پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

۴ نیاز روزانه‌ای که همسرتان دارد

يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 431689
درک متقابل زن و شوهر برای شادی و سلامت رابطه عاطفی در بلند مدت ضروری است.
به گزارش جهان به نقل از بیتوته، اگر چه فهرستی که در اینجا برایتان نام برده ایم، برای تمام زوج ها یکسان عمل نمی کند (زیرا هر یک از ما شخصیت خاص خود را داریم) اما برای اکثر مردها صادق است.

۱. احترام

یک مرد همان قدر که به رابطه زناشویی نیاز دارد به احترام نیز محتاج است. حتی زمانی که همسر شما عکس العملی نسبت به رفتارتان نشان نمی دهد، از احترام به او دست نکشید.
باید بگوییم که همسر شما حتی زمان هایی که تظاهر می کند احتیاجی به رفتارهای احترام آمیز شما ندارد، بیش از هر زمان دیگری به آن محتاج است. در ازدواج، اختلاف نظر طبیعی اما احترام به یکدیگر واجب است و این شما هستید که با انتخاب خود آن را در رفتارتان نشان می دهید یا به راحتی از آن می گذرید.

۲. تنهایی

مردها در طول روز احتیاج به زمانی برای تنهایی دارند. آنها دوست دارند گاهی گوشه ای آرام بگیرند و دقایق یا حتی ساعاتی را در سکوت سپری کنند. اگر چه این نیاز بهانه ای برای ساعت ها نشستن در مقابل تلویزیون و عدم گفتگو با شما نیست اما بهترین راه این است که گاهی به آنها فرصت دهید تا با خود خلوت کنند.

۳. مفید بودن

مردها دوست دارند بدانند که شغل و فعالیت روزانه آنها تاثیر مثبتی بر جای می گذارد و از طریق رضایت کاری است که آنها انرژی و اعتماد به نفس خود را به دست می آورند. وظیفه شما این است که هم در داخل و هم در خارج از خانه او را برای کاری که انجام می دهد و تلاش می کند، تشویق کنید.

۴. حس قدرت

حتما شما هم دیده اید که تمام پسر بچه ها دوست دارند هر چه سریع تر بزرگ و تبدیل به یک ابر قهرمان شوند. این حس قدرت در آنها از بین نمی روند و حتی در دوران بزرگسالی نیز همراه آنها خواهد بود. مردان دوست دارند برای خانواده و شریک زندگی خود یک قهرمان باشند و این شما هستید که می توانید با کلام خود به همسرتان قدرت دهید. با به کار بردن القاب مناسب، بهترین احساس را به همسر خود دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جالب بود از این دست مطالب هو بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه در فرهنگ ما چه اسلامي (كه البته بدفهمي ماست و نه اسلام) و چه ايراني، مرد مهم تر است و بايد فقط به نيازهاي او توجه شود حالا مي خواهد هرطور آدمي با هرطور تربيتي و اخلاقي باشد ، اين زن است كه موظف است او را بفهمد، فقط به نيازهاي او توجه كند و ديگر از زمانيكه زني ازدواج كرد خودش ديگر هيچ!! متأسفانه اين با روح فرهنگ اسلامي ما اصلاً هماهنگ و يكسان نيست و بايد اصلاح شود نه اينكه اين حرفا رو بين مردم ترويج كنيد. به زن هاي جامعه تون بها بديد تا اينقدر آمار كجروي مردان و انحرافات اخلاقيشون با داشتن زن و بچه زياد نشه و با اين حرفا ، اونا خودشونو محق به انجام هر رفتاري مي دونن و مقصر را صرفاً زن مي دونن . برخي از مشاورين خانواده كه مذهبي هستند نيز همين طرز تفكر را دارن كه اگه مرد كجروي مي كنه مقصر زنشه كه نيازهاشو برآورده نمي كنه !!!! اين يعني حيوانيت مرد نه تقصير زن. لطفاً مطالب درست منتشر و ترويج كنيد.
Iran, Islamic Republic of
من الان چند سال است که ازدواج کرده ام. به جرات میتونم بگم و تا به حال حس کرده ام که بیشترین تاثیر رو در سلامتی جسمانی یک زنْ احساسش نسبت به اقوام خصوصا اقوام شوهر و جهت گیریهای اجتماعی و خانوادگیش، همسرش میگذاره.

مدام میگن زن خیلی موثره ولی در این مواردی که گفتم واقعا نقش مرد بیشتر و تاثیر گذارتره