چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شعله35متری آتش‌درشهرک‌صنعتی‌گرمسار

چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 458987
رئیس آتش‌نشانی شهر گرمسار با اشاره به آخرین وضعیت عملیات مهار حریق در آتش‌سوزی یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی گرمسار گفت: تاکنون 70درصد از حریق مهار شده است.
به گزارش جهان، رئیس آتش‌نشانی شهر گرمسار با اشاره به آخرین وضعیت عملیات مهار حریق در آتش‌سوزی یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی گرمسار گفت: تاکنون ۷۰درصد از حریق مهار شده است.

به گزار تسنیم، عباس قندالی اظهار داشت: تلاش آتش‌نشانان برای مهار کامل آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این آتش‌سوزی بزرگ‌ترین آتش‌سوزی امسال در شهرستان گرمسار بوده است و تعداد زیادی از تیم‌های آتش‌نشانی را درگیر خاموش کردن آتش کرده است.

رئیس آتش‌نشانی شهر گرمسار با اشاره به وسعت این آتش‌سوزی مهیب بیان کرد: ارتفاع زبانه‌های اتش در این حریق به ۳۵ متر نیز رسید و ارتفاع آن به‌حدی بود که آتش‌سوزی از داخل شهر گرمسار نیز قابل مشاهده شد.

۷ آتش‌نشان مصدوم شدند/ ۲ آتش‌نشان مصدوم تحت درمان جدی

رئیس آتش‌نشانی شهر گرمسار با اشاره به تلاش زیاد آتش‌نشانان گرمساری برای مهار آتش گفت: در راستای عملیات اطفای حریق، متأسفانه هفت مأمور خدوم و وظیفه شناس آتش‌نشانی دچار مصدومیت شدند.

قندالی علت مصدومیت این آتش‌نشانان را مسمومیت ناشی از استنشاق مواد سمی در این واحد تولید روغن صنعتی عنوان و تصریح کرد: ۲ نفر از این آتش‌نشانان نیز تحت درمان جدی‌تر قرار گرفته‌اند.

به گزارش تسنیم؛ آتش‌سوزی مهیبی ساعاتی پیش در شهرک صنعتی گرمسار رخ داد و آنش‌نشانان مشغول مهار آتش هستند.

شدت این آتش‌سوزی به‌حدی است که شعله‌های آتش آن در داخل شهر گرمسار نیز قابل مشاهده است.

این آتش‌سوزی که بسیار مهیب است، سبب وحشت مردم شهر گرمسار شد، به‌طوری که مردم این شهر از خانه‌های خود بیرون آمده و زبانه‌های آتش را نظاره می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *