شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲۹
۱۰۴
نمایشگاه مطبوعاتی بدون حضور منتقدان؛

اقدام جالب و نامه یک خبرگزاری‌‌ به روحانی‌ در نمایشگاه‌ مطبوعات‌+عکس

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 454152
در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات؛ یکی از خبرگزاری های مطرح کشور در اقدامی نمادین غرفه خود را خالی نگه داشت و با نصب تابلویی به انتشار اسامی رسانه های معترض پرداخت .
اقدام جالب و نامه یک خبرگزاری‌‌ به روحانی‌ در نمایشگاه‌ مطبوعات‌+عکس
گروه سیاست "جهان نيوز" ـ  بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه؛ پاسخ مسئولانه» امروز در حالی افتتاح شد که بخش عمده‌ای از مهم‌ترین و معتبرترین رسانه‌های کشور امسال در اعتراض به عملکرد دولت یازدهم و فشار بی‌سابقه به رسانه‌ها به نمایشگاه مطبوعات نمی‌روند.

امروز و در حاشیه این نمایشگاه؛ (خبرگزاری دانشجو) یکی از خبرگزاری های مطرح کشور در اقدامی نمادین غرفه خود را خالی نگه داشت و با نصب تابلویی به انتشار اسامی رسانه های معترض پرداخت .

اقدام اعتراضی غرفه خبرگزاری دانشجو در نمایشگاه مطبوعات


بر اساس این گزارش روزنامه‌های «وطن امروز»، کیهان و جوان در کنار هفته‌نامه‌های پنجره، ۹ دی و یا‌لثارات و رمز عبور به‌عنوان رکن مطبوعاتی منتقدان دولت روحانی در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور نخواهند داشت.

در کنار همین نشریات، خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و نسیم (فارس به‌عنوان پربازدید‌ترین خبرگزاری ایران، تسنیم به‌عنوان یک خبرگزاری معتبر و حرفه‌ای و نسیم به‌عنوان یکی از بهترین خبرگزاری‌های کشور در حوزه دامنه پوشش و سرعت انتشار اخبار) نیز ترجیح دادند در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها شرکت نکنند. این خبرگزاری‌ها نیز تقریبا منبع عمده اخبار هستند که در اعتراض به عملکرد دولت در این نمایشگاه حضور نیافتند.

پایگاه‌های خبری معتبر و سرشناسی نیز ترجیح دادند امسال در نمایشگاه مطبوعات حضور نداشته باشند. سایت‌های خبری جهان‌نیوز، رجانیوز، راه دانا، مشرق و ۵۹۸ که در واقع جزو معروف‌ترین، قدیمی‌ترین و پربازدید‌ترین پایگاه‌های خبری کشور هستند نیز هرکدام رسما اعلام کردند در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها غرفه نخواهند داشت! البته روزنامه‌ها و همچنین سایت‌های خبری دیگری نیز امسال در نمایشگاه مطبوعات شرکت نمی‌کنند که برخی از این رسانه‌ها ترجیح دادند عدم شرکت خود را اعلام نکنند.

نامه اعتراضی خبرگزاری دانشجو به روحانی
بر همین اساس خبرگزاری دانشجو با ارسال نامه‌ای صریح به رئیس دولت یازدهم دلایل این اقدام خود را شرح داده است.

متن نامه خبرگزاری دانشجو به رئیس جمهور به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام
مدت دو سال است که منتقدین شما از رسانه‌ها گرفته تا کارشناسان و اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی، زیر شدیدترین فشارها در راستای ایجاد تک‌صدایی در کشور هستند. در این مدت تقریبا ماهی نبوده که سخن از ایجاد محدودیت و دادگاهی کردن رسانه‌‌ها در میان نباشد.

«برچسب‌زنی به‌ منتقدین»، «برخوردهای متعدد هیات نظارت بر مطبوعات»، «تبعیض در اختصاص یارانه مطبوعات» در کنار «گزینشی عمل کردن سیستم اطلاع‌رسانی دولت در دعوت از رسانه‌ها» تنها بخش کوچکی از برخوردهای نامهربانانه دولت در این مدت بوده است.

برخوردهای نه‌چندان بی‌طرفانه‌ا‌ی که صرفا به جرم بیان مطالبات و مشکلات ملت بوده و این‌ها همه گذشته از سانسور شدیدی است که در طول دو سال گذشته متوجه اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی شده است.

ریشه‌یابی برخوردهای سلبی با منتقدان، جست‌وجوگران را به ترویج گفتمان غیرمدبرانه‌ی «بی‌شناسنامه‌ها»، «عصرحجری‌ها»، «عقب‌مانده‌ها»، «کاسبکاران»، «بزدلان و ترسوها»، «جهنمی‌ها»، «دکان‌دارها»، «تازه به دوران رسیده‌ها»، «تخریب‌گران و هوچی‌ها»، «بی‌سوادها»، «ترسوها و افراطیون»، «بی‌کاران و متوهمان و دین‌نشناسان»، «سوءاستفاده‌گرها» و موارد مشابه دیگر می‌رساند.

با این شرایط و به دلیل آنکه فضا هر روز بر جریان منتقد سیاست‌های دولت تنگ‌تر می‌شود؛ خبرگزاری دانشجو ترجیح می‌دهد تا با «حضور» و «اعتراض سکوت» در نمایشگاه مطبوعات امسال، دولت را در ایجاد فضای «تک‌صدایی» مورد نظر خود یاری کند!

 

 

 

  

 

 

 

 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن ع
Iran, Islamic Republic of
در کشور بیش از هفتصد خبرگزاری و سایت خبری و نشریه وجود دارد. من هرطور حساب میکنم، چهارده نشریه نمیشود بخش عمده. البته دوستان تندرو عادت دارند فقط تا نوک بینی خود را ببینند مثل مورچه ای که با راه یافتن باران به لانه اش فریاد میزد که دنیا را آب برد.
محمدمهدی
آقا محسن
شما خوب خبر رو بخون و بعدش نظر بده.
شما همه ی خبرگزاری ها و سایتها رو گفتی، در حالی که توی این خبر از بخش عمده ای از " مهمتریت و معتبرترین " رسانه ها عنوان شده.
حالا میشه متوجه شد کی تا نوک بینیش رو بیشتر نمیبینه
نوک بینی
اتفاقا آقا محسن خوب گفته اند شما با دقت به عکس نگاه کن نوشته خبرگزاری ها و مطبوعات مطرح کشور. انصافا من در روز حداقل یک ساعت روزنامه و خبر مرور می کنم اسم چندتاشون را نشنیده بودم چطور اینها مطرح هستند؟؟؟؟؟ اگه خوب بررسی کنیم می بینیم از یک طیف تغذیه می شوند اون هم بصورت زنجیره ای برادر جان دقت کن زنجیره ای!!!!!!!!
تلخند
برادر احتمالا تازه به جمع وبگردها پیوستی که اسمشونو نشنیدی حضورتو خوش آمد میگم
احسان
Iran, Islamic Republic of
نظرت تو حلقم
یا ثارلله
United States
جناب "نوک بینی‌" خواستید از آقا محسن دفاع کنید ولی‌ زدید لهش کردید بیچاره رو! کسی‌ که خودش رو مبنا قرار میده و میگه که اون رسانه‌هایی‌ که "من" (برادر جان دقت کن "من") اسمشون رو نشنیدم مطرح نیستند نه تنها اتفاقا تا نوک بینی‌ بیشتر نمی‌بینه، بلکه از بیماریهای منیت، خودبرتربینی، و عدم تحمل مواجه شدن با نظر مخالف، که خود ناشی‌ از منطق ضعیف و خوی دیکتاتوریست، رنج میبره.
جناب نوك بيني ! ! حالا چون چندتا آدم امثال تو روزنامه رسانه خبري را به قول خودت اصلا" نديده و نشنيده ,اين دليل بر گمنامي آن رسانه مي شود؟!
در ضمن جناب محسن خان به وجود بيش از 700 روزنامه و نشريه در سراسر كشور اشاره نموده , همانطور كه خود ايشون هم اذعان دارند اكثر اين نشريه ها مربوط به ساير شهرهاي كشورند و عمدتا" هم اخبار و حوادث محلي شهرها و استانهاي خودشون رو پوشش مي دهندو خيلي تأثيري در انعكاس اخبار و تحليهاي سياسي و اقتصادي كلان كشور ندارند و درواقع حكم تيمهاي فوتبال محلي و دسته سومي شهرستانها را دارند. پس نبايد آنها را جزء رسانه هاي مطرح كشور تلقي كنيم.
هرچند كه به يمن اعتدال شديد اين دولت!! رسانه هاي خلق الساعه زنجيره اي كه بسياري از اوقات برگردان اخبار و تحليل هاي سياسي رسانه ها و بوقهاي تبليغي دشمنان ملت ايران را به اسم تحليلها واخبار خودشون به خورد خلق الله مي دهند! رو به فزوني گذاشته و مورد حمايتهاي بي دريغ و پدرانه اعتداليون هم قرار گرفته و مي گيرند .اما اين گونه سايتها و روزنامه ها همانگونه كه يك شبه خلق شده اند و با بادي آمده اند,يك شبه هم محو خواهند شدو با وزيدن كوچكترين بادي گم مي شوند.
سیاح
خبرگزاری دانشجو موضوع دکتر سلام این هفته را نمایشگاه مطبوعات بگذارد
دکتر سلامی ها ، سلام
ج س
روزنامه کیهان به تنهایی به ۱۰ تا روزنامه اجاره ای و زنجیره ای می ارزد
از كي 9دي ووطن امروز شدند معتبر
Iran, Islamic Republic of
از اون زمان که دائم دم خروس روزنامه‌های ش. آ. و ... رو از زیر عبای دروغ و ... می کشه بیرون
دقیقا از همون زمان
Romania
از وقتی وطن فروشی برای روزنامه ها شده پز روشنفکری و مهر بی اعتباری برپیشانی خوردند .... 9 دی و وطن امروز در بین آزادگان میدرخشند
یا ثارالله
از همون 9 دی که ملت بخاطر خدا بپا خواستند و وطن فروشان را به خاک عزا نشوندند، 9 دی اعتباری خدایی پیدا کرد. مسلما اون روزنامه‌ها و رسانه هایی مثل 9 دی، کیهان، وطن امروز، فارس و امثالهم هم که به یوم الله 9 دی پیوستند مادامیکه بدان متمسک مانند اعتبار و ارزش خدایی دارند و توهینها و تمسخرهای امثال شما، که به واقع گواهی بر عجزو ناتوانی شما در برابر حقیقت جوشان 9 دی میباشد، نه تنها ذره‌ای از این اعتبار نخواهد کاست بلکه رسواگر ماهیت کریه پسمانده های فتنه ایست که به برکت 9 دی دفع شد.
Iran, Islamic Republic of
جناب محسن ع (علیه السلام)!!!!
شما بیا یه قدری یواش راه برو که یهو تندرو نشی.
جهت اطلاع شما که فقط سایت کلمه و قلم و روزنامه آرمان هاشمی و آفتاب را میخونی باید بگم که عمده اخبار از طریق همین خبرگزاریها و سایتهایی که مورد غضب شیخ کلیددار هستند منتشر میشه
ج س
خوشم میاد که شعار می دهند و به حرف و شعارخود ارزشی قائل نیستند !
آزادی مطبوعات !?
خبرگزاری دانشجو ، بسیار خوب کار می کند
من عاشق دکتر سلام در دوران روحانی متچکریم هستم
منظور شما همون خبرگزاریها و روزنامه های زنجیره ایی هستندکه بیشتر متمایل به حزب باد و یا از خارج از مرزها تامین مالی می شوند و هرکس با آنها نباشد را افراطی و تندرو خطاب می کنند و توهم خود بزرگ بینی شدید دارند
حامد
Russian Federation
شما برو همون 686 خبر گذاری مطالعه کن اگه سایت جهان و فارس و..... مهم نبودن شما الان اینجا خودنمایی نمیکردی بخش عمده به این معناست که اکثر مخاطبانی که سایتهای خبر گذاری مطالعه میکنند از این سایتها استفاده میکنند. روزنامه های طیف دولت هر مطلبی میخوان میذارن بعد روزنامه های منتقد تا مطلبی میذارن یا تذکر یا توقیف میشن
Germany
باز روزنامه های تحت حمایت دولت خبرنگاراشونو فرستادن تو سایت جهان!
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به محسن ع: بله! 700 خبرگزاری که 695تاش با بودجه دولتی راه انداخته شده و به اندازه 0.700 هزارم درصد نسبت به کم بازدیدکننده ترین سایت خبری شرکت نکرده در نمایشگاه هم بازدیدکننده نداره!! برخی از این 700 خرگزاری ها (که این تعدادی که می گی نیست!) به اندازه وبلاگ یک نوجوان فراگمنام هم بازدیدکننده نداره!!
شریف
بله خبرگزاری و نشریه ای معتبره که مفتاح و کلید نفوذ آمریکا و ایادی او و شادکننده دل دشمنان باشه و صدای به به و چه چه دشمن را در بیاره و آب را لک و لوچه ی دشمنان طمع ورز ملت سرازیر کنه، بقیه که عددی نیستند.
مدل تحلیل و مقایست تو حلقم اقای کندرو
حالا اگر در دوران احمدی نژاد به نشریات درپیت اصلاح طلبها مجوز داده نمیشد میشد دیکتاتوری و استبداد
جالبه شما هرکار بخواید میکنید هیچی نیست بعد که 5 تا خبرنگار جاسوس را میگیرند دم از ازادی مطبوعات می زنید...
علی
احسنت ....کاملا درست میگه
تلخند
برادر با روزنامه دیواریهای مدرسه تون حساب کردی شده هفتصدتا !
مجتبی
مثل اینه که پرسپولیس واستقلال لیگ رو تحریم کنند بعدیک عاقلی بگه 14 تیم دیگر هست؟!

پرفسور نماینده بیشتر از نیمی از مردم حضور ندارند
حالا روزنامه خ ج با 50تیراژو 500 میلیون یارانه باشه
رهگذر
Norway
آقا محسن، اصلاً همین که الان اومدی و در اینجا نظر میدی خودش نشون دهنده ی اسنه که این سایت چقدر معتبر و بیننده داره.
حالا ببین نوک بینی شما چقدر دراز هست که این همه راه اومدی.
مجيد
Iran, Islamic Republic of
اقا محسن يه سرچ بگن تو پربازديد ترين خبر گزاري ها ميفهمي اينا طرفدار دارن يا نه خبرگزاري فارس با فاصله تو ايران اوله مستقل هم هست از دولت پول نميگيره اين چه استدلال مسخره ايه كه ميكني يني همه ي به قول تو هفصدتا خخخ به يه ميزان طرفدار دارن ؟؟؟؟؟؟؟ بعدشم نشريه هاي توقيف شده تو دوران قبل خيلي كمتر بود
d;d
Romania
تندرو اونه که درو پنجره می شکنه، بانک آتیش می زنه، و هزار ...........
کوچولو از کدوم دهکده
حسين
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن اگه اينا مورچه بودن دولت به اين بزرگي و شخص رئيس جمهور هي عليه شون حرف نمی زد پس بدون خيلي بزرگن...
کیون
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن ع، سلام ..... ( مصداق آیه شریفه)
.
.
علاوه بر سلام لازم به ذکر است که به غیر ازتعداد مخاطبین که شاخص درست تحلیل است ( نه تعداد نشریه ) توجه شما را به این نکته جلب می کنم که پیام این عدم حضور این است که رسانه های طرفدار گفتمان مقاومت و گفتمان مبارزه آمریکا این نمایشگاه را لایق حضور ندیدند، این بزرگترین ننگی است که بر پیشانی این نمایشگاه نقش بسته است.
اکبر شاه
United States
جناب محسن خان ، لطف کنید اگر در میان تمام روزنامه های کشور اعم از جهنمی! و بهشتی! هم وزن کیهان یافتید معرفی کنید تا ما هم به جریان دلباختگان شیطان بزرگ بپیوندیم!
ناصر
Iran, Islamic Republic of
دقيقا با همين كلمات بي بي سي فارسي ديشب گزارش خود را از نمايشگاه مطبوعات بيان كرد .دقيقا
پس چرا اقایان چرا از این مورچه ها را مدام به دادگاه میکشانند؟ عجب مورچه های با حالی
شما که "بینی عملی" هستی اصلا جایی رو میتونی ببینی؟ نکنه منظورت از ۷۰۰ خبرگذاری و... همون سایتهای محلی و دولتی هست که با رزق های تدبیر شده امورات رو میگذرونن.
مردم
درود بر این عمل رسانه ها
Germany
روغن ریخته رو نذر امام زاده کردین؟خودتون بهتر میدونین کسی سراغتون نمیاد
Germany
خبرگزاری فارس خبرگزاری شماره یک کشوره! اگه کسی سراغش نمیره چرا سایت های خبری درپیت حامی دولت به گرد پاشم نمیرسن؟
شما اینجا چی کارمیکنی گلم؟
نواب
برا همینه که تو اومدی پیام گذاشتی،
ها هاها ها!!!!
آخیش طنز روزو خوندم دلم وا شد
نواب جان اکثر اوقات که دل وا می شود آنوقت می ترکد
Estonia
و الان تو چرا اومدی سراغ ما ؟؟؟
Estonia
تو بدو برو نمایشگاه تا نمایشگاه شلوغ نشون داده بشه تا آبروی نشریات پر طرفدار دولتی ! بیشتر نره !
Estonia
و از اومدن تو توسایت مشخصه کسی سراغ ما نمیاد !
همان طور كه شما تندرو ها
به سايت هاي اعتداليون و إصلاح طلبا ها هجوم ميبرد نبايد انتظار داشته باشيد كه اونا اينجا نياين!!
اینایی که اسمشون هست یه مشت کاغذ زباله چاپ میکنن فقط ارزش حضور تو هیچ نمایشگاهی ندارن
شریف
خدایا به تو پناه می برم از استبداد رأی خود وطرفداران دولتم از اینکه چشم دیدن منتقدان را نداشته باشیم و...
خدایا تو خود شاهد باش که نه من و نه طرفداران دولتم اینگونه نیستیم ....
امثاله شماها عادتتون هميشه همين بوده كه خصوصياته خودتونو به مخالفاتون نسبت ميدين،تنها فايده روزنامه هاي زنجيره اي واسه پيچيدنه سبزي خوردنه شايدم سبزي آش
ابوذر
البته توهین به اسلام وامام زمان،تشکیک در اصول اسلام وامامت شیعه،توهین به امام حسین (ع ) و تندرو نامیدن پیامبر(ص ) و علت شهادت امام را خشونت جد او دانستن و تشکیک در دفاع مقدس و شهادت و ... که مثنوی هفتاد کاغذ است را نیز به این لیست خیانت آمیز اضافه کنید
تو چرا با دیدن این کاغذ زباله ها داری آتش میگیری ؟
سحر
Estonia
یک کلمه هم زبون پادو نتانیاهو بشنو
Estonia
البته بی بی سی و اسرائیل هم نظر شما را داره که اینها کاغذ زباله هستند
خیلیم خوب مگه در زمان اصولگرا کم خبرگزاریهای اصلاح طلبان بسته شدن الانم وقتشه بهشون پاسخ داد بعدم اکثر این روزنامه ها تقریبا جز چاپ دروغ و توهمات ذهن خودشون چیزی چاپ نمیکردن اتفاق خاصی نیفته که
بهتر که تحریم کردن تحریمم نمیکردن کسی راهشون نمیداد روزنامه هایی امثال کیهان و وطن امروز جز چاپ اکاذیب چیزی ازشون در نمیومد یا اون 9 دی که من برا شیشه پاک کردنم حاضر نیستم ازش استفاده کنم
Romania
چاپ اکاذیب یا واقعیت تلخ ؟ همینکه تو 9 دی رو میخونی و اونقدر عصبانی میشی که حاضر نیستی به عنوان شیشه پاک کردن ازش استفاده کنی خوشحالم !
نشريه معتبر:نشريه نه دي!!!!!!!!!از خنده منفجر شدم!
به جز خبرگذاري فارس بقيشون به هيچ دردي نميخورن
فارس هم كه معلومه از كجا ساپورت ميشه!
Romania
خود شما غربگراها هم هر وقت می خواید یه خبر درست و حسابی بخونید و ببینید اوضاع دست کیه می رید نگاه می کنید ببینید کیهان چی نوشته!
Iran, Islamic Republic of
پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدین
محسن
بدون شرکت بهترین خبرگزاری ها نمایشگاهی دیگه نیست فقط دولتی ها هستن .
Iran, Islamic Republic of
محتوای نشریات و سایت هاو خبرگزاریها به مطالبی است که منتشر میکنند نه به تکثر آنها . به همین دلیل اثر این چهارده نشریه را در عدم حضورشان شاهد هستیم وکم رنگی نمایشگاه را از همین امروز شاهد هستیم.
صبا
Iran, Islamic Republic of
از تصاویر کاملا مشخصه که بجز خود نمایشگاهدارها و معدودی افراد کسی تو نمایشگاه حضور نداره و به خوبی عدم حضور رسانه های حامی ملت در میزان استقبال اثرگذار بوده!
محمد
جناب آقای محسن ع از این 700 خبرگزاری وسایت خبری چندتاشون استخوان دار وقدیمی و با اصالت هستند ویا به خاطر گرفتن یارانه مطبوعات وارد این جرگه نشدند ویا...... حکایت اینها حکایت همان شخصی بود که یک گوسفند داشت بعد میگفت کجا می برند ما گله دارها را
احمد
Iran, Islamic Republic of
بهتر ، خوب شد کهحضور ندارن مگر روزانه که چاپ می شن چکار کردن که الان تو نمایشگاه هم راشون داد یه سری دروغ و توهین را خورد مردم میدن
Romania
توهین به کی ؟اربابهای غربی شما ؟ اگر دروغه شما چرا داری میترکی ؟
Iran, Islamic Republic of
خوش آن باغي كه شغالش كند قهر ...
Romania
اونوقت تو نماینده کدام زباله ای ؟
وزارت ارشاد با این نمایشگاه امسالش فقط بیت المال را هدر داد نمایشگاهی که مهمترین ومستقل ترین رسانه ها در ان حضور ندارند وتنها مشتی روزنامه وابسطه به فلان خاندان و روزنامه های که فقط فکر منافع حامیان مالی خود هستند نه فکرمنافع کشور دست معاون مطبوعاتی با این عملکرد ش درد نکنه !
این نمایشگاه مطبوعات که خبر گزاری های مهمی چون فارس تسنیم و جهان و روزنامه های مهمی چون جوان انرا تحریم کردن برای کسانی که تحریم های اصلی بیگانه رو هنوز حل نگردن و توش موندن مهم نیست اگه میتونستن تحریم حل کنن که اینهمه امتیاز نمیدادن و بعدشم هیچی... تورو خدا یه کمی هم با این رسانها یی که نمایشگاه رو تحریم کردن مذاکره کنید ...... مذاکره
احسنت
Iran, Islamic Republic of
اي كاش مي رفتيد و افشاگري مي نموديد
دمشون گرم
جگرم حال اومد
United States
کمیت در چنین مواردی اصلا مطرح نیست کیفیت رو بچسب که همین جهان از لول بالایی برخورداره ....
بهترین خبرگزاری حال ایران خبرگزاری فارس هست درود بر خبرگزاری فارس که انصراف داد دولت راستگویان چیگرش آتیش گرفته خبرگزاری فارس انصراف داده
اسفندیار
باز گرد ای نازنین مرد بهاری بازگرد
ما بروبیم آشیان باز شکاری بازگرد
پس نمایشگاه مثل بدون کیهان بوی تعفن نمی دهد
حالا از این بحث ها بگذریم که این خبرگذاری ها مهم هستند یا نه . مهم این که دولت تدبیر و امید عجب انتقاد پذیر و آزادی طلبه ! عجب به تمام سلیقه ها احترام می گذاره ! آخه دیگه چقدر بلند نظری و تحمل صدای مخالف ! بابا تو که مارو کشتی
مرتضی
دمشون گرم. احسنت.
از برکات دولت روحانی این آزادی بیان است خدا می داند اگر در دولت قبل کسی اینجور سیاست های دولت را نقد کند چه بلایی سرش می آمد
Romania
برکت داره کیلو کیلو میریزه منتها برای دشمنان عزیز این دولت !!!
آزادی تا انجا که منافع ماست معنا داره اگر بر ضد ما باشد می شود دلو ا پسی چرا بی سوادا نمی فهمید همش فکر اخرت هستید همش پرونده سازی می کنید نفوذی ها بی سوادها سرهنگ ها ما حقوق دانان این مملکت هستیم هر چی ما بگیم همان حق است مگه ندید ما در جریان منا چه کردیم در جریان یمن چه کردیم درک کنید بحث هسته ای رو دیگه نمی گم
محسن
این هایی که خبرگزای تندور دانشجو گفته رسانه های اقلیت تندرو هستن، دیدن اکثریت مردم بهشون توجهی نمی کنند می خواستن این جوری جلب توجه کنن، نه آقا زور نزنین هر روز دارین کوچکتر و حقیرتر می شین، این کارا هم فایده نداره!!!!!!!!!!!
Amir
باز یه سری روستایی بی شناسنامه اومدن جو رو متشنج کنن
به قول شیخ، به جهنم که ....
محشر بود....
ایکاش سایر مطبوعات هم مثل روزنامه رسالت هم بودند
چه بهتر
واقعا برای وزیر ارشاد و برخی اطرافیان سکولارش متاسفیم
علی
همین مطبوعات رو ببرید جلوی دانشگاه تهران یا شهید بهشتی و یا هر دانشگاهی که خودتون قبول دارید بزارید دانشجویان قضاوت بکنند .
اینها مطبوعات مطرح در جامعه نیستند که تاثیری در روند برگزاری نمایشگاه مطبوعات داشته باشند.
Romania
اگر نماینده مطبوعات مطرح کشور نیستند چرا تا نقدی می کنند دولت اعتدال !!! خودش رو به در و دیوار میکوبه و به بدترین لحن جوابشون رو میده ؟
Iran, Islamic Republic of
باسلام
وقتی همه چیز حتی آب خوردن مردم چپی و راستی بشه آدم این موقع یاد اون مثال میافته که
(گهی پشت ِ زین و گهی زین به پشت)
بسیار از نیامدن نشریات افراطی خوشحالیم و امیدواریم انتشار آنها کلا متوقف شود.
حمید
Romania
بی بی سی هم به این نشریات میگه افراطی ... میگم نکنه شما با هم تو یک کلاس و پشت یک نیمکت هستید که اینقدر نظراتتان شبیه هم است ؟
Romania
اعتدالت منو کشته!
من جای اینا بودم چند تا تلویزیون می زاشتم دکتر سلام پخش می کردم برای مردم کلی بازتاب داشت
محمدی
United States
وقتی اقلیت خودرا اکثریت میبینند
دوره قبل شما کجابودید
اصلا حساب میشدید
عمار
Iran, Islamic Republic of
راستی چرا کلیپ وزین دکتـــــــر ســـــــــلام دیگه منتشر نمیشود نکند کلید بنفش داخل قفل این مجموعه هم گیر کرده؟؟؟؟!!!
هادی
بعد از ایام سوگواری محرم و صفر انشالله
Iran, Islamic Republic of
نميشد با اين منتقدان داخلي هم مذاكره كرد و مشكلشان را حل كرد يا نه مذاكره فقط بايد با .. صورت پذيرد و داخلي ها اصلا به حساب نميايند و رحما بينهم هم براي كفار گفتن اي جان
مذدور نامه هاییای بیش که نیستند
یک معلم
پس شعار زنده باد مخالف من یعنی کشک. فقط بلدند با شعارهای رنگ و لعاب دار مردم و جوانان ساده دل را گول بزنند
چقدر دمکرات وازادی خواه شده اید
خیلی عالی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم روحاني نميخواد بحث عبور از روحاني مطرح بشه حالا هي باج ميده والله اينا از روحاني عبور كردن ولي خودش متوجه نيست
Iran, Islamic Republic of
يه پيشنهاد اين نه مايشگاه بود يا نمايشگاه
مهدوی
Romania
کاشکی این رسانه هایی که تحریم کردندو همینطور طرز تفکرشان، اصلا وجود خارجی نداشت اونوقت ایران خیلی زیباتر میشد