پنجشنبه ۷ تير ۱۴۰۳ - 27 Jun 2024
 
۱۴
۴۲

حاج آقا گفتند 'بسم‌الله؛ برویم'/ گریه نکردم، خیلی خوشحال بودم

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 286582
فاطمه هاشمی ادعا کرد: آمدن پدر حماسه و شور انقلابی را به مردم بر‌می‌گرداند هرچند برای خانواده سخت است. اما می‌گفتیم ما این سختی و رنج را به‌خاطر مردم تحمل می‌کنیم.
حاج آقا گفتند
 به گزارش جهان، فاطمه هاشمی رفسنجانی دختر ارشد هاشمی در گفت وگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان درباره علت نامزدی پدرش در انتخابات در سخنانی مبهم عنوان کرد: ایشان(آقای هاشمی) برای پاسخ دادن به آن تلفن به دفتر خود رفتند ما در اتاق دیگری بودیم. بعد از آن تلفن حاج آقا گفتند «بسم‌الله؛ برویم» ما باور نمی‌کردیم. من نمی‌دانم چه کسی تلفن کرد. اما حتما دغدغه‌هایشان برطرف شد که ساعت17:30 و نیم ساعت مانده به پایان زمان ثبت‌نام راهی وزارت کشور شدند.

هاشمی پیشتر در سخنانی تبلیغاتی گفته بود که قبل از نامزدی با رهبر انقلاب مشورت می کند. این اظهارات هاشمی زمینه را برای خبرسازی اطرافیان وی - از جمله غلامعلی رجایی که خود را مشاور هاشمی خوانده - فراهم کرد تا ورود این سیاستمدار 80 ساله به انتخابات را به موافقت رهبر انقلاب منتسب کنند حال آنکه ایشان هیچ توصیه ای برای نامزد شدن یا نشدن نکرده است.

در همین زمینه خبرنگار جهان کسب اطلاع کرد که از میان کاندیدای ریاست جمهوری که با مقام معظم رهبری دیدار داشتند ایشان یک جمله ثابت را به همه این افراد تکرار داشته اند: "نه می گویم بیایید، نه می گویم نیایید و تکلیف نمی کنم ."

دختر آقای هاشمی در ادامه سخنانش افزود: همه مخالف حضور پدر در انتخابات بودیم. برای خانواده سخت است. اما وقتی تقاضاهای مردم برای حضور ایشان را دیدیم؛ در‌خواست‌های مختلفی در این مدت مطرح شد که به این نتیجه رسیدیم بخش عظیمی از مردم خواستار حضور حاج آقا در انتخابات هستند و با نیامدن ایشان دست‌رد به سینه آنها زده شده و نا امیدی ایجاد می‌شود. به همین دلیل به پدر اصرار داشتیم نباید مردم را نا‌امید کند. پدر هم می‌گفتند من نمی‌خواهم مردم ناامید شوند.

فاطمه هاشمی افزود: به نظر ما آمدن پدر حماسه و شور انقلابی را به مردم بر‌می‌گرداند هرچند برای خانواده سخت است. اما می‌گفتیم ما این سختی و رنج را به‌خاطر مردم تحمل می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه "شما هنگام ثبت‌نام آقای هاشمی در وزارت کشور گریه کردید؟ " اظهار داشت: گریه نکردم. خیلی خوشحال بودم. وقتی به در وزارت کشور رسیدیم و تجمع مردمی که با خوشحالی شعار می‌دادند را دیدیم بسیار خوشحال شدیم. مردم مشتاق را که دیدیم حس خوبی داشتیم.

دختر هاشمی همچنین همزمانی ثبت نام هاشمی و مشایی را تصادفی عنوان کرد و گفت پدرم اطلاعی از زمان ثبت‌نام مشایی نداشته است.

وی درباره میزان رای پدرش نیز مدعی شد: آنطور که گزارش‌ها از شهرستان‌ها نشان می‌دهد وضعیت آرای ایشان خوب است. در نهایت انتخاب با مردم است.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
منت هم میذارن...
guthgu@yahoo.com
واقعا از سختی و مشقتی که این خانواده به خاطر ما مردم عادی میکشند نهایت تشکر را داریم.باشد که جبران کنیم
ما اگر بخواهیم این خانواده به خاطر ما به زحمت نیفتد باید چیکار کنیم. ما خسته شدیم از این همه فداکاری، منت و منم منم این خانواده . و اخیرا از بازی های مختلف که تحویل ملت میدهند و با شعور مردم بازی میکنند. حالا هم که فتنه جدید و ...
کربلا
Iran, Islamic Republic of
سلام، من فکر میکنم خداوند متعال جبران کرده و باز هم میکند، کسی که ادعای بسیار بزرگ دارد هم خودش و هم خانواده اش چند بار از مردم جواب نه گرفته اند . خدا عاقبت همه ما را بخیر ختم فرماید . ان شاالله
ببخشيد اون مردمى كه ازشون حرف ميزنى رو با اتوبوس از محلتون جمع كردى يا فك و فاميل بودن ، قشنگ معلوم بود هماهنگ شده جمعشون كرده بوديد.
خوانا
در واقع ما به كجا مي ريم ؟ اونوقت ايشون سنشون براي رياست جمهوري بالا نيست ؟ به قول يكي از كانديداها من راييم سفيده ما پله هاي اوج بقيه هستيم دريغ كه نگاهي از آن ما نيست از ماست كه ...
United States
بابا این خونواده چه قدر از خود مچکرن یکی بهشون بفهمونه که دیگه کسی نمیخواد اینارو تو کارای سیاسی ببینه چه جوری بگیم حالیشون بشه ........
شما رو به خدا ما راضی نیستیم انقدر سختی تحمل کنید...امان از این عوام فریبی
ايراني
Iran, Islamic Republic of
فاطمه خانم مواظب باش اگه گرسنه ات شد ، مثل فائزه هوس خريد و خوردن ساندويچ وسط فتنه هاي خياباني نكني كه اگه بكني جات مثل خواهرت كنج زندان اوينه!!!!!!
اينا كه غصه ندارن يك سند ميذارن آزادشون مي كنند ديگه
دانایی
احتمالا از 119 تلفن زدند و ساعت 17:30 را اعلام کردند!
نیماراسخ
به ضرس قاطع می گویم که ایشان در مرحله ی اول با کسب بیشترین آراء پیروز خواهند شد.لطفا نظر و اسمم را در گوشه ی ذهنتان بسپارید.
ايراني
Iran, Islamic Republic of
نيما راسخ جان ! زياد حرص نخور ، اذیت میشی بعد از انتخابات !!! ایشون بین احاد ملت رای ندارن
با این جمله فاطمه هاشمی موافقم که میگوید آمدن پدر شور و نشاط به انتخابات می آورد شور و نشاطی که بتوان نام حماسه را بر آن نهاد و دیگر خانواده هاشمی کاملا در نزد ملت سربزیر شوند .
احمذ
Iran, Islamic Republic of
خانواده زحمت کش هاشمی خواهشمندیم دیگر خود را به زحمت نیاندازید !!!!
جانباز و برادر دو شهید
تات
درود بر قهرمان
لازم به بیان نیست . از طول و عرض لبخندتون مشخصه چقدر خوشحال بودید و البته کاملا مشخصه که اصلا از رو دست مشایی نیگاه نکردید و حاج آقا بعد از چرت بعد از ظهر ناگهان خواب نما شدن و تصمیم گرفتن کاندید بشن
اما بعد خنده همیشه گریه است.
ايراني
Iran, Islamic Republic of
باز جاي شكرش باقيه كه (نعوذ بالله) نگفت آقا امام زمان (عج) تلفني به حاج آقا گفتند ثبت نام كن!!!
مجید مجد
United States
برای خانواده سخت است.........
آره دیگه کلا راحتی و رفاه و آسایش و خارج و مسافرت و و....برای شما سخته.من که می دونم روحیه خانواده شما با این موضوعات سازگار نیست
مجید مجد
United States
ولی من گریه کردم
خیلی زیاد هم گریه کردم
دوران نوجوانیم یادم میاد هاشمی با اون اباهت رئیس جمهور بود اما سال 84 به خاطر سلمانی در منزل هاشمی و اشک های هاشمی برای رای گریه کردم
الان هم به خاطر اینکه هاشمی رو دیدم که تو سن نزدیک به هشتاد سالگی بازم می خواد برای ریاست جمهوری گریه کنه گریه کردم.
مجید مجد
United States
تقاضای مردم؟!!!!!!!!!!!!!!
خانم هاشمی مثل اینکه خبر ندارید چه افرادی از هاشمی درخواست حضور کردند.......
نه توروخدا دشمنان قسم خورده نظام وافراد خارج نشین رو به حساب مردم نزارید.خائنین به نظام جزء مردم شریف دوست داشتنی ولایی و پاک ایران نیستند.
مجید مجد
United States
من به آقای هاشمی علاقه مندم!
امیدوارم شورای نگهبان حرکات خطای بی شمار همسر و فرزندان ایشان را به حساب وی نگذارد
و مواضع ایشان را چندان در نظر نگیرد مخصوصا در سال 88

باور کنید من به خاطر سن و سال هاشمی و موی سفید ایشان خجالت می کشم اگر رد صلاحیت بشوند
احتمالی که وجود داره
لازم نیست شما خجالت بکشید باید طبق قانون همه تایید صلاحیت شوند و مواضع ایشان و خیانت فرزندان ایشان که امنیت و حیثیت نظام را نشانه گرفت لحاظ شود مملکتی که با خون شهدا به اینجا رسیده است را نمی شود صرف خجالت و تعارف دو دستی تقدیم کسانی داد که خلاف اصول اولیه انقلاب میروند و مواضعشان با آنچه شهدا برای آن جان برکف رفتند متفاوت است.
United States
خسته شدن این خانواده هاشمی . دلم میسوزه .
کاظم بادپا
جیگرم برای مظلومیتت کباب شد
عبداله از مشهد
ان شاء الله مردم ثابت خواهند کرد بصیرند، بصیر
بچه های ایشان هم مثل بچه های مردم هستند دیگه. خلاف می کنند زندان می روند، سند می ذارن بیرون میان، زندان می رن،میان بیرون، می رن لندن، بر میگردند..... مگه بچه های مردم از این کارها نمیکنن؟
seyed
اگه ما نخوایم این حضرات برا ما سختی بکشن کیو باید ببینیم؟!!!
سارا
عجب
تحمل رنج واسه خانواده! ...
همسر حاج آقا
حاج آقا با هشتاد و پنج میلیون رای رئیس جمهور میشه . آگه نشد تقلب شده مردم بریزند تو خیابون!
Iran, Islamic Republic of
اگر اینقدر یهویی اتفاق افتاده، اون همه آدم چطور در عرض نیم ساعت جمع شدن اونجا؟!!! احتمالا اون تماس تلفنی مربوط به گزارش آماده شدن و آمدن استقبال کننده ها بوده. اونهایی که کارناوال رو آماده کرده بودن، زنگ زدن و گفتن شرایط برای استقبال پرشور آمادس، حاج آقا تشریف بیارن!!!
رضا
این همه افتضاح بار اوردید کافی نیست؟!
Australia
درود بر هاشمی
این دو جمله را مقایسه کنید:
1.هرچند برای خانواده سخت است. اما می‌گفتیم ما این سختی و رنج را به‌خاطر مردم تحمل می‌کنیم.
2.اظهار داشت: گریه نکردم. خیلی خوشحال بودم. وقتی به در وزارت کشور رسیدیم و تجمع مردمی که با خوشحالی شعار می‌دادند را دیدیم بسیار خوشحال شدیم. مردم مشتاق را که دیدیم حس خوبی داشتیم.
نتیجه: این خانم خیلی به فکرمردم هستن و ....!!!!!؟؟؟؟
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
احتمالاً از ساندویچ فروشی های روبروی وزارت کشوربا حاج آقا تماس گرفته اند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
يک دعا مي کنم که خوانندگان با نظر مثبت يا منفيشون نشون ميدن که خير ملت رو ميخوان يا نه ؟!
الهي عاقبت ما رو به خير کن
من موندم که چطور حضرات بی خبر بوده اند ولی محافظین ایشون از روز قبل در وزرات کشور مستقر شده بودند
سید
United Kingdom
خانم هاشمی! اون مردمی که میگی جلوی وزارت کشور با خوشحالی شعار می دادن،کار خلاف قانون می کردند هاااا!
در ضما اگه ساعت17:30 دقیقه فرمودند یالله برویم!توی اون نیم ساعت چطور رسیدین و این همه آدم جمع کردین؟مگه اینکه همانگ کرده بودین
ان شاء الله 24 خرداد سختی و مشقت شما به پایان خواهد رسید و برای همیشه از صحنه سیاست کشور حذف خواهید شد
کربلا
Iran, Islamic Republic of
سلام، اگر موضوع ثبت نام ایشان اینقدر سریع اتفاق افتاد!!! پس این مردمی که برای هوچی گری آمده بودند جلوی وزارت کشور چطور در عرض نیم ساعت جمع شدند؟؟؟؟!!!!!
احتمالا اون تماس تلفنی (اگر اساسا تلفنی در کار بوده باشد) مربوط به گزارش آماده شدن و آمدن استقبال کننده ها بوده اونهایی که کارناوال رو آماده کرده بودن، زنگ زدن و گفتن شرایط برای استقبال پرشور آماده است، حاج آقا تشریف بیارند!!!
الهی خدا به این پیرمرد 80 ساله قوت کافی بده که اینقدر زود کارهاش روبراه میشه!!!!
رفسنجانی خود سرمایه دار است و به فکر ما کارگرها نیست گناه ما این است که پدر پولدار نداشتیم
Iran, Islamic Republic of
کاش بدونی اومدن پدرت تن خیلی هارو لرزوند تازه مملکت یکم اروم شده ازبعد فته ای فتنه گران