جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

عربستان هم مثل ما کودک کُشی می‌کند

جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 425082
یک روزنامه چاپ اراضی اشغالی به نقل از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عربستان، کودکان یمن را می‌کشد ولی در عین حال هیچ طرف مسئولی آل سعود را بازخواست نمی‌کند و فقط اسرائیل را در لیست سیاه قرار می‌دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به کودک‌کشی عربستان سعودی در یمن اذعان کرد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» به نقل از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش داد: « همه می‌دانند که چگونه عربستان کودکان یمن را می‌کشد».

وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس در واکنش به درخواست یک مسئول سازمان ملل برای گنجاندن ارتش تل‌آویو در لیست سیاه افزود: «موارد بسیاری وجود داد که کودکان در درگیری‌ها کشته می‌شوند ولی هیچ کس جرأت نمی‌کند طرف‌های مسئول را وارد این لیست کند... همه می‌دانند چگونه عربستان کودکان یمن را می‌کشد... ما می‌خواهیم ببینیم که چگونه عربستان وارد این لیست خواهد شد».

این نهاد اسرائیلی ادامه داد: «دشمنان اسرائیل با هدف وارد کردن ارتش اسرائیل به لیست سیاه، سازمان ملل را تهدید می‌کنند... این مسئله دورویی است».

«لیلی زروقی» نماینده ویژه سازمان ملل در امور مربوط به کودکان خواسته بود که ارتش اسرائیل در کنار گروهک تروریستی داعش در لیست سیاه قرار گیرد.

وی گفته بود که ارتش اسرائیل به دلیل تعمد در آسیب رساندن به کودکان در غزه باید در کنار «القاعدة»، «داعش»، «بوکو حرام» و «طالبان» در لیست سیاه گنجانده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اکبر
متحم به جرمش اعتراف کرد
آل سعود هم به جرم کودکش اش باز خواست ومحکوم خواهد شد. ان شاءالله