جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
در حاشیه نخستین اکران این فیلم رخ داد

انتقاد کارگردان مزارشریف از دولت

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 436954
عبدالحسن برزیده با بیان اینکه استعدادهای زیادی در کشور است، خاطرنشان کرد: طبق شعارهای تبلیغاتی دولت، انتظار می‌رود هر کاری به اهلش سپرده شود، یعنی کار سینما را به صنوف سینماداران بسپارند و به آنها اختیار دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عبدالحسن برزیده امروز در حاشیه افتتاح سینما زیتون رودبار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از وضعیت طولانی شدن سخنرانی‌ها در مراسم افتتاحیه این سینما انتقاد کرد. وی اظهار کرد: زمانی که قرار است پس از سال‌ها سینما افتتاح شود و فیلم نشان دهند تا مخاطب مختلف فیلم ببینند، چرا باید مسئولان حرف بزنند و به رخ بکشند. کارگردان فیلم مزارشریف سالن سینمای رودبار را دارای نقص‌هایی دانست و گفت: باید صادقانه بپذیریم می‌توانستیم سینما را تکمیل‌تر کنیم تا مخاطب سینما عرق نریزد. وی با بیان اینکه امیدواریم شرایط فرهنگ بهتر شود، تصریح کرد: سینماهای کشور به قدری مشکل دارند که از دولت توقع داشتیم شعارهای انتخاباتی خود درباره فرهنگ را برآورده می‌کرد. برزیده ادامه داد: شعارهای انتخاباتی دولت بر مبنای فرهنگ برآورده نشده و مقوله فرهنگ همچنان مهجور است. عبدالحسن برزیده با بیان اینکه استعدادهای زیادی در کشور است، خاطرنشان کرد: طبق شعارهای تبلیغاتی دولت، انتظار می‌رود هر کاری به اهلش سپرده شود، یعنی کار سینما را به صنوف سینماداران بسپارند و به آنها اختیار دهند. کارگردان فیلم سینمایی مزارشریف بخشی از تعطیلی سینماها را اعتراض مخاطب به شرایط و وضعیت سینما عنوان کرد و یادآور شد: سینما حرف‌های مردم را نمی‌زند، در حالی که مردم می‌فهمند و نباید این موضوع را ساده بدانیم. به گزارش فارس، فیلم مزارشریف برای نخستین‌بار در سینما زیتون رودبار امروز با حضور عوامل این فیلم و دست‌اندرکاران سینمای کشور اکران شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *