جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

راي دهنده‌اي از دهه ۴۰ شمسي!

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 292756
حسينيه ارشاد به عنوان يکي از حوزه‌هاي اخذ راي تهران از اولين ساعات روز شاهد حضور حماسي مردم بود که اين حضور حاشيه‌هاي قابل توجهي هم رقم زد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، حضور پرشور مردم از اولين ساعات روز در اين حوزه اخذ راي حال و هواي خاصي را به همراه داشت که البته اين شور و حماسه آفريني حاشيه هاي جالب توجه اي را هم رغم زد.

راي اولي که از ۵ صبح آمده بود

يکي از راي اولي‌ها که پس از باز شدن اخذ راي به عنوان اولين فرد در مقابل صندوق قرار گرفت "شهريار" نام داشت که با شور و حال خاصي شناسنامه و کارت ملي خود را روي ميز قرار داده بود. شهريار انگشت جوهري خودش را مقابل دوربين خبرنگاران خارجي بلند کرد و با حرارت خاصي گفت: من وطنم را دوست دارم و از ۵ صبح تا حالا مقابل حسينيه ارشاد ايستاده ام.

وقتي ناطق نوري هم از تبليغات ترسيد!

حجت الاسلام ناطق نوري يکي از مسئوليني بود که زودتر از همه و در اولين ساعات‌هاي اخذ راي در حسينيه ارشاد حاضر شد وقتي از او پرسيدم به نظر شما کدام طيف پيروز رقابت‌هاي انتخاباتي مي‌شود با خنده گفت: نمي گويم چون تبليغ مي شود!!

وي ادامه داد: پيروز واقعي ملت ايران هستند که هميشه حماسه آفريني مي کنند.

هيجان خبرنگاران خارجي

خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف خارجي هم از کليه لحظه‌ها و وقايع اين حماسه پرشور تصويربرداري مي‌کردند، که يکي از خبرنگار چيني مستقر در اين حوزه اخذ راي از واکنش يک راي اولي و آمدن پيرزن و پيرمردي که آمده بودند شصتمين سال زندگي شان را با دادن راي جشن بگيرند شگف زده کرد.

اين پيرمرد و پير زن امروز در شصتمين سالگرد ازدواجشان آمده بودند تا سالگرد خود را پاي صندوق راي جشن بگيرند.

عارف هم در ميان مردم به حوزه اخذ راي آمد


محمدرضا عارف که براي دادن راي به حسينيه ارشاد آمده بود در صف مردم قرار گرفت و اظهار داشت: ترجيح مي‌دهم در کنار مردم و همراه آنها به پاي صنوق راي بروم . يکي ديگر از حاشيه‌هاي جالب توجه حضور عارف تعامل او با مردم و واکنش هاي مختلفي بود که راي دهندگان نسبت به او ابراز مي کردند.

مردي با لباس‌هاي رنگي

يکي از راي دهندگان در اقدامي نمادين با لباسي به رنگ‌هاي پرچم يعني سبز و سفيد و سرخ در پاي صندوق راي حاضر شده بود وقتي از او در مورد اين ايده پوشش پرسيدم، اظهار داشت: همه من را به نام مردي با لباس‌هاي رنگي مي‌شناسند اما به عقيده من هيچ رنگي به زيبايي پرچم ايران نيست.


ديالوگ دوستانه نمايندگان زرتشتيان و عارف

يکي ديگر از حاشيه‌هاي حسينيه ارشاد آمدن سه نماينده زرتشتيان کشور اختصاص داشت که ورود آنها به حسينيه ارشاد مصادف با خروج عارف پس از دادن راي بود.

يکي از نمايندگان زرتشتيان با عارف ديده بوسي کرد و با خنده به وي گفت: کناره گيري شما مبتني بر گفتار نيک، پندار نيک و کردار نيک بود.

تيم وزنه برداري هم آمدند

معلولان و جانبازان کشور که اعضاي تيم وزنه برداري قهرماني بودند به حسينيه ارشاد آمدند تا با شرکت در انتخابات حماسه ديگري بيافرينند.

ائتلاف پدر و دختر

يکي از حاشيه‌هاي ديگر حسينيه ارشاد حضور پدر و دختري بود که با لباس هماهنگ به رنگ زرد به حسينيه ارشاد آمده بودند تا در انتخابات شرکت کنند اين پدر و دختر در اقدام نمادين همه لباس هاي خود را هماهنگ کرده بودند و از اين هماهنگي به ائتلاف پدر و دختر ياد کردند.

راي دهنده‌اي از دهه ۴۰ شمسي!

يکي از افرادي که براي دادن راي به حسينيه ارشاد آمده بود با ظاهري الهام گرفته مردان دهه ۴۰ به اين حوزه اخذ راي آمد و تاکيد داشت حتماً عکس من را منتشر کنيد من حامي مردان دهه ۴۰ هستم که بدون کلاه شاپو و کت و شلوار هيچ جا نمي‌رفتم.

رئيس انجمن کليميان هم شاعر شده است


يکي از حاشيه‌هاي قابل توجه ديگر به حضور رئيس انجمن کليميان در اين حوزه اخذ راي اختصاص داد که با حرارت تمام شعري را در راساي ايران و خليج هميشه فارش قرائت کرد.
https://jahannews.com/vdciwrarqt1a3y2.cbct.html
jahannews.com/vdciwrarqt1a3y2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *