات گفت: برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران به رونق تجارت منطقه‌ای در صنعت منسوجات منجر خواهد شد.

رام باگچاندانی دبیر تکس مکس اتحادیه تاجران مستقر در دبی گفت: اگر تحریم‌ها به طور کامل برداشته شود، تجارت منسوجات در امارات می‌تواند دو برابر شود.

باگچاندانی افزود: تحریم‌های زیادی علیه ایران وجود دارد و شرکت‌های تجاری بسیاری تحت تاثیر این تحریم‌ها قرار گرفته‌اند. به محض اینکه راه ورود به ایران باز شود، مبادلات تجاری ما تقریبا دو برابر خواهد شد.

علی‌رغم اینکه مجموع مبادلات تجاری ایران و امارات به غیر از نفت در اثر تحریم‌ها، در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن ۲۰۱۲ از ۱۲.۳ میلیارد درهم به ۱۰ میلیارد درهم در مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما دو کشور همچنان شرکای تجاری عمده یکدیگر باقی مانده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *