جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
گروه تروریستی فیلق‌الشام:

آماده خدمت به شاه عربستان هستیم

شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 412680
گروه تروریستی «فیلق الشام» در بیانیه‌ای با اعلام اینکه آماده است، تحت فرمان پادشاه سعودی باشد، رسما به مزدوری خویش برای عربستان سعودی اعتراف کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، گروه تروریستی موسوم به «فیلق الشام» در بیانیه‌ای تاکید کرد که ۲ هزار نفر از عناصر خویش را آماده کرده تا تحت فرمان «سلمان بن عبد العزیز»، پادشاه عربستان سعودی باشند.

فیلق الشام در ادامه بیانیه خود افزوده است که این ۲ هزار نفر وظیفه دفاع از خاک عربستان و مقابله با دشمنان این کشور را برعهده خواهند داشت و تحت فرمان پادشاه سعودی خواهند بود.

بیانیه این گروه تروریستی هدف از این اقدام را یاری حق و اعلام وفاداری به کشوری (عربستان سعودی) می‌داند که همواره از ملت سوریه حمایت و پشتیبانی کرده و در آن کنار آن ایستاده است.

فیلق الشام در بیانیه خود بحران یمن را با تلاقی توصیف کرده که عربستان سعودی خود را در آن انداخته و گرفتار کرده است و اگرچه هر روز رسانه‌ها از موفقیت‌ها و پیروزی‌های عربستان در یمن خبر می‌دهند، اما حقایق غیر از این است.

به همین منظور فیلق الشام در کنار دیگر گروه‌های مسلح فعال در سوریه حمایت از عربستان در یمن را وظیفه خود می‌دانند و آن را ادای دین و اعلام وفاداری به این کشور بخاطر حمایت از آنها در سوریه طی ۴ سال گذشته می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *