سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

قرارداد خواهرخواندگی لیگ ایران و استرالیا

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 419151
قرارداد خواهرخواندگی لیگ فوتبال ایران و استرالیا احتمالا در تهران امضا می‌شود.
به گزارش جهان، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و محمدرضا کسرایی مدیر روابط بین الملل فوتبال ایران سفری دو روزه به استرالیا داشتند و با «دی‌من بون» رئیس لیگ فوتبال استرالیا دیدار و گفت و گو کردند.

در این جلسه در مورد قرارداد خواهرخواندگی لیگ دو کشور مذاکرات ابتدایی انجام شد. قرار است نسخه پیشنهادی قرارداد خواهرخواندگی به استرالیا ارسال شود و سپس رئیس سازمان لیگ استرالیا به ایران سفری می‌کند تا قرارداد خواهرخواندگی امضا شود.

لیگ فوتبال استرالیا لیگ خیلی بزرگی نیست و ۱۰ تیم در آن حضور دارند که یک تیم آن هم از نیوزلند است با این حال استرالیا در زمینه برگزاری تورنمنت‌های بزرگ دنیا موفق بوده و المپیک و جام ملت‌های آسیا را برگزار کرده‌اند و در زمینه مسایل علمی ورزشی هم یکی از کشورهای پیشرو محسوب می‌شوند.

مسئولان فوتبال استرالیا از شنیدن اینکه لیگ فوتبال ایران در سه رده بزرگسالان فعال است و لیگ بانوان هم داریم متعجب شده بودند و خیلی تمایل دارند که با فوتبال ایران همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *