جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

پورحیدری : من با اخراج کرار جاسم موافق هستم

جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 442551
سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید کرار جاسم تا پس از اعلام رای کمیته انضباطی این باشگاه، اجازه حضور در تمرینات و مسابقات این تیم را ندارد. وی همچنین معتقد است این بازیکن عراق باید اخراج شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، منصور پورحیدری در گفتگو با سایت باشگاه استقلال درباره مشکلات پیش آمده برای کرار جاسم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در اردو یک هفته‌ای استقلال، تمامی بازیکنان این تیم در هتل محل اقامت تیم حضور داشتند زیرا نیاز بود تا تا بازیکنان از نظر تمرین، استراحت و تغذیه تحت مراقبت باشند و کرار جاسم نیز از این موضوع استثنا نیست.

وی افزود: این بازیکن شب پنجشنبه عنوان کرد که همسرش تنها است و باید به منزل برود که البته این موضوع برای تمامی بازیکنان متاهل استقلال که تعداد آنها نیز کم نیست، صدق می‌کند و پرویز مظلومی اجازه ترک اردو را به ایشان نداد اما او اردو را ترک کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه داد: کرار صبح امروز زمانی که فرزاد مجیدی به عنوان مسئول بازیکنان، از او درباره دلیل غیبتش سوال می‌کند جواب درستی به ایشان و دیگر اعضای تیم نمی‌دهند و به دروغ می‌گوید که برای فیزیوتراپی محل اردو را ترک کرده است. این بازیکن با صدای بلند و لحنی ناشایست با اعضای تیم صحبت کردند که باشگاه استقلال این موضوع را به هیچ وجه قبول نمی‌کند.

پورحیدری در ادامه تاکید کرد: پس از این موضوع من و پرویز مظلومی به اردوی استقلال آمدیم و ایشان را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادیم. او دیگر تا مشخص شدن وضعیتش اجازه حضور در تمرینات و مسابقه های استقلال را ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از کمیته انضباطی در این موضوع دارند؟، اظهار کرد: من از این آقایان درخواست می‌کنم که تصمیمی جدی در این زمینه بگیرند. کمبود برای همه بازیکنان ما به ویژه بازیکنان خارجی وجود دارد اما این نوع عکس العمل چیزی است که ما نمی‌پذیریم. متاسفانه این اتفاقات در گذشته نیز رخ داده و باید در این نوبت برخوردی جدی با این بازیکن صورت گیرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان با اعلام اینکه آیا کرار به طور قعطی از تیم استقلال اخراج شده است؟، گفت: من به عنوان سرپرست تیم استقلال با اخراج این بازیکن موافق هستم اما شخص تصمیم گیرنده در این موضوع پرویز مظلومی هستند و ایشان به عنوان مسئول فنی تیم بعد از رای کمیته انضباطی درباره او نظر خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کندش دراوردید بندازید بیرون عوضی رو