شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱

روایت زن مجروح فلسطینی از فاجعه منا

پنجشنبه ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 447682
یک زن فلسطینی که در فاجعه منا مجروح و در بیمارستان بستری شده است مشاهدات خود را از این فاجعه بیان کرد که نشان دهنده کوتاهی مقامات سعودی در رسیدگی سریع به آسیب دیدگان در این فاجعه است.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی النیل، این زن فلسطینی به خبرنگار این شبکه گفت: «ما در حال بازگشت از رمی جمرات بودیم. زمانی که از دروازه بزرگ رد می شدیم جمعیت انبوهی سر رسید و ازدحام شدیدی ایجاد شد و جمعیت به هم فشرده شد. من به زمین افتادم ولی چهار دست و پا جلو رفتم تا خودم را به نرده ها رساندم و به مدت سه ساعت تمام به نرده ها چسبیده بودم. در حالی که من به نرده ها چسبیده بودم مردم روی همدیگر می افتادند. چهار ساعت گذشت و خیلی ها مردند و من چسبیده به نرده ها فقط نگاه می کردم و فریاد می زدم« یارب، یارب».

این زن فلسطینی در حالی که گریه می کرد افزود: «صحنه بسیار وحشتناکی بود. مرگ بود. تعداد خیلی زیادی مردند. همه روی هم افتاده بودند و کسانیکه بالا بودند از روی آنهایی که افتاده بودند رد می شدند».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *