سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

5مرتبه پالایش در انقلاب از زبان آیت الله نوری

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 129559
آيت‌الله نوري همداني با اشاره به حوادثي كه در طول 30 سال انقلاب اسلامي ايران رخ داده به شرح مهم‌ترين اين وقايع پرداخت و گفت: تاكنون پنج مرتبه براي انقلاب اسلامي پالايش رخ داده است.
به گزارش صدا و سيما خراسان رضوي، آيت‌الله نوري همداني در ديدار با مديران صدا و سيماي خراسان رضوي، ضمن قدرداني از مسئولان صدا و سيما به وظيفه خطيري كه در هدايت انسان‌ها به عهده دارند، اشاره كرد و اظهار داشت: مهم‌ترين كارها، هدايت و راهنمايي است.

اين مرجع عاليقدر افزود: انسان مختار و متفكر داراي استعدادهاي فراوني است كه بدون هدايت و راهنمايي راه كمال را نمي‌يابد و به كمال نمي‌رسد و در دوران ما بخشي از اين وظيفه مهم به عهده شماست.

وي اظهار داشت: با توجه به دشمنان فراواني كه در مقابله با اسلام وجود دارند، كار رسانه بسيار خطير و مهم است.

وي افزود: بايد در زمينه انقلاب شكوهمند اسلامي به پنج محور اساسي توجه كنيم، اول زمينه پيدايش انقلاب، دوم اركان و پايه‌هاي انقلاب، سوم اهداف انقلاب، چهارم آثار و بركات انقلاب و پنجم آسيب‌هايي كه انقلاب را تهديد مي‌كند.

آيت الله‌نوري همداني كار اصحاب رسانه را مانند كار طلبه‌ها بسيار مهم و مقدس عنوان كرد و گفت: شما در جنگ نرم همچون سربازان امام عصر (عج) هستيد.

وي با اشاره به حوادثي كه در طول 30 سال انقلاب اسلامي ايران رخ داده به شرح مهم‌ترين اين وقايع پرداخت و گفت: پنج مرتبه براي انقلاب اسلامي پالايش رخ داده است، پالايش اول انقلاب از ليبرال‌ها و ملي‌گراها بود كه با تسخير لانه جاسوسي آمريكا و بر ملا شدن فتنه ليبرال‌ها حاصل شد.

نوري همداني اظهار داشت: دومين پالايش مربوط به بني صدر و منافقين بود، منافقيني كه اسلام التقاطي و انحرافي به وجود آورده بودند و در حادثه بعد از تسخير لانه جاسوسي و عزل بني صدر از انقلاب پالايش شدند.

وي اظهار داشت: پالايش سوم باند مخوف مهدي هاشمي بود كه انقلاب از آنها نيز پالايش شد و پالايش چهارم مربوط به سكولارهايي بود كه عصمت پيامبر (ص)، عاشورا و دين اسلام را به سخره گرفته بودند كه اين پالايش هم با روشنگري شما اصحاب رسانه انجام شد و پالايش پنجم هم در حوادث بعد از انتخابات دهم رياست جمهوري رخ داد.

اين مرجع عاليقدر گفت: غرب 30 سال منتظر بروز و ظهور غيظ و خشم خود نسبت به انقلاب اسلامي ايران بود كه فتنه‌گران با نشان دادن چراغ سبز به آنها موجبات شادي آنها را فراهم كردند، اين فتنه نيز با حضور به موقع و فعال شما اصحاب رسانه برملا شد و انقلاب از آن پالايش يافت.

در آغاز اين ديدار پيشنمازي مدير كل صدا و سيماي خراسان رضوي به بيان گزارش مختصري از فعاليت شبكه استاني خراسان رضوي پرداخت و از مواضع انقلابي حضرت آيت‌الله نوري همداني قدرداني كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *