پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

پیامک‌های اختلاس بزرگ

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 227983
به گزارش جهان به نقل از نمک نیوز، بعد از رو شدن ماجرای اختلاس بزرگ بانکی و گیر افتادن عوامل اصلی آن به دست دادگاه، و البته اینکه این عزیزان کلاً خودشان را بی‌گناه دانسته‌اند، بیم آن می‌رود که فرهنگ این عمل خفن! جا بیفتد بین مردم و آن وقت باید یک خر بیاوریم محض بار زدن باقالی!!! و به این دلیل که معلوم نیست با این روند توسعه کشاورزی، تا چند وقت دیگر باقالی داشته باشیم، لذا بهتر است کار فرهنگی کنیم و علیه اختلاس تا سر حد جان، فعالیت داشته باشیم.

در همین باب، تعدادی پیامک تقدیم حضورتان می‌شود با همین موضوع که می‌تواند جالب توجه باشد.

***

تفاوت میان پول‌ها

پول، حلال مشکلات است اگر اسکناس باشد، باعث بروز مشکل می‌شود اگر حاصل اختلاس باشد!(حرف دل متهم اختلاس میلیاردی در دادگاه)

***

توصیه یک مفسد اقتصادی

اختلاس واژه بدی نیست! البته تا زمانی که ماجرایش لو نرفته و برنامه‌هایش بین خودمان مانده باشد! (از سخنان یک مفسد اقتصادی در حال ترغیب دیگران به اختلاس)

***

ایران مال بابامه

اختلاس شغل شریفی است که قوه قضائیه آن را به رسمیت نشناخته و دادگاه بیخودی چوب می‌کند توی آستین کسی که از این کارا بکنه! خواستم بگم اینه اوضاع حقوق بشر تو ایران!(شبکه ماهواره‌ای “ایران مال بابامه”)

***

ساخت کلمات تازه بعد از موضوع اختلاس

اختلاس: هدایت پول بانک‌ها به جیب بعضی‌ها / مُتِخلِس: کسی که اختلاس کرده و الان خارج از کشور دارد کیف می‌کند / خُلاسه: آنچه از حاصل دسترنج  مُتِخلِس است. مَخلَس: جایی که برای اختلاس کردن مناسب است / مُخلِس: کسی که خوب بلد است اختلاس کند /  تَخَلُّس: اختلاس کردن به میزان خیلی زیاد، تا حدی که گند کار در بیاید و لو برود!

***

بانک…….

لعنت بر پدر و مادر کسی که در این مکان اختلاس کند (دیوار نوشت شعبه بانک بووووق)

***

مفسدان اقتصادی هم دل دارند

این قدر به بودنت احتیاج دارم که حتی حاضرم بخاطرت دست به اختلاس بزنم تا بیارمت پیش خودم(عاشقانه‌های یک مفسد اقتصادی خطاب به اسکناس)

***

جوانان عزیز توجه کنید

جوانانی که قصد دارند در آینده شغل شریف اختلاس‌گر را برگزیده و آینده مالی خود را تأمین نمایند، به‌خاطر داشته باشند که با این کار ممکن است فقط آب خنک مصرفی را در طول تحمل دوران حبس ابد تأمین کرده و بقیه مایحتاج‌شان بماند روی زمین! (وصیت یکی از مفسدان اقتصادی)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب آقاي ثمري خدا شما را حفظ كند تمامي سخنان شما را تاييد مي كنم چون خود به وضوح داريم مي بينم در گروه ملي ... اهواز كه سكوي اختلاس 3000 ميلياردي بوده پس از بر ملا شدن همدستي برخی مديران اين مجموعه مي آيند فائم مقام قبلي را مدير عامل مي كنند اخه اگه ايشان جايگاه مورد تاييدي داشت كه توسط آن مدير عامل مجرم سابق قائم مقام نمي شد !!!!!!!!!!