جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۳

جزئیات پیام ایران به آمریکا درباره عبور اسرائیل از خطوط قرمز

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 404355
معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن سردار الله دادی و شهدای حزب‌الله که در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده‌اند وارد خطوط قرمز ما شده است.
جزئیات پیام ایران به آمریکا درباره عبور اسرائیل از خطوط قرمز
به گزارش جهان به نقل از فارس، «حسین امیرعبداللهیان» معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در مراسم سردار شهید الله دادی و شهدای مقاومت با تسلیت به خانواده‌های شهدای مقاومت اظهار داشت:‌ از کانال دیپلماتیک به آمریکا اعلام کرد‌ایم که بالگردهای رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن سردار الله دادی و شهدای حزب‌الله که در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده‌اند وارد خطوط قرمز ما شده و این رژیم جنایتکار باید تبعات و پیامد آن را درک کند.

ارسال نامه به سفارت سوئیس در پی شهادت سردار الله‌ دادی

همچنین، مرضیه افخم سخنگوی دستگاه دیپلماسی امروز (چهارشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران در خصوص پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: این پیام وجه دیگری از دیپلماسی ایران بود و وزارت خارجه نیز کمک به انتشار این پیام را در دستور کار دارد.

وی افزود: به سفارتخانه‌ها ماموریت دادیم تا موضوع را دنبال کنند.

افخم درباره پیام ایران به آمریکا در خصوص شهادت سردار الله دادی گفت که نامه‌ای در این خصوص به سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران داده شده است.

وی عنوان کرد: اقدامات دیپلماتیک را از طریق مجاری دیپلماتیک در دنیا پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین راهش همینه که افکار عمومی وجهانی رو متوجه جنایات اسراییل بکنید بعدش اگه موقعیتی پیش اومد یه حمله هم به سران رژیم درلحظه ی مناسب که میان سرکشی از بلندیهای جولان و غزه و....
یاعلی
این مثلا جزئیات بود ؟
مسافر
خیلی وارد جزئیات نشید !!! این مسائل بسیار محرمانه بود !!! دیگه تا این حد هم لازم نیست خبر رسانی کنید !!!