پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

توزیع کتب ضدشیعی در غزه+تصاویر

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 397183
یک گروهک تروریستی اقدام به چاپ و توزیع کتاب «جنگ با شیعیان برای مسلمانان واجب عینی است» در غزه کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، گروه تروریستی داعش در ابتدا تحت لوای القاعده فعالیت‌های خود را آغاز کرد و در ادامه زمانیکه دایره قدرت خود را فراتر از القاعده دید؛ اعلام استقلال کرده و این موضوع موجب شد تا اختلافات بنیادی میان آنان به وجود آید.

در حال حاضر، القاعده و داعش خود را قائل به «بن لادن» می‌دانند ولی القاعده تحت سرکردگی «ایمن الظواهری» و «ابوبکر البغدادی» خلیفه خود خوانده داعش است.

گروهکی تروریستی به نام "انصار بیت المقدس" سالیان طولانی است که در صحرای سیناء فعالیت دارد و در این مدت باعث کشتار بسیاری ازجمله نظامیان مصری شده است.

روزنامه الحیات چاپ لندن در مورد سرانجام "انصار بیت المقدس" نوشت: پس از بروز اختلافات و بالاگرفتن تنش‌ها بین القاعده و داعش، برخی از عناصر این گروهک تروریستی به مواضع تحت سیطره داعش عزیمت و با «ابوبکر بغدادی» بیعت کردند.

این روزنامه همچنین تصریح می‌کند که القاعده ماجرای بیعت برخی عناصر تحت لوای خود با داعش را نپذیرفته و کماکان تکذیب می‌کند.

به گزارش ابنا، داعش در "المنبر الاعلامی الجهادی" که آن را سایت رسمی خود معرفی کرده؛ نام گروهک‌های مختلف که در هر مکانی از دنیا با آنان بیعت کرده را آورده است.


در این قسمت، نام‌هایی از جمله "اکناف بیت المقدس" به چشم می‌خورد که نشان از صحت خبر منقول از سوی روزنامه الحیات دارد.

با ورود به بخش مذکور، با اخبار مربوط به این گروهک تروریستی روبرو می‌شویم و جالب اینکه آنان به دستور شخص البغدادی فعالیت‌های خود را در غزه آغاز کرده‌اند و ولایتی تحت عنوان "ولایت سیناء" برای خود برگزیده‌اند.

عناصر داعش در بیت المقدس (جماعة انصار الدولة الاسلامیة فی بیت المقدس) در بیانیه‌ای که سایت المنبر الاعلامی الجهادی (منتسب به داعش) آن را منتشر کرده آورده‌اند: ما عصر روز پنج‌شنبه سوم جولای ۲۰۰۱۴ (۱۲ تیر ۱۳۹۳) برای اولین بار با یک خمپاره بومی (دست ساز) شهرک‌نشینان اسرائیلی در منطقه جبل الخلیل را هدف قرار دادیم.


تا به این جای کار اثبات می‌شود که گروهک تروریستی بیت‌المقدس (تحت لوای داعش) در غزه حضور داشته و به جایگاهی رسیده که می‌تواند اقدامات نظامی انجام دهد.


طبق آخرین اخبار سایت رسمی داعش، "انصار الشریعه بیت المقدس" اقدام به چاپ کتاب "جنگ با شیعیان برای مسلمانان واجب عینی است" به نوشته «أبی المنذر الشنقیطی کرده که سپس در غزه توزیع شد.



همچنین چاپ ۱۰ هزار برچسب با نام و لگو، توزیع پرچم‌های متعدد و ساخت فیلم‌های آموزش عقاید داعش از دیگر اقدامات این گروهک تروریستی در غزه بوده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *