پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

مراقب بیمه نامه های جعلی باشید

پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 415182
بیمه نامه های بازرگانی را فقط با حضور در دفاتر شرکت های بیمه ای تهیه کنید تا گرفتار دام کلاهبرداری ها و بیمه نامه های جعلی نشوید.
به گزارش جهان به نقل از واحدمرکزی خبر، رضا غنی لو کارشناس مسایل قضایی در گفتگو با رادیو اقتصاد گفت : برخی افراد در تماسی تلفنی مدعی داشتن دفتر صدور بیمه نامه می شوند و تلاش می کنند بی نیاز از حضور متقاضیان ، بیمه نامه را صادر و از طریق پیک ارسال کنند.

وی افزود : این عده برای اینکه مشتریان بیمه ها را فریب دهند عبارت های اطمینان بخشی مانند "رسید پرداخت بانکی را پیش خود نگه دارید یا شماره آن را پست الکترونیکی کنید" استفاده می کنند.

غنی لو اظهار داشت : این عده بیمه ای بیمه های جعلی و فاقد اصالت را از طریق پیک موتوری ارسال می کنند که خود این پیک ها نیز از هویت آنها هیچ اطلاعی ندارند.

وی توصیه کرد : شهروندان حتما بیمه نامه ها را با حضور در دفاتر شرکت های بیمه ای تهیه کنند و از سایت های اطلاع رسانی شرکت های بیمه ای و بیمه مرکزی استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *