پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

جنایتی دیگر از تروریست‌ها در حومه دمشق

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 327883
جنایت جدید تروریستها در حومه دمشق،ادامه حملات خمپاره ای گروههای مسلح به مناطق مختلف پایتخت سوریه و افزایش تعداد کشته شدگان انفجار تروریستی در پایانه مسافربری در دمشق از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از شبکه الاخباریه نوشت: منابع بیمارستانی وابسته به نظام سوریه از جنایتی جدیدی که تروریستها در در حومه دمشق مرتکب شده اند پرده برداشتند.

این منابع افزودند: پنج پزشک و پنج پرستار به دست گروههای مسلح در دیر عطیه در حومه دمشق کشته شده اند.

از سوی دیگر پایگاه دام پرس از کشته شدن بیش از پانزده نفر از جمله کودکان مدرسه ای و زخمی شدن دهها نفر در اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در پایانه مسافربری السومر در دمشق خبر دادند.

منابع سوری همچنین اعلام کردند: در اثر حملات خمپاره ای تروریستها سه نفر کشته و ۲۱ نفر دیگر زخمی شده اند.

این منابع بیان کردند: گلوله خمپاره شلیک شده از سوی تروریستها به یکی از منازل در خیابان بغداد در دمشق اصابت کرد که سه نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

در منطقه برزه نیز اصابت گلوله های خمپاره شلیک شده از سوی تروریستها سبب زخمی شدن هفده شهروند سوری شد.

از سوی دیگر خبرگزاری سانا گزارش داد: ارتش سوریه طی عملیاتی در مناطق حومه دمشق تعدادی از تروریستها را به هلاکت رساند.

منابع سوری همچنین از کشته شدن بیست تروریست وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش که در میان آنها فرزند عبدالله المطلق عضو هئیت برجسته علما سعودی به چشم می خورد خبر دادند.

این منابع به هلاکت تعدادی دیگر از تروریستها با تابعیت انگلیسی اشاره کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *