شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۸
۳۲

تشبیه مدیران یک روزنامه به «ابن ملجم» از سوی معاون اجرایی

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 432084
معاون اجرایی رییس جمهور در جدید ترین پست اینستاگرام خود به انتقاد از مطلب یک روزنامه پرداخت.
تشبیه مدیران یک روزنامه به «ابن ملجم» از سوی معاون اجرایی
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس یکی از روزنامه های صبح به انتقاد از مطالب مندرج در آن پرداخت.

 

وی در این پست خود نوشت: خيانت به جيب مردم فقط بدليل سياست ورزى عارى از اسلام. ايا شما باور ميكنيد مسئولان يك روزنامه يا مجله ى مدعى، از " اثر عامل روانى در گسترش انتظارات تورمى " چيزى ندانند ؟! قطعاً پاسخ منفى است.

آنها بخوبى به عواقب اين كار سخيفشان كه افزايش سطح عمومى قيمتهاست آگاهند. اما به قيمت خيانت به جيب مردم به تخريب دولتى كه مخالف آن هستند مى پردازند، و از اين كار، كه ناجوانمردى در حق مردم است، دست بر نمي دارند. زيرا ظاهراً معتقدند هدف وسيله را توجيه مى كند. لذا هر روز راست و دروغ تيترهاى صفحه اولشان را به اعلام گرانى قيمت كالا و خدمات اختصاص مى دهند.

لابد در ماه رمضان با كاهش قدرت خريد مردم ، كه با اين اخبار حتماًً چنين خواهد شد، ميخواهند حسنه جمع كنند و به بهشت بروند. ابن ملجم مرادى ملعون هم ظاهراًً چنين وانمود ميكرد.

به گزارش جهان، انتقاد شریعتمداری از انتشار این خبر در روزنامه مذکور در حالی است که هفته گذشته مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرآورده های لبنی با اشاره به اینکه کارخانجات مجوز افزایش ۱۰ درصدی شیر، ماست و پنیر را از امروز گرفتند، اعلام کرده بود: از ۱۲ خردادماه کارخانجات باید شیرخام را ۱۴۴۰ از دامدار خریداری کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Romania
و لابد شماها ابوذر و عمارید که از گرانی دولت حمایت میکنی و به فکر مردمی ... راستی جناب شما در کدام منطقه خوش آب و هوای تهران زندگی میکنید که اینقدر به فکر مردمید ؟ بگم
ظاهرا از وقتی دولت افتاد دست این دوستان اخلاق مدار شدند
محسن
بابا اینا هم خیلی رو دارن ... تو دولت قبل تا یه چیزی گرون میشد توی سایت ها و روزنامه ها شون کلی سر و صدا میکردن ... حالا الان میگن همه ساکت باشید چون ما یه سری کارشناس خبره متخصص همه چیز دان هستیم و جمع عقلا تشکیل دادیم ... فقط ما هستیم که میفهمیم و درد مردم داریم ...... ای بابا چی بگیم از این سیاسیون؟
محسن
آدم فکر میکنه اصلا اینها دارند دورکاری میکنند ! ! اصلا تو مردم نیستند ! ! بابا مردم دارند زیر مشگلات گرانی کمر خم میکنند ! چرا خبر ندارید ؟ یا خودتون را به بی خبری میزنید ! ؟ اون دنیا چه جوابی دارید بدهید ؟ شما دولت راستگویان هستید ! !
بازنشسته
ابن ملجم و یزیدهای زمان کسانی هستند که قول می دهند کالایی گران نشود ،اما میشود!قول میدهند ارزانی شود ،اما نمی شود! دولتی ها خبر ندارند دخل و خرج مردم با همه مشقت ها همخوانی ندارد؟! اشکال ندارد منتظر می مانیم بعد از لغو تحریم ها همچی ارزان و دنیا گلستان شود!!!
Romania
پس شما سعی کنید ابن ملجم نباشید و با حمایت از گرانی مردم را سلاخی نکنید
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه... برخی تا چه حد ... و یا بی حیا هستند که چشمشان را بر ظلم آشکار به جیب مردم را که خودشان با گرانیهای پی در پی رقم زده‌اند، می‌بندند و اعتراض به این ظلم را خیانت قلمداد می‌کنند...

عین سین
Iran, Islamic Republic of
ابن ملجم تصور نمی کرد،مثل شما یقین داشت!! اما جهل او از نوع جهل مرکب بود ولی جهل شما باندی و گروهی
مرتضی
United States
پس اینها زمان احمدی نژاد را فراموش کردند که هر روز توی انبوهی از روزنامه ای خودشان می گفتند چی گران شد-چی گران شد--
محمد حسین
...ریس شما هرکی انتقاد کند به جهنم میفرستد شما هم از او یاد گرفتید هرکی حرف حقی بزند اینطور درحقش بی احترامی میکنید .
ولی مردم خوب میدانند کی اهل جهنم وکی به ابن ملجم شبیه است...
جرا وقتی اتومبیل نان بنزین دلار سکه یک شبه از 100 تا400درصد گرون شد این روزنامه خواب بود
حتی افزایش یک درصدی اجناس به ما حقوق بگیرا فشار میاره
محمد
دولت با اخلاق! !!
Romania
شیر 2200 تومنی اول شد 2400تومن و بعد از دو روز شد 2500 تومان منظورم شیر ...کم چرب
حالا میخوام بگم شما از ... بدتری مرگ خوبه برای همسایه
زمان دولت قبل یادتان رفته که چه انتقاداتی میکردید
شهروند
البته اعلام اخبار گرانی و دامن زدن آن به نظر من به مصداق همان اشاعه فحشاست که اگر امر منکری اتفاق افتاد اعلام عمومی آن نیز بخاطر جری شدن بر انجام منکر حرام است
Romania
برو بابا اعلام منکر یعنی چی این جماعت به شعور مردم دارن اهانت میکنند
صد رحمت به ...
این جماعت اعتدالی و اصلاح طلب روی ...را سفید کردن
غیور
Romania
جناب شریعتمداری , اگر ذره ای از آثار شریعت از گذشتگانت به ارث داری باید انصاف دهی که ...
یعنی وقتی چیزی گران میشود روزنامه ها باید بنویسند که دروغه ؟ شایعه است ؟ ... یا مثلا وقتی لبنیات گران میشود بنویسند " فضای بین المللی خیلی خوب است " ؟ !!!!!!!!! آقای معاون اجرایی با ... چاپ و ... تورم پایین نمیاد ...............
عبدالله
بازنشسته برو شکر خدارا به جابیاور که احمدی نژاد نیست وگرنه حالا یک چیز دیگر از خودت روی یک نون می گذاشتی ! تا یک لقمه نونت بدهند!!!
علی
خدا خیر به احمدی نژاد بده نظام پرداخت حقوق رو سال86 اجرا کرد و گرنه همین یک ذره حقوق هم نبود...
ولی اصحاب فتنه اومدن و برای تخریب شروع به کارشکنی اقتصادی کردند و باعث بسیاری از گرانی ها شدند....
حتی به غرب علامت دادند تحریم ها رو افزایش بده...
ای بر پدر اصحاب فتنه لعنت...
سلام. داماد این آقا به اسم...
چرا سانسور میکنی
بذار مردم بشناسن اینها رو؟
روز وشب توسل میکنم به خون جوانان شهیدمون که پای این خائننین را بگیرد و رسوایشان کند!!به امید خدا
ایمان
Latvia
واقعا این دولت همه چیزش به هم میاد..
اینطور نیست؟؟! برید به جهنمو، بی شناسنامهو، بی سوادو، ... حالا هم که یه بنده خدایی حرف راست رو گفته تشبیه شده به ابن ملجم مرادی ....
جل الخالق و المخلوق ....!
مدیران دولت یازدهم رفتارهای بسیار جالب توجهی دارند :
بنزین را در زمان خاصی گران کردند که فشارها کاری برای مذاکرات در اذهان انجام دهد، خوب طبیعی است وقتی سوخت گران شود کرایه ها و خیلی چیزها گران می شود اما سخنگوی دولت و دیگران اعلام کردند نباید گران شود و اگر شد...!!!
نرخ خودرو را نتوانستند کنترل کنند، مرتب بحثهای کلامی و فلسفی میکنند!
نان گران شد، بالطبع درصدی هم بر روی سایر موارد اثربخش است، اما دولت اصرار دارد نمیشود!
تورم را از 40% به 8% کاهش داده اند اما بخدا سوگند هر روز کالاها و هزینه های سربار زندگی بالاتر میرود!
فیش برق و آب و گاز و تلفن ماهانه شده اما تعرفه ها مثل فیشهای دوماهه قبل هستند، دولتیهای یازدهم فکرمیکنند اگر زمان صدور فیش کمتر شود ارزانتر شده است!!!
لبنیات هم گران شده و در شبکه خبر مصاحبه های مسئولین صنف را دیدیم و با یک جستجوی بسیار جزیی همان صحبتها را در فضای مجازی میتوانیم ببینیم، حالا اگر کسی خبر گران شدن را در روزنامه اش منتشر نکند، نشانه ارزانی است؟
اگر کسی از دولت یازدهم انتقاد نکند، نشانه کفایت آنان است؟!
اعتراض آقای شریعتمداری مارا به یاد طنزی انداخت: فردی به مغازه پیتزا فروشی رفته بود، فروشنده پرسید پیتزایتان را 4 قسمت کنم یا 8 قسمت؟ مشتری گفت : نه نه، همان 4 قسمت مرا سیر میکند!!
جناب شریعتمداری یا در این کشور زندگی نمی کنی، یا با شرایط ویژه ای زندگی میکنی، یا بدنبال فرافکنی هستی، اولین نشانه اش اینست که در اینستاگرام مطلب مینویسی!!!
لطفا بفرمایید که در خصوص شهریه اجباری مدارس جز انداختن مردم بجان هم از طریق : اگردیدید به فلان شماره در وزارت آموزش و پرورش تماس بگیرید! چه کاری برای تحصیل رایگان کرده اید؟
چرا واردات اجناس بنجل و لوکس همچنان در صدر است؟
چرا واردات بی رویه منسوجات منجر به بیکاری کارخانه هایی مثل نساجی سیستان و بلوچستان شده که همین امر بسترساز ناامنی و رونق قاچاق خواهد شد؟
نقش شما در کنترل بازار اجاره منزل چیست؟
چرا مشکلات مسکن مهر را نمی توانید یا نمیخواهید حل کنید؟
چرا مواضع اعلامی و مواضع اقدامی فرهنگی در دولت شما در تعارض مطلق است؟ چرا به آثار عضو کومله یا ضدانقلاب سلطنت طلب و ضداسلام و مرتد و ...مجوز میدهید؟
چرا وضعیت معیشتی مردم را آگاهانه به این وضع اسفبار کشیده اید و به نقادان و معترضین اینگونه غیرمنصفانه انگ میزنید؟
اثرات روانی یعنی چی؟ اثرات روانی در زندگی امثال من یعنی شرم یک پدر از جهیزیه ای که نمیتواند، شرم مادر از کاری که نمیتواند، تحمل درد به دلیل مشکلات مالی تحمیلی و گرانی هزینه درمان،
آقای شریعتمداری برای رضای خدا معدل حقوق یک کارگر و یک کارمند عادی و یک کارگر فصلی و یک معلم و یک کارمند قرارداد و پیمانی را با معدل هزینه های عادی کنار هم قرار بده و آنوقت ببین باید به چه کسی حمله کرد!!
خواجه عبداله انصاری فرمایند: اگر بی انصاف نداند که انصاف چیست، انصاف داند که بی انصاف کیست!
واقعيت تلخه دلواپس.
زدی ضربتی ضربتی نوش کن بله آقا اخلاق یک دفگی به سراغ آدم نمیاد پیوسته است نه یک روز که دنیا به کام شماست باشد روز دیگر به کام نیست نباشد
دولت می گوید ما اجناس را گران می کنیم شما صداشو در نیار و اگر صداشو در اوردی می شوی ابن ملجم
کاظمی
دولت از یک طرف مدعی طرفدار ازادی بیان است و به منتقدین احترام می گذارد و وقتی به مرحله عمل می رسد به هر منتقدی یک برچسب زشت می چسباند .غافل از اینکه کتاب مجموعه برچسب های دولت علیه منتقدین خیلی قطور شده است که باید ان را به عنوان دولت رکورد دار برچسب ها در کتاب گینس ثبت کرد .
مرتضی
پس تیترهای مشوش و دروغ در روزنامه های اصلاح طلب ( حامی دولت ) مصداق چیست؟
محمدامینی
همین آقایون مافیای ثروت در زمان احمدی نژاد کلی هزینه کردند تورم توی بازار بوجود آوردند...
حالا طاقت دو کلام حرفو ندارند...یادشون رفت که به احمدی نژاد چقدر توهین کردند ولی با این وجود هیچ وقت به کسی توهین نکرد.

یه کم مرد باشید خاله زنک بازی در نیارید..

دارید بازی هسته ای رو میبازید حالا دنبال مقصر میگردید؟
اگر نمیتونستی مملکتو اداره کنید واسه چی مسیولیت قبول کردید
هرکی خربوزه میخوره پای لرزش میشینه
تا به حال چیزی از این دولت شنیدید که بعدش گرون نشه. هر وقت گفتن گرون نمیشه مطمئن باشید گرون شده.
لعنت خدا بر آنهایی که در 8 سال انحطاط دوره قبل با مطبوعات خودشان دروغ را در کشور نهادینه کردند آنها از ابن ملجم هم بدترند. عجیبه شباهت تیپ قیافه شان هم می خوره به آن ملعون. خدا از کسانی که در پشت پرده توطعه علیه ملتی مظلوم زمینه دزدی و اختلاس را به بهانه دور زدن تحریم رواج دادند نمی گذرد.