شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

توصیه آیت‌الله صافی درباره حفظ حرمت نظام

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 342282
آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: با توجه به شرایط خاصی که ایران در آن قرار دارد باید حرمت ایران اسلامی توسط مسئولان نظام حفظ شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی با اشاره به روی کارآمدن حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی و امید ایجاد شده در دل‌های مردم اظهارکرد: باید با اتخاذ تدابیر و برنامه‌های مناسب زمینه راحتی و آسایش مردم را فراهم کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر، این نامه را از بزرگترین سندهای حکومت داری و مردم سالاری دینی دانست و افزود: همه مسئولان باید با مطالعه این سند گران‌سنگ نسبت به پیاده‌سازی اسلام ناب براساس آموزه‌های دینی در کشور تلاش کنند.

وی ایران اسلامی را منبع دین‌داری دانست و تصریح کرد: باید حرمت ایران اسلامی توسط مسئولان نظام حفظ شود.

آیت الله صافی گلپایگانی خاطر نشان کرد: مردم تشنه اخلاق و دین مداری هستند، مدیران عالی کشور باید با تعهد، ایمان و خلوص نیت در امر حفظ و حراست از از جان و مال مردم گام بردارند.

وی منصب مدیریت را امانت الهی عنوان کرد و افزود: باید در این منصب با توجه بیشتر به فقراء و ضعیفان در حفظ امانت الهی کوشا باشیم، ما نیز برای توفیق هرچه بیشتر شما به درگاه ایزد منان دعا می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *